Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Oddałem auto do serwisu aby naprawili przewód klimatyzacji. Po odbiorze auto straciło moc.

Zrobiłem logi silnika co się okazało, ciśnienie ładowania nie zmienia się gdy zadanie ciśnienie oczywiście rośnie.

Co mechanicy mogli popsuć ?. Gdzie szukać przyczyny ?. Położenie przepustnicy zmienia się.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67837-ci%C5%9Bnienie-%C5%82adowania-logi-silnika/
Udostępnij na innych stronach

cos nagmerali przy sterowaniu podcisnieniem do gruszki turbiny. Albo wezyki sciagniete, zamienione albo wtyczka elektryczn od elektrozaworka wypieta.

A i diesel nie ma przepustnicy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67837-ci%C5%9Bnienie-%C5%82adowania-logi-silnika/#findComment-543300
Udostępnij na innych stronach

przewód podciśnienia to ten czarny cienki który zamocowany jest do filtru powietrza ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67837-ci%C5%9Bnienie-%C5%82adowania-logi-silnika/#findComment-543305
Udostępnij na innych stronach

tyle z enie jest to zadna przepustnica. Nazywajmy rzecz po imieniu. Klapa gaszaca to klapa gaszaca. Przepustnica jak sama nazwa wskazuje ma cos przepuszczac w wiekszej badz mniejszej ilosci. Czyli puszcza mniej lub wiecej powietrza. Jak wszyscy wiemy benzyny musza miec meiszanke stechiometryczna czyli predkosc obrotowa silnika jest regulowana przez ograniczanie proporcjonalne powietrza i paliwa jednoczesnie. W dieslu nie ma mieszank stechio wiec powietrz amoze byc zawsze mega duzo a predkosc obrotowa regulujemy podawaniem ilosci paliwa. Czyli jak w benzynie lambda ma wynosic 1 caly czas tak w dieslu mamy lambde od kilku do kilkudziesieciu. Mega przewaga powietrza do paliwa.

 

Tak wiec klapa gaszaca to klapa gaszaca, klapy zawirowan to klapy zawirowan a przepustnica to przepustnica. Zeby pozniej głupot po necie nie bylo.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67837-ci%C5%9Bnienie-%C5%82adowania-logi-silnika/#findComment-543373
Udostępnij na innych stronach

Witam, wyglada na to że przewód podczas demontażu został wyciągnięty z górnej rurki z urządzenia jw na zdjęciu(nie będę się spierał co to jest). Wsadziłem i mam nadzieję że to jest to :)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/67837-ci%C5%9Bnienie-%C5%82adowania-logi-silnika/#findComment-543396
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności