Gość Anonymous Opublikowano 13 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2007 powiedzcie mi co sadzicie o tym silniku ile pali, awaryjnosc i ogolnie bo mam do kupienia taka astre ale nie wiem czy warto. pozdrawiam. piotr aha astra to chyba rok 1993   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6762-astra-17-dti-isuzu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Jeżeli w dobrym stanie to bież - trasa 5 l !! Bardzo dobry silnik. Tylko rocznik podpada Isuzu 1.7 TDI wkładali do Vectry B   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6762-astra-17-dti-isuzu/#findComment-299206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 http://www.autogielda.pl/motoryzacja/osobowe,opel_astra_sedan,32291437.html?szukaj=wspomaganie&rocznikod=1990&cenado=5500&wojewodztwo=DL&tbf=on&tbi=on&tbg=on&tbk=on&tbd=on&strona=6 chodzi mi o to autko   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6762-astra-17-dti-isuzu/#findComment-299184 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Nie do konca w temat, ale nie chce zakladac nowego tematu. Jestem wlascicielem Astry G X17DTL (oplowski) z '99r, przebieg 80k. Autko nabylem niedawno, wszystko wydawalo sie w porzadku, az do czasu jak wyskoczylem poza miasto. Przy obrotach ok. 2000 na 4/5biegu i predkosci ok 100km pali mi sie engine check. Nie ma spadku mocy, starczy przydusic pedal gazu i kontrolka gasnie az znow nie zwolnie troche do wspomnianych obrotow/predkosci. Na nizszych biegach i predkosciach do 90km nic takiego sie nie dzieje. Z tego, co czytalem, wiele osob ma problem tego typu z tym silnikiem, niestety, odpowiedzi jest tyle, ze nie sposob wszystkiego ogarnac i wymienic. Pojechalem na ASO, zczytali bledy z pamieci i okazalo sie, ze w sumie wszystko jest ok. Blad wskazywal na cos z kolektorem, mechanik na serwisie tlumaczyl mi, ze mam sie nie przejmowac, bo sama praca kolektora wiaze sie z trudnymi warunkami i ze czasami taki check moze na chwile wyskoczyc ( mi wyskakuje "na chwile" jak przydusze, jak nie zwiekszam obrotow/predkosci, to kontrolka ciagle sie swieci ). Wyczyscili pamiec, ustawili wszystkie parametry domyslnie i to mialo pomoc. Coz, nie pomoglo i juz w drodze powrotnej znow to samo. Zasadniczo niby nic sie nie dzieje poza tym ,ze swieci sie ta kontrolka, ale teraz mam dluzsza droge zagranice na sylwestra i nie chcialbym, zeby po drodze to "nic" zamienilo sie w "cos", co uniemozliwi mi podroz, wzglednie zalaczy tryb awaryjny przy wyprzedzaniu ( na razie nie zalacza ). Moglbym zapewne to odpuscic, ale nie daje mi to spokoju, jestem z tych, co dmuchaja na zimne. Czytajac podobny temat na innym forum mialem wrazenie, ze moze to jest rowniez wina przeplywomierza, bo auto nie zrywa sie ponizej 2000 na nizszych biegach, ale z drugiej strony czego oczekiwac od 68KM, moze po prostu ten silnik tak ma i ide zlym tropem. Planuje za tydzien uderzyc na ASO z ta kwestia ( wtedy wyciagne dokladnie numer bledu ). Na Wasze oko co robic ? Peace   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6762-astra-17-dti-isuzu/#findComment-299183 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Jestem wlascicielem Astry G X17DTL (oplowski) z '99r, przebieg 80k. Autko nabylem niedawno, wszystko wydawalo sie w porzadku, az do czasu jak wyskoczylem poza miasto. Przy obrotach ok. 2000 na 4/5biegu i predkosci ok 100km pali mi sie engine check. Nie ma spadku mocy, starczy przydusic pedal gazu i kontrolka gasnie az znow nie zwolnie troche do wspomnianych obrotow/predkosci. Na nizszych biegach i predkosciach do 90km nic takiego sie nie dzieje. Z tego, co czytalem, wiele osob ma problem tego typu z tym silnikiem, niestety, odpowiedzi jest tyle, ze nie sposob wszystkiego ogarnac i wymienic. Prawdopodobnie problem lezy w elektrozaworach lub przewodach podcisnieniowych. Tak to wyglada z opisanych objawow przez CIebie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6762-astra-17-dti-isuzu/#findComment-299182 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 walsnie mi koles ogolnie mowil ze wszystkie 1.7 diesle w astrach w roznych odmianach lubia pogrymasic dlatego napisalem tutaj p.s a co ze zwylkym 1.7TD?? tez jest wporzadku czy raczej nie bardzo??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6762-astra-17-dti-isuzu/#findComment-299181 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Stary X17DTL moim zdaniem jest za slaby, wzialem go, bo byla okazja, jesli chcialbys diesel'a, to moim zdaniem tylko 2.0 co najmniej te 100KM. Pali porownywalnie, a jezdzi zupelnie inaczej. Czyli, Wesoł, czyli czeka mnie (gdyby sprawdzil sie Twoj domysl) zaslepianie EGR albo wymiana przewodow (jaki to koszt plus/minus?, hmm... Z dwojga zlego chyba lepiej to, niz przeplywomierz albo kolektor. No nic, bede walczyl, dzieki za poswiecony czas.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6762-astra-17-dti-isuzu/#findComment-299174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siux Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Stawiam również na przyczyny jakie podał wesol. Zanim pojedziesz do ASO i zgolą Cię z kasiory to wymień wszystkie wężyki podciśnienia na nowe ,gumowe kolanka+kawałki rurki plastikowej możesz zastąpić całkowicie gumowymi przewodami z metra ciętymi. Te kolanka są dość drogie i dlatego proponuję całościowo wymienić na przewody ,za jedno kolanko kupisz wężyka na całą instalację. Co do zczytania błędów to może się okazać ,że żadnego nie będzie ; dopiero diagnoza podczas jazdy i wystąpienia tego błędu może rozjaśnić sytuację ,ale też niekoniecznie bo w wyniku nieszczelności instalacji podciśnienia różne głupoty wychodzą.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6762-astra-17-dti-isuzu/#findComment-299173 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Stary X17DTL moim zdaniem jest za slaby, wzialem go, bo byla okazja, jesli chcialbys diesel'a, to moim zdaniem tylko 2.0 co najmniej te 100KM. Pali porownywalnie, a jezdzi zupelnie inaczej. Czyli, Wesoł, czyli czeka mnie (gdyby sprawdzil sie Twoj domysl) zaslepianie EGR albo wymiana przewodow (jaki to koszt plus/minus?, hmm... Z dwojga zlego chyba lepiej to, niz przeplywomierz albo kolektor. No nic, bede walczyl, dzieki za poswiecony czas. A jakie autko ma osiagi? Przy 4500obr na pierwszym biegu jaką masz predkosc?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6762-astra-17-dti-isuzu/#findComment-299168 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 kolego kto jeździ dizlem 4500 obr min na pierwszym biegu, jeżeli chcesz tak jeździć kup coś zasilane benzyną bo turbo ci padnie po 10tys 1.7 mają 68 i 75 kucyków 2.0 mają 82 i 101 kucyków bez modowania kompa Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6762-astra-17-dti-isuzu/#findComment-299040 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.