Gość mustafa05101991 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 A wiadomo z jakim krokiem czasowym parametry są rejestrowane w OP-COM?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66395-dymienie-i-b%C5%82%C4%85d-p0370/page/3/#findComment-531256 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 jeżeli się nie mylę to ok 3xsek .. jak bedzie wolniej tez się nic nie stanie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66395-dymienie-i-b%C5%82%C4%85d-p0370/page/3/#findComment-531261 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mustafa05101991 Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Rozumiem a jakie parametry są niezbędne abyście coś powiedzieli bo pewnie możemy pominąć wielkość ciśnienia w klimatyzacji czy też temp. na zewnątrz. Mam jeszcze jedno pytanie, podczas pracy na biegu jałowym na rozgrzanym silniku ABCOM pokazywał mi około 55kg/h na przepływce. Wg. tego co udało mi się znaleźć a dokładniej wg. TIS wartość ta powinna wynosić od 20 do 40 kg/h. Dziś jak podmieniłem moją przepływkę z przepływką kolegi z Vectry B 2.0 Dti to mój samochód na jego przepływce pracował ok, dymienie ustało i strumień objętości powietrza zmierzony wynosił około 28-30 kg/h. Jak natomiast wstawiłem moją przepływkę do jego samochodu to auto dławiło się i pracował nierówno a po chwili wywalało błędy związane z EGR(P0400). Jakie wnioski można z tego wyciągnąć? Dodam że na mojej przepływce ze wskazaniami około 55 kg/h samochód czasami również nie dymił a zawsze pracuje równo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66395-dymienie-i-b%C5%82%C4%85d-p0370/page/3/#findComment-531340 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 (edytowane) To znaczy, że sprawdź czy masz własciwą przepływkę (porównaj numer częsci) z tym co znajdziesz w TIS. Poza tym sprawdziłbym zawerek sterowania EGRem .. sterowany podciśnieniowo oraz podciśnienie (czy jest szczelne i czy jest prawidłowo podłączone) Edytowane 1 Kwietnia 2014 przez grzes08   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66395-dymienie-i-b%C5%82%C4%85d-p0370/page/3/#findComment-531366 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mustafa05101991 Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) Po małej walce z dymieniem i błędem P1125 mogę chyba stwierdzić, że udało mi się wyeliminować przyczynę powyższych problemów. Ostatecznym rozwiązaniem na dzień dzisiejszy okazało się zaślepienie zaworu EGR, który był brudny i w mojej ocenie się przycinał. Zacinający zawór powodował dymienie na czarno, powstała sadza blokowała pracę "łopatki", która w turbinie regulowała ilość przepływających spalin. Komputer myślał, że zawodzi układ podciśnienia a tymczasem sterowanie turbiną było ograniczone z powodu zanieczyszczeń. Zaraz po zaślepieniu zaworu błąd pojawił się tylko jeszcze jeden raz a na obecną chwilę po przejechaniu około 4 tyś. km nie ma po nim śladu. Mam nadzieję, że moje małe doświadczenie będzie dla kogoś pomocne. Edytowane 14 Września 2014 przez mustafa05101991   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66395-dymienie-i-b%C5%82%C4%85d-p0370/page/3/#findComment-552899 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 15 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2014 każda historia auta której zakończenie zostało zawarte na forum jest przydatna   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66395-dymienie-i-b%C5%82%C4%85d-p0370/page/3/#findComment-552926 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.