Gość ASO OPEL Wawrosz Oświęcim Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Auta wtedy nie były konstruowane pod jazdę 24h na światłach.... stąd problemy z żarówkami, wypalającymi się oprawkami itp. Rzeczywiście dobrym wyjściem jest obniżenie napięcia ale czy wtedy nie będą świecić też słabiej??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6803-szybko-przepalaj%C4%85ce-si%C4%99-%C5%BCar%C3%B3wki-astra-g/page/2/#findComment-500857 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Może problem jest spowodowany tym że kupujecie żarówki typu + ileś tam więcej % światła. U mnie najzwyklejsze wytrzymują kilka lat i wymieniam tak na wszelki, a jak zakupiłem takie +30% to nie wytrzymały nawet pół roku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6803-szybko-przepalaj%C4%85ce-si%C4%99-%C5%BCar%C3%B3wki-astra-g/page/2/#findComment-500887 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 21 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2013 Miałem wczesniej astre f i tam praktycznie sporadycznie wymieniałem.Kiedys kupiłem tez 50%wiecej i tez podobnie niecały rok wytrzymały.Astra g mam 1.5roku i juz 3 zarówki w prawej lampie w lewej jedna.Siostra ma tez astre g i tez czesto wymienia ale u mnie w prawej cos nader czesto.Lampa nie nosi zadnych sladów naprawy uchwyty orginalne a roznica jest miedzy jedna lampa a druga.Moze oprócz napiecia ma wplyw to ze z prawej jest zazwyczaj wiecej dziur i nierównosci i wiecej wstrzasów? Moze to sentyment ale jak astra f miała ładniejsze wnetrze i taka solidniejsza.....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6803-szybko-przepalaj%C4%85ce-si%C4%99-%C5%BCar%C3%B3wki-astra-g/page/2/#findComment-500908 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 to ile sie jedzi na swiatlach nie ma znaczenia. Niekotre kraje mialy tak juz wczesniej. Problem lezy w instalacji. Byla kampania np w astrach G na to. Poczatkowe AG robione w niemcowni np w Bochum nie mialy tego problemu ale te nasze Gliwickie czy Warszawskie juz mialy ten problem bo nasi zaczeli mieszac przy kablotece. Wprowadzono wtedy taki wpinany maly ukladzik zmniejszajacy napiecie. Wystarczy troche pomyslec i pomierzyc napiecia. Zarowki sa robione na mniejwiecej 12V. I jak sie zmierzy w jakims aucie gdzie tego problemu nie ma to gwarantuje ze wynik bedzi ena poziomie 12.5-12.9 V ( wiem bo sprawdzalem. Ten sam pomiar napiecia przy oprawce zarowki np w corsie D i mamay 13.3 -13.7 V Juz nie pamietam ale w corach D tez byla zaobserwowana czestsza wymiana zarowki chyba lewej. Na necie mozna sobie odnaleźć taki ladny wykresik odnosnie zywotnosci zarowki wzgledem napiecia zasilania a pryz okazji bylo podana ilosc tez lumenów czy czegos tam. Niestety albo jedno albo drugie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6803-szybko-przepalaj%C4%85ce-si%C4%99-%C5%BCar%C3%B3wki-astra-g/page/2/#findComment-500934 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Karolewicz Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 (edytowane) Ja miałem taki sam problem, żarówki potrafiły przepalać się co miesiąc-dwa ( a absolutny rekord pobił zestaw dwóch h7 za dychacza z tesco - dwa tygodnie niecałe), ale odkąd włożyłem żarówki boscha to trzymają już rok. Edytowane 26 Września 2013 przez Karolewicz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6803-szybko-przepalaj%C4%85ce-si%C4%99-%C5%BCar%C3%B3wki-astra-g/page/2/#findComment-501307 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.