Gość borekkk4 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Własnie zamontowałem egr , który wczoraj wyczyściłem . Narazie sukces bo check od razu zgasł . Widać poprawę w kulturze pracy . Podstawa to dobrze wyczyścić grzybek , jego gniazdo i kanał w którym grzybek sie porusza . Zrobiłem to za pomocą śrubokręta , szczoteczki do zębów , zakrzywionego gwoździa by dokładnie oczyścić grzybek , gniazdo i kanał . Użyłem wd40 , rozcieńczalnik uniwersalny i odrdzewiacz . Jako uszczelniacz ,starą uszczelkę i silikon temperaturowy . Obroty na ssaniu sa w granicach 1000 + jedna kreska . Co do kabli wn to ich tam nie ma . Szarpie na benzynie czy lpg ? obroy na ssaniu 900 a dusi sie na benzynie bo gaz mam sekwencje wiec w tej pierwszej felernej minucie na gazie nie jest. a jakie obroty powinny byc juz na cieplym silniku??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marti82 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Prawidłowe obroty to 920-960, jest opcja taka że komputer od gazu miesza komputerowi od pb i dlatego występuję to co występuję czyli silnik dławi się na niskich obrotach, po rozgrzaniu i przejściu na gaz wszystko jest ok, w autach z lpg dodatkowo jest regulator biegu jałowego i też może mieszać, warto było by podjechać do gaziarzy i sprawdzić czy z instalacją lpg wszystko ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.