Gość dellphi Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Witam ponownie, Sworzeń wymieniony, problem rozwiązany. Poniżej zdjęcie starego (skrzywionego) i nowego sworznia, różnicę widać gołym okiem: Drugi sworzeń był OK, ale dla pewności też go wymieniłem. Pozostało ustawić zbieżność (końcówki drążków też przy okazji zostały wymienione). Dziękuję Panowie za pomoc.Temat myślę do zamknięcia. Co do Krafta, w końcu zamontowałem sworznie firmy Fortuna coś tam. W Krafcie za duży był rozstęp między otworami na śruby. Fortuna też chińska...ale jeżeli chodzi o zamienniki to tak po prawdzie wszystko jest chińskie. Kwestia tylko sygnowania detalu przez np. "niemieckiego" Krafta, Fortunę, itp... Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chaber Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Forum jest fajnie ale nic nie zastapi wejścia pod auto i obejrzenia zawieszenia. Sam sobie najlepiej pomogłeś.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.