Skocz do zawartości

Intercooler do DTL


Rekomendowane odpowiedzi

IC to intercooler. A co do trwalosci to przeciez my nie chipujemy z 82 na 180 koni tylko podnosimy o 20 koni. W vagach jest realne podniesienie ze stu kilku do prawie 300 koni

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-293620
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

a w okolicach Lublina jest jakiś CHIP - spec :lol: Pozdrawiam

i to jeden z najlepszych:

 

Masters TUNING

 

LUBLIN

 

 

Alan Sagan

ul. Związkowa 22

Lublin

 

kom. 602 669 936

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-293479
Udostępnij na innych stronach

Robote to wykana srednio inteligentny mechanik albo mozna samemu. Problem raczej tkwi w czesciach. Trzeba miec IC weze i kolektor dolotowy z wlotem. No chyba ze sobie przerobke jakas zrobisz. Ja tam bede kombinowal, niech tylko dorwe weza jakiegos w makro albo castoramie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-293313
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

może to juz stary temat ale poczytałem i moge podzielić się swoim malym doswiadczeniem, mam astrę 2.0 dtl ma obecnie na pwno 114 koni i 290 moment po wgraniu nowego softu zrobiłem to za 1000 zł 3 lata temu prejechałem 70 tys km . teraz samochód ma 210 tyś, nic sie nie dzieje poza tym, że turbina gwiżdże coraz bardziej. Jak jexdziłem ostro przez kilka minut samochód zaczął lekko falować jeżeli chodzi o moc , za duża temperatura dolotowa. dołożyłem IC i nic się nie dzieje mozna ładowac na pelnym gazie nin stop i nie słabnie, nie faluje, czy moc wzrosł po tym nie wiem ale jestem b zadowolony .

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-290995
Udostępnij na innych stronach

może to juz stary temat ale poczytałem i moge podzielić się swoim malym doswiadczeniem, mam astrę 2.0 dtl ma obecnie na pwno 114 koni i 290 moment po wgraniu nowego softu zrobiłem to za 1000 zł 3 lata temu prejechałem 70 tys km . teraz samochód ma 210 tyś, nic sie nie dzieje poza tym, że turbina gwiżdże coraz bardziej. Jak jexdziłem ostro przez kilka minut samochód zaczął lekko falować jeżeli chodzi o moc , za duża temperatura dolotowa. dołożyłem IC i nic się nie dzieje mozna ładowac na pelnym gazie nin stop i nie słabnie, nie faluje, czy moc wzrosł po tym nie wiem ale jestem b zadowolony .

290Nm??? jak tyś to wydusił i to z DTL'a?? szacun :) możesz wkleić jakiś wykresik?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-290859
Udostępnij na innych stronach

Wklej odrazu zdjecia tej przerobki. Ogolnie to wnioskuje ze z DTL zrobil sie DTH, program tez zrobil swoje i na tym koniec. Szkoda ze te pompy nie moga dac wiecej z siebie :) .

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-290824
Udostępnij na innych stronach

Pompy jak pompy tutaj jest większy problem z turbiną która przez wastegate'a traci cisnienie bardzo szybko. Widać to idealnie na moim wykresie. Jakby nie to, miałbym koło 270Nm aż do ponad 3000 obr. A tak pojawia się na chwilę na wykresie taki "cycek" -275Nm i od razu leci dół-widziałem to tez na innych wykresach z dth...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-290523
Udostępnij na innych stronach

Bylem w firmie chipujacej i mowili mi ze przerabiali juz motyw zmiany turbo na wieksze. Ponic daje okolo 5-7 koni wiecej- zato gorzej sie zbiera w niskich obrotach ale lepiej na wysokich. Turbina jest wystarczajaca bo ta sama jest w citroenie C5 2.2 HDI i tam jest 136 koni podobnie jak w BMW 520 D E39 czy 320 D E46 (poj 2.0) i tam tez jest 136 koni a nawet jeszcze BMW 318 ma z mniejszej poj 92 konie. TDIki AJM i AFN maja po 115 i 110 koni na tej samekj turbinie. Proponuje sobie luknac jadac za jakims VW ja depnie jaki dym leci z rury bo wtedy pompa pokazuje co potrafi a w naszych oplowskich takiego czegos nie ma.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-290521
Udostępnij na innych stronach

Proponuje sobie luknac jadac za jakims VW ja depnie jaki dym leci z rury bo wtedy pompa pokazuje co potrafi a w naszych oplowskich takiego czegos nie ma.

Proponuje przejechać się za moim turbognojem jak przydepczę konkretnie ;) gwarantuję chwilowe zaćmienie słońca heheh (no może przesada ale porządnego dyma lubi puścić)

P.S.

Nie chodzi tu o samo turbo i jego wielkość tylko o sterowanie nim. W mastersie(który nomen omen tznany jest najbardziej z modyfikacji vag'ow) powiedzieli mi, że właśnie tutaj turbawa przez ten nieszczesny zawór upustowy nie trzyma ciśnienia-jak się już rozkręci na dobre to zawór upuszcza spaliny i doładowanie spada. Podobno można mechanicznie przyblokować ten zawór i wtedy spalinki nie uciekają i turbawa tłoczy dłużej wydajniej, pytanie tylko czy jak się przesadzi to silnik nie przejdzie w tryb awaryjny bo komp zasygnalizuje przeładowanie (za wys. ciśn. doładowania). Powiedzieli mi, że wypuścili kulka asterek i zafir dth które dodatkowo miały zblokowany zawór i że ludkowie zadowoleni ale ja tam wolę się nie bawić w takie rzeczy-raczej wymienie furaka na coś sensowniejszego.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-290507
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności