Gość cycuch86 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Cześć Koledzy, Jako doświadczeni użytkownicy mam nadzieję, że pomożecie moi rozwiązać mój problem z astrolotem. Od kupna samochodu borykam się z problemem łapania muła przy dojeździe do świateł lub staniu w korku. Jedynka dwójka gaz do dechy i jak osiągnę ok. 2000 obr problem znika. Teraz doszedł problem z twardym pedałem hamulca. Były one zawsze słabe, ale w porównaniu do corsy b mojego ojca to to są spowalniacze nie hamulce. Zakupiłem wakuometr zmierzyłam podciśnienie na wakupompie i przy zatkanym króćcu idącym do serwa na drugim występuje podciśnienie ok. 0.9 bar(g) w drugą stronę tak samo. Jeżeli natomiast podłącze przewod do serwa i podłącze wakuoment przy wyjściu na elektrozaworki ciśnienie spada do 0.3-0.4bar(g). Myślałem, że to problem z zaworkiem zwrotnym, sprawdziłem w jedną przepuszcza w drugą nie. Jak pociągnąłem powietrze z przewodu serwa to był lekki opór ale cały czas mogłem wysysać powietrze. Pytanie: Czy serwo do wymiany czy byc może to krócieć łączący serwo z przewodem do wakupompy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67756-pomoc-w-diagnozie-serwa-hamulcowego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Masz za małe podciśnienie w układzie i stąd muł i brak hamulców. O serwie jest sporo tematów, poczytaj. http://www.google.pl/cse?cx=partner-pub-9700144528837817:1736826434&ie=UTF-8&q=jak+sprawdzi%3F+serwo&sa=Szukaj&ref=forum.opel24.com/#gsc.tab=0&gsc.q=jak%20sprawdzi%3F%20serwo&gsc.page=1 Czy w układzie podciśnieniowym jest olej? http://forum.samnaprawiam.com/czyszczenie-ukladu-podcisnien-opel-20-dti-vt2078.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67756-pomoc-w-diagnozie-serwa-hamulcowego/#findComment-542578 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cycuch86 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 (edytowane) Tak w układzie jest olej. Pompa natomiast daje 0,9 bar i z jednej i z drugiej. Jak zatknę króciec od serwa to w układzie do turbo jest 0,9bar. Posprawdzałem szczelność układu i jest ok. Jak zaciągam powietrze przewodem do serwa to nie ma po pewnym czasie opisu tylko mogę zaciągać cały czas. Czy to nie znaczy że serwo nie trzyma podciśnienia? Przeglądałem już mnóstwo postów na temat podciśnienia. Czyściłem i sprawdzałem egr oraz zaworki. Edytowane 13 Czerwca 2014 przez cycuch86   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67756-pomoc-w-diagnozie-serwa-hamulcowego/#findComment-542581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 Ten wezyk gruby do serwa obadaj dokladnie bo dosc czesto ma male pekniecia i tu uchodzi wlasnie to podcisnienie. Jels nie wezyk to serwo jest do wymiany bo ma nieszczelnosc. To prosta sprawa. W vagach to juz to tak oklepane jest od wielu lat.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67756-pomoc-w-diagnozie-serwa-hamulcowego/#findComment-542620 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hadzii123 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 Sprawdź przewód do serwa (patrz post wesola) i samo serwo, zawór nie powinien przepuszczać w kierunku pompy. Jeśli masz olej w układzie to szukaj nowej wakum pompy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67756-pomoc-w-diagnozie-serwa-hamulcowego/#findComment-542969 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.