Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kameleonio
Witam Forumowiczów ;). Jestem nowy na forum i proszę o odpowiedzi na kilka moich pytań ;)

Jestem świeżym kierowcą, jeszcze nie odebrałem prawa jazdy, a już zakupiłem auto :D. Jest to Astra F 1.6 16v X16XEL z 1999r. Samochód jeszcze na czarnych blachach z przebiegiem 110000 ;). Oto lista pytan, które chcę Wam zadać:

1. Auto jest na tatę, jeszcze nie przerejestrowane. Czy przed pójściem do wydziału komunikacji możemy spisać jakiś doument, żebym stał się współwłaścicielem.?

2. Czy montaż gazu sekwencyjnego STAG Q-BOX do tego modelu będzie dobrym rozwiązaniem.?

3.Auto po rozgrzaniu (10 - 15 min) mocno kopci na biało. Silnik nie bierze oleju ani płynu chłodniczego. Czy możliwe jest to, że jest to woda z tłumika, bo samochód stał u poprzedniego właściciela od października aż do marca, był nie odpalany ani wgl dotykany.?

4. Mam w nim radio Pioneer KEH-3830R , jeszcze na kasety. Gdy włączam swiatła, wyświetlacz chyba TID z godziną, datą i temperaturą gaśnie. Jeżeli się mocno przyjrzę to coś tam widać, jednak niewiele. Przed włączeniem świateł jest okej. Nie posiadam "ściemniacza" przy włączniku świateł. Co może być tego przyczyną.? I jeszcze co do radia, to ma ono możliwość wyświetlania danej stacji na moim oryginalnym wyświetlaczu TID. Jak zrobić, żeby to się u mnie wyświetlało.?

5. Mam w Asi dwie opony letnie i dwie wielosezonowe. Które opony lepiej założyć na przednią oś.?

Jak na razie tyle mam pytań. Mam nadzieję, że mi drodzy Forumowicze pomożecie ;))

Serdecznie pozdrawiamy, Kamil i "Asia". ;)

https://forum.opel24.com/topic/66778-kilka-pyta%C5%84-o-astr%C4%99-f/

Gość kameleonio

Ten silnik dobrze wspólpracuje z inst gazową 2 gen nie koniecznie musi byc sekwencja

Mi mówiło dużo zakładów lpg i kilku mechaników że lepiej sekwencję. A poza tym mam akurat odłożone fundusze na sekwencję. I czy q-box będzie dobrym rozwiązniem.?