Gość borekkk4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Własnie zamontowałem egr , który wczoraj wyczyściłem . Narazie sukces bo check od razu zgasł . Widać poprawę w kulturze pracy . Podstawa to dobrze wyczyścić grzybek , jego gniazdo i kanał w którym grzybek sie porusza . Zrobiłem to za pomocą śrubokręta , szczoteczki do zębów , zakrzywionego gwoździa by dokładnie oczyścić grzybek , gniazdo i kanał . Użyłem wd40 , rozcieńczalnik uniwersalny i odrdzewiacz . Jako uszczelniacz ,starą uszczelkę i silikon temperaturowy . Obroty na ssaniu sa w granicach 1000 + jedna kreska . Co do kabli wn to ich tam nie ma . Szarpie na benzynie czy lpg ? obroy na ssaniu 900 a dusi sie na benzynie bo gaz mam sekwencje wiec w tej pierwszej felernej minucie na gazie nie jest. a jakie obroty powinny byc juz na cieplym silniku??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67156-szarpanie-zimnego-silnika-opel-corsa-b-12-16v/page/2/#findComment-534979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marti82 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Prawidłowe obroty to 920-960, jest opcja taka że komputer od gazu miesza komputerowi od pb i dlatego występuję to co występuję czyli silnik dławi się na niskich obrotach, po rozgrzaniu i przejściu na gaz wszystko jest ok, w autach z lpg dodatkowo jest regulator biegu jałowego i też może mieszać, warto było by podjechać do gaziarzy i sprawdzić czy z instalacją lpg wszystko ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67156-szarpanie-zimnego-silnika-opel-corsa-b-12-16v/page/2/#findComment-534990 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.