wrzesinski1 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 Oddałem auto do serwisu aby naprawili przewód klimatyzacji. Po odbiorze auto straciło moc. Zrobiłem logi silnika co się okazało, ciśnienie ładowania nie zmienia się gdy zadanie ciśnienie oczywiście rośnie. Co mechanicy mogli popsuć ?. Gdzie szukać przyczyny ?. Położenie przepustnicy zmienia się.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67837-ci%C5%9Bnienie-%C5%82adowania-logi-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 cos nagmerali przy sterowaniu podcisnieniem do gruszki turbiny. Albo wezyki sciagniete, zamienione albo wtyczka elektryczn od elektrozaworka wypieta. A i diesel nie ma przepustnicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67837-ci%C5%9Bnienie-%C5%82adowania-logi-silnika/#findComment-543300 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrzesinski1 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 przewód podciśnienia to ten czarny cienki który zamocowany jest do filtru powietrza ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67837-ci%C5%9Bnienie-%C5%82adowania-logi-silnika/#findComment-543305 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 tyle z enie jest to zadna przepustnica. Nazywajmy rzecz po imieniu. Klapa gaszaca to klapa gaszaca. Przepustnica jak sama nazwa wskazuje ma cos przepuszczac w wiekszej badz mniejszej ilosci. Czyli puszcza mniej lub wiecej powietrza. Jak wszyscy wiemy benzyny musza miec meiszanke stechiometryczna czyli predkosc obrotowa silnika jest regulowana przez ograniczanie proporcjonalne powietrza i paliwa jednoczesnie. W dieslu nie ma mieszank stechio wiec powietrz amoze byc zawsze mega duzo a predkosc obrotowa regulujemy podawaniem ilosci paliwa. Czyli jak w benzynie lambda ma wynosic 1 caly czas tak w dieslu mamy lambde od kilku do kilkudziesieciu. Mega przewaga powietrza do paliwa. Tak wiec klapa gaszaca to klapa gaszaca, klapy zawirowan to klapy zawirowan a przepustnica to przepustnica. Zeby pozniej głupot po necie nie bylo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67837-ci%C5%9Bnienie-%C5%82adowania-logi-silnika/#findComment-543373 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrzesinski1 Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Witam, wyglada na to że przewód podczas demontażu został wyciągnięty z górnej rurki z urządzenia jw na zdjęciu(nie będę się spierał co to jest). Wsadziłem i mam nadzieję że to jest to   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/67837-ci%C5%9Bnienie-%C5%82adowania-logi-silnika/#findComment-543396 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.