Gość Anonymous Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Witam żeby nie zniechęcać do czytania od razu przejdę do meritum Opel Frontera 2.0 Benzyna Sport 93 r. Problem jest z łapaniem obrotów. Po odpaleniu pracuje normalnie nie gaśnie obroty w normie Dodam gazu to zamiast płynnie wejść na obroty strzela parcha kaszle a przy 3 - 3,5 tyś obrotów dostaje kopa i wszystko gra. W trakcie jazdy jak powoli sie go rozpędza wciskając powoli delikatnie pedał gazu to jest dobrze wbiję 5 bieg i na spokojnej trasie można jechać ale auto nie ma mocy czuje małe górki gdzie trzeba mieszać biegami bo krztusi się. Auto było u pseudo mechanika który wziął kasę stwierdzając że nie wie co jest grane Wymieniony filtr powietrza, uszczelka pod kolektorem ssącym, kopułka, świece, przewody. Proszę o pomoc bo już nie wiem co może być przyczyną   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6805-zamiast-%C5%82apa%C4%87-obroty-muli/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mieto-68 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Zdejmij kopułkę aparatu zapłonowego i wyczyść ( zeskrob) zgorzelinę po przeskakującej iskrze z każdego miedzianego trzpienia z którego wychodzi przewód wysokiego napięcia oraz z palca rozdzielacza. Po tym zabiegu będzie OK. Daj znać na forum jak to zrobisz. Pkt 2. Zatankuj na SHELL-u benzynę V-power Racing to ona zwiąże i przepali wodę z baku, która mogła sie tam nagromadzić. Najlepiej do pustego baku wlej 10 litrów. Ten zabieg też jest sprawdzony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6805-zamiast-%C5%82apa%C4%87-obroty-muli/#findComment-298905 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Ojciec który odbierał auto od mechanika twierdzi że cały aparat zapłonowy był wymieniony bo przed chwilą pytałem, czy mimo to spróbować go czyścić ?. Woda w baku hmmm możliwe bo zaczęło się tak dziać nagle w trakcie jazdy. Wlewałem kupiony na stacji preparat do czyszczenia przewodów paliwowych trochę pomogło ale nie wiele. Spuszczę paliwo ze zbiornika i sprawdzę, z tym że nie mam w pobliżu stacji shell, co z tym zrobić ? Może jeszcze jakieś sugestie. Słyszałem już od znajomych aby sprawdzić przepływomierz (czy jakoś tak) ale nie mam pojęcia gdzie go szukać, oraz że coś jest z dopływem powietrza. Potrafi czasem strzelić w rurę.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6805-zamiast-%C5%82apa%C4%87-obroty-muli/#findComment-298895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mieto-68 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Najczęstszym powodem "strzelań w dolot" jest zbyt uboga mieszanka. Odkręć nieco więcej gazu a będzieOK. Spali o litr więcej, ale to nic przy kosztach napraw po takim "strzale". Poza tym oszczędzisz głowicę, bo przy zbyt ubogiej mieszance jej temperatura spalania jest większa. Przepływomierz powietrza znajdziesz na dolocie powietzra z elektryczną wtyczką. Koniecznie sprawdź czy się nie zacina ( ręcznie ), ponieważ po strzałach on potrafi się sypnąć w pierwszej kolejności. To, że kopułka była wymieniona nie musi oznaczać, że była czysta ( bez zanieczyszczeń ) i mimo wszystko ją wyczyść. Ostatnia sprawa to jakość paliwa - w naszym kraju najlepsze paliwa są na stacjach BP.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6805-zamiast-%C5%82apa%C4%87-obroty-muli/#findComment-298822 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Ok jutro sprawdzę przepływomierz i opiszę czy nastąpiła zmiana "...Odkręć trochę gazu..." tzn. co mam na lince od gazu przy gaźniku podciągnąć obroty jeżdżę tylko na benzynie nie mam instalacji LPG.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6805-zamiast-%C5%82apa%C4%87-obroty-muli/#findComment-298817 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mieto-68 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Odręcenie gazu dotyczyło inst. gazowej, skoro jej nie masz to pomiń ten punkt.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6805-zamiast-%C5%82apa%C4%87-obroty-muli/#findComment-298785 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Przeczyściłem aparat zapłonowy po odłączeniu kabla od przepływomierza auto gaśnie wypompowałem paliwo ze zbiornika (bez śladów wody) i zalałem od nowa i nic się nie zmieniło. Dodatkowo zauważyłem iż ciśnienie oleju na wskaźniku podczas wolnych obrotów jest poniżej środka wskaźnika dużo poniżej bo przy pierwszej kresce. Olej jest kontrolka nie świeci. Acha auto zaraz po odpaleniu rano na zimnym silniku nie muli się można dawać gazu i jest ok, dopiero po chwili zaczyna się krztusić (minuta dwie). Sprawdzałem ciśnienie na tłokach 1- 10 , 2-prawie 11, 3-11, 4-11. [ Dodano: Pon Gru 31, 2007 15:25 ] Wymieniłem przewody paliwowe bo tez podejrzewałem i nie ma zmian może coś jeszcze [ Dodano: Wto Sty 01, 2008 17:09 ] ?? Przepraszam ale czy jest ktoś na tym forum ?? Czy zaczyna być ono już zapomniane ?? A może chociaż ktoś wie gdzie mogę poczytać na ten temat, bo po kawałku kupuję nowe auto   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6805-zamiast-%C5%82apa%C4%87-obroty-muli/#findComment-297985 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 witam proponuję sprawdzić ciśnienie zasilania paliwem i czy filtr paliwa jest drożny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6805-zamiast-%C5%82apa%C4%87-obroty-muli/#findComment-293517 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Witam,niestety ale trzeba wszystko pokolei sprawdzać,na to nie ma rady.Ja bym bym zaczął od sprawdzenia i wymiany filtra paliwa i wydajności pompy,następnie kopułka i przewody a najlepiej to zczytać błędy ze złącza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6805-zamiast-%C5%82apa%C4%87-obroty-muli/#findComment-288310 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Witam! Podpinam się pod ten temat gdyż walczę usilnie ze wspomnianą w tym temacie usterką. Niestety utknąłem przy rozbieraniu aparatu zapłonowego z uwagi na brak narzędzi. Czy twórca tego tematu rozwiązał już swój problem? Może nie muszę kupować tych kluczy Mam instalację Bosh i autko w wersji Vauxhall Frontera A z 98 r. i 2.0 silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6805-zamiast-%C5%82apa%C4%87-obroty-muli/#findComment-254135 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.