Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Koledzy,

Jako doświadczeni użytkownicy mam nadzieję, że pomożecie moi rozwiązać mój problem z astrolotem.

Od kupna samochodu borykam się z problemem łapania muła przy dojeździe do świateł lub staniu w korku. Jedynka dwójka gaz do dechy i jak osiągnę ok. 2000 obr problem znika.

Teraz doszedł problem z twardym pedałem hamulca. Były one zawsze słabe, ale w porównaniu do corsy b mojego ojca to to są spowalniacze nie hamulce. Zakupiłem wakuometr zmierzyłam podciśnienie na wakupompie i przy zatkanym króćcu idącym do serwa na drugim występuje podciśnienie ok. 0.9 bar(g) w drugą stronę tak samo. Jeżeli natomiast podłącze przewod do serwa i podłącze wakuoment przy wyjściu na elektrozaworki ciśnienie spada do 0.3-0.4bar(g). Myślałem, że to problem z zaworkiem zwrotnym, sprawdziłem w jedną przepuszcza w drugą nie. Jak pociągnąłem powietrze z przewodu serwa to był lekki opór ale cały czas mogłem wysysać powietrze.

Pytanie: Czy serwo do wymiany czy byc może to krócieć łączący serwo z przewodem do wakupompy?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67756-pomoc-w-diagnozie-serwa-hamulcowego/
Udostępnij na innych stronach

Masz za małe podciśnienie w układzie i stąd muł i brak hamulców.

O serwie jest sporo tematów, poczytaj.

http://www.google.pl/cse?cx=partner-pub-9700144528837817:1736826434&ie=UTF-8&q=jak+sprawdzi%3F+serwo&sa=Szukaj&ref=forum.opel24.com/#gsc.tab=0&gsc.q=jak%20sprawdzi%3F%20serwo&gsc.page=1

Czy w układzie podciśnieniowym jest olej?

http://forum.samnaprawiam.com/czyszczenie-ukladu-podcisnien-opel-20-dti-vt2078.htm

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67756-pomoc-w-diagnozie-serwa-hamulcowego/#findComment-542578
Udostępnij na innych stronach

Tak w układzie jest olej. Pompa natomiast daje 0,9 bar i z jednej i z drugiej.

Jak zatknę króciec od serwa to w układzie do turbo jest 0,9bar. Posprawdzałem szczelność układu i jest ok.

Jak zaciągam powietrze przewodem do serwa to nie ma po pewnym czasie opisu tylko mogę zaciągać cały czas.

Czy to nie znaczy że serwo nie trzyma podciśnienia?

Przeglądałem już mnóstwo postów na temat podciśnienia. Czyściłem i sprawdzałem egr oraz zaworki.

Edytowane przez cycuch86

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67756-pomoc-w-diagnozie-serwa-hamulcowego/#findComment-542581
Udostępnij na innych stronach

Ten wezyk gruby do serwa obadaj dokladnie bo dosc czesto ma male pekniecia i tu uchodzi wlasnie to podcisnienie. Jels nie wezyk to serwo jest do wymiany bo ma nieszczelnosc. To prosta sprawa. W vagach to juz to tak oklepane jest od wielu lat.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67756-pomoc-w-diagnozie-serwa-hamulcowego/#findComment-542620
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przewód do serwa (patrz post wesola) i samo serwo, zawór nie powinien przepuszczać w kierunku pompy. Jeśli masz olej w układzie to szukaj nowej wakum pompy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67756-pomoc-w-diagnozie-serwa-hamulcowego/#findComment-542969
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności