wesol Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 IC to intercooler. A co do trwalosci to przeciez my nie chipujemy z 82 na 180 koni tylko podnosimy o 20 koni. W vagach jest realne podniesienie ze stu kilku do prawie 300 koni   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-293620 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 a w okolicach Lublina jest jakiś CHIP - spec Pozdrawiam i to jeden z najlepszych: Masters TUNING LUBLIN Alan Sagan ul. Związkowa 22 Lublin kom. 602 669 936   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-293479 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 jakie koszty sa dolozenia IC z czesciami i robocizna   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-293478 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Robote to wykana srednio inteligentny mechanik albo mozna samemu. Problem raczej tkwi w czesciach. Trzeba miec IC weze i kolektor dolotowy z wlotem. No chyba ze sobie przerobke jakas zrobisz. Ja tam bede kombinowal, niech tylko dorwe weza jakiegos w makro albo castoramie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-293313 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 może to juz stary temat ale poczytałem i moge podzielić się swoim malym doswiadczeniem, mam astrę 2.0 dtl ma obecnie na pwno 114 koni i 290 moment po wgraniu nowego softu zrobiłem to za 1000 zł 3 lata temu prejechałem 70 tys km . teraz samochód ma 210 tyś, nic sie nie dzieje poza tym, że turbina gwiżdże coraz bardziej. Jak jexdziłem ostro przez kilka minut samochód zaczął lekko falować jeżeli chodzi o moc , za duża temperatura dolotowa. dołożyłem IC i nic się nie dzieje mozna ładowac na pelnym gazie nin stop i nie słabnie, nie faluje, czy moc wzrosł po tym nie wiem ale jestem b zadowolony .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-290995 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 może to juz stary temat ale poczytałem i moge podzielić się swoim malym doswiadczeniem, mam astrę 2.0 dtl ma obecnie na pwno 114 koni i 290 moment po wgraniu nowego softu zrobiłem to za 1000 zł 3 lata temu prejechałem 70 tys km . teraz samochód ma 210 tyś, nic sie nie dzieje poza tym, że turbina gwiżdże coraz bardziej. Jak jexdziłem ostro przez kilka minut samochód zaczął lekko falować jeżeli chodzi o moc , za duża temperatura dolotowa. dołożyłem IC i nic się nie dzieje mozna ładowac na pelnym gazie nin stop i nie słabnie, nie faluje, czy moc wzrosł po tym nie wiem ale jestem b zadowolony . 290Nm??? jak tyś to wydusił i to z DTL'a?? szacun możesz wkleić jakiś wykresik?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-290859 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Wklej odrazu zdjecia tej przerobki. Ogolnie to wnioskuje ze z DTL zrobil sie DTH, program tez zrobil swoje i na tym koniec. Szkoda ze te pompy nie moga dac wiecej z siebie .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-290824 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Pompy jak pompy tutaj jest większy problem z turbiną która przez wastegate'a traci cisnienie bardzo szybko. Widać to idealnie na moim wykresie. Jakby nie to, miałbym koło 270Nm aż do ponad 3000 obr. A tak pojawia się na chwilę na wykresie taki "cycek" -275Nm i od razu leci dół-widziałem to tez na innych wykresach z dth...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-290523 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Bylem w firmie chipujacej i mowili mi ze przerabiali juz motyw zmiany turbo na wieksze. Ponic daje okolo 5-7 koni wiecej- zato gorzej sie zbiera w niskich obrotach ale lepiej na wysokich. Turbina jest wystarczajaca bo ta sama jest w citroenie C5 2.2 HDI i tam jest 136 koni podobnie jak w BMW 520 D E39 czy 320 D E46 (poj 2.0) i tam tez jest 136 koni a nawet jeszcze BMW 318 ma z mniejszej poj 92 konie. TDIki AJM i AFN maja po 115 i 110 koni na tej samekj turbinie. Proponuje sobie luknac jadac za jakims VW ja depnie jaki dym leci z rury bo wtedy pompa pokazuje co potrafi a w naszych oplowskich takiego czegos nie ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-290521 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Proponuje sobie luknac jadac za jakims VW ja depnie jaki dym leci z rury bo wtedy pompa pokazuje co potrafi a w naszych oplowskich takiego czegos nie ma. Proponuje przejechać się za moim turbognojem jak przydepczę konkretnie gwarantuję chwilowe zaćmienie słońca heheh (no może przesada ale porządnego dyma lubi puścić) P.S. Nie chodzi tu o samo turbo i jego wielkość tylko o sterowanie nim. W mastersie(który nomen omen tznany jest najbardziej z modyfikacji vag'ow) powiedzieli mi, że właśnie tutaj turbawa przez ten nieszczesny zawór upustowy nie trzyma ciśnienia-jak się już rozkręci na dobre to zawór upuszcza spaliny i doładowanie spada. Podobno można mechanicznie przyblokować ten zawór i wtedy spalinki nie uciekają i turbawa tłoczy dłużej wydajniej, pytanie tylko czy jak się przesadzi to silnik nie przejdzie w tryb awaryjny bo komp zasygnalizuje przeładowanie (za wys. ciśn. doładowania). Powiedzieli mi, że wypuścili kulka asterek i zafir dth które dodatkowo miały zblokowany zawór i że ludkowie zadowoleni ale ja tam wolę się nie bawić w takie rzeczy-raczej wymienie furaka na coś sensowniejszego. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6732-intercooler-do-dtl/page/6/#findComment-290507 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.