Skocz do zawartości

Dymienie i błąd P0370


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość mustafa05101991

Rozumiem a jakie parametry są niezbędne abyście coś powiedzieli bo pewnie możemy pominąć wielkość ciśnienia w klimatyzacji czy też temp. na zewnątrz.

 

Mam jeszcze jedno pytanie, podczas pracy na biegu jałowym na rozgrzanym silniku ABCOM pokazywał mi około 55kg/h na przepływce. Wg. tego co udało mi się znaleźć a dokładniej wg. TIS wartość ta powinna wynosić od 20 do 40 kg/h. Dziś jak podmieniłem moją przepływkę z przepływką kolegi z Vectry B 2.0 Dti to mój samochód na jego przepływce pracował ok, dymienie ustało i strumień objętości powietrza zmierzony wynosił około 28-30 kg/h. Jak natomiast wstawiłem moją przepływkę do jego samochodu to auto dławiło się i pracował nierówno a po chwili wywalało błędy związane z EGR(P0400). Jakie wnioski można z tego wyciągnąć? Dodam że na mojej przepływce ze wskazaniami około 55 kg/h samochód czasami również nie dymił a zawsze pracuje równo.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/66395-dymienie-i-b%C5%82%C4%85d-p0370/page/3/#findComment-531340
Udostępnij na innych stronach

To znaczy, że sprawdź czy masz własciwą przepływkę (porównaj numer częsci) z tym co znajdziesz w TIS. Poza tym sprawdziłbym zawerek sterowania EGRem .. sterowany podciśnieniowo oraz podciśnienie (czy jest szczelne i czy jest prawidłowo podłączone)

Edytowane przez grzes08

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/66395-dymienie-i-b%C5%82%C4%85d-p0370/page/3/#findComment-531366
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość mustafa05101991

Po małej walce z dymieniem i błędem P1125 mogę chyba stwierdzić, że udało mi się wyeliminować przyczynę powyższych problemów. Ostatecznym rozwiązaniem na dzień dzisiejszy okazało się zaślepienie zaworu EGR, który był brudny i w mojej ocenie się przycinał. Zacinający zawór powodował dymienie na czarno, powstała sadza blokowała pracę "łopatki", która w turbinie regulowała ilość przepływających spalin. Komputer myślał, że zawodzi układ podciśnienia a tymczasem sterowanie turbiną było ograniczone z powodu zanieczyszczeń. Zaraz po zaślepieniu zaworu błąd pojawił się tylko jeszcze jeden raz a na obecną chwilę po przejechaniu około 4 tyś. km nie ma po nim śladu.

 

Mam nadzieję, że moje małe doświadczenie będzie dla kogoś pomocne.

Edytowane przez mustafa05101991

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/66395-dymienie-i-b%C5%82%C4%85d-p0370/page/3/#findComment-552899
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności