Skocz do zawartości

czujnik temperatury cieczy


Gość michu73

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

wstawiles spacje i cielo mi ostatnia cyfre przy wklejaniu,fajne auto tylko ciekawe ile w holandii nakrecilo

pozniej wrzuce co trzeba

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wstawiles spacje i cielo mi ostatnia cyfre przy wklejaniu,fajne auto tylko ciekawe ile w holandii nakrecilo

pozniej wrzuce co trzeba

Wyświetla 280000 i chyba tez tak chodzi :). Tak przy okazji jak możesz to wrzuć wszystko o nim, bo szczerze powiem ze nie za bardzo wiem czym sie poruszam :), na drzwiachm0 mam oznaczenie DIa ...

Wyświetla 280000 i chyba tez tak chodzi :). Tak przy okazji jak możesz to wrzuć wszystko o nim, bo szczerze powiem ze nie za bardzo wiem czym sie poruszam :), na drzwiachm0 mam oznaczenie DIa ...

poprawka Di :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam naszieje ze ang nie jest problemem

Model X83 VIVARO Model Code 01F05 Made 10.05.2002 Type body F Motor F9Q-760 The engine number C019924 Transmission
W0L
General Motors
F
Panel Van
7
Vivaro
A
1000Kg / M1 (2/9 seats) / N1
B
F9Q 760 (19CDTI)
B
F9Q 762 (19DT)
A
SWB:3098mm + Standard Roof
5
5 Speed Manual Transmission
2
2002
V
IBC Plant, Luton
serial
622556
INTERIOR-GREY
BODY INTERIOR TRIM-GREY
EXTERIOR PAINT,SEE MODEL CATALOGUE FOREWORD PAINT CHART
GLASS, BACK DOOR WINDOW
ELECTRICALLY OPERATED WINDOWS,FRONT
EXCEPT PARTITION
FRONT SEAT,LH,HEIGHT ADJUSTER,MANUAL
FOR DRIVER AIR BAG
DOOR LOCK,WITH REMOTE CONTROL
SEAT ASSY BENCH
USED WITH RECIRCULATING AIR VENTILATION SYSTEM
HEATING SYSTEM,STANDARD,FAN
GVW RATING 5950 LBS
FOR NETHERLANDS
INTERIOR REAR VIEW MIRROR
MIRROR,ELECTRIC AND HEATED,RH-LH
PLANT CODE ISUZU/BEDFORD,ENGLAND (IBC)
ABS
19D DIESEL ENGINE
LEFT HAND DRIVE
MANUAL TRANSMISSION,5 SPEED
EMISSION,DIESEL,WITH CATALYTIC CONVERTER,VARIANT 3
STANDARD STEERING WHEEL
WHEEL 16X6,5 HOLE
WHEEL AND TYRE,SPARE
TYRES,195/65 R 16
PACKAGE,COMFORT
LABEL,TYRE PRESSURE
SPEEDOMETER,ASSY.,K.P.H
SPEAKER,2
RADIO,CDR 2005
TRIM,CLOTH,DELUXE
PAINT,TWO COAT
NAMEPLATE,OPEL
Edytowane przez wojtekcichy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp plynu

fioletowy kabel z czujnika pin2 leci do kompa pin f4 brazowa kostka (masa )

brazowy kabel z czujnika pin3 leci do kompa pin f3 brazowa kostka (sygnal )

przekaznik swiec

pin1 swieca 3

pin2 swieca 4

pin3 +12v

pin6 swieca 1

pin7 swieca2

pin8 sygnal z kompa odpalajacy przekaznik (masa)

pin9 diagnostyka

zobacz czy masz mase na czujniku kiedy przekrecisz klucz na zaplon,jesli nie musisz dostac sie do wtyczki kompa i sprobowac odnalezc ten kabel,jesli tam nie bedzie masy to raczej cos nie halo ze sterownikiem

to sie stalo nagle czy poprostu kupiles w takim stanie?

 

w tym vanie przebieg jest zapisany w liczniku a zmienic go mozna odtwarzaczem mp3 z odpowiednia sciezka jesli ktos oblatany ,w nowszych dopiero wprowadzono zapis do absu i cofanie niezawsze wychodzi

Edytowane przez wojtekcichy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nagle ale przekaznik zmienilem i poprawy nie ma, czujnik temp ma 4 piny a kostka 2 po przekatnej. rano powalcze. nie wiem czy to ma znaczenie ale po odpaleniu dusiło mi silnik po chwili. metoda prob doszedlem ze grzalki nurnikowe braly duzo pradu i je odlaczylem i problem zniknal, bywa tez ze w czasie jazdy jak juz prawie staje hamujac silnikiem zapala sie kontrolka swiec i nagle auto gasnie. uff napisalem sie.

raczej nagle ale przekaznik zmienilem i poprawy nie ma, czujnik temp ma 4 piny a kostka 2 po przekatnej. rano powalcze. nie wiem czy to ma znaczenie ale po odpaleniu dusiło mi silnik po chwili. metoda prob doszedlem ze grzalki nurnikowe braly duzo pradu i je odlaczylem i problem zniknal, bywa tez ze w czasie jazdy jak juz prawie staje hamujac silnikiem zapala sie kontrolka swiec i nagle auto gasnie. uff napisalem sie.

nie wiem czy to ważne ale czujnik pkazuje normalną temperature, a jak go odłączam, sinik trochę głupieje.

Mała ciekawostka: po uruchomieniu silnika przy otwartej masce po jej zamknięciu przez traśnięcie lub zamknięcie lewych drzwi silnik zabuja albo zgaśnie. Nie mam alarmu ani żadnych innych nie fabrycznych wynalazków. Masa na czujniku sprawdzona i jest.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności