Gość adrian.org Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Witam. Od jakiegoś czasu mam dziwny objaw w mojej asterce g. Mianowicie na zimnym silniku jest wszystko ok: obroty 700, trzyma obroty na biegu jałowym, w trakcie jazdy po naciśnięciu sprzęgła ładnie spadają do 500-600. Wszystko zaczyna się dziać po osiągnięciu 80-90 stopni. Auto samo sobie podnosi obroty do 1200-1300, obroty trochę falują i w trakcie jazdy po naciśnięciu sprzęgła obroty zostają ok. 1200-1400 RPM. Wymienione zostały: świece, silniczek krokowy, filtr powietrza, wyczyszczona przepustnica, nowa sonda lambda, parownik. Lewego powietrza nigdzie nie bierze. Dzieje się to zarówno na benzynie, jak i na LPG. Zastanawiam się nad czujnikiem położenia przepustnicy, czujnikiem temperatury, oraz czujnikiem wałka rozrządu i wału korbowego. Pomóżcie mi proszę co wykluczyć. Auto jeździ trochę przymulone. Nie świeci się Check, a komputer nie pokazuje żadnego błędu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66984-wysokie-obroty-na-luzie-dopiero-na-ciep%C5%82ym-silniku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Ja wykluczałbym stopniowo od najtańczych czujników począwszy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/66984-wysokie-obroty-na-luzie-dopiero-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-533002 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.