Skocz do zawartości

ASTRA G 2.0 DTI-pompa paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Astre kupiłem rok temu i do lipca tego roku było ok poczym zapalił sie żółty silniczek okazało sie ze to zawór EGR wymieniłem i ok koszt 412zł .Długo nie trwało auto nie do odpalenia zaczołem szukac przyczyny ,odkręciłem rurke od wtrysku i okazało sie że pompa nie podaje ropy.Zadzwoniłem do elektryka i naprawił -usterka elektryczna koszt 400zł .Dzis podobny problem auto zgasło w czasie jazdy,więc rurka od wtrysku i ropa leci ale bez cisnienia auto do elektryka .Co może byc przyczyną tak częstej awarji pompy? prosze o pmoc.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

może masz racje dzis dzwonił elektryk: -zrobiłem przetestuje i za 2h do odbioru koszt 500zł ręce opadają co jest grane?

 

[ Dodano: Pią Gru 21, 2007 14:55 ]

nie dodałem wspominał cos ze jakas (hybra) poszła co to jest czy może on w kulki leci i kasuje mnie ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/#findComment-297888
Udostępnij na innych stronach

(hybra)

No takiej tandety nie daj sobie wcisnąć, niech powie co wymienił, pokaże rzecz która naprawiał, a jeżeli co przelutowywał to niech pokaże zużyta część. No i oczywiście paragony za kupione materiały niezbędne do naprawy.

PS> Zmień mechanika...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/#findComment-297885
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam byłem odebrałem auto wszystko gra chodzi jak zegarek(WSKAZÓWKI ELEKTRYKA) pompa w aucie bardzo delikatna nasza ropa jest za sucha -brak odpowiedniej lepkości i dużo zanieczyszczeń.ZALECENIA na 60L ropy wlewac ok 400ml oleju mixol,w żadnym przypadku nie stosowac fitrów paliwa FILTRON(za żadkie) TYLKO bosh lub opel ,może ma racje bo miesiąc temu robiłem wymiane własnie filtrona i kłopoty.PROPONUJE RÓWNIERZ stosowac płyn do czyszczenia wtryskiwaczy disla co jakis czas.MOJA USTERKA: w pompie chodzi tłoczek sterowany cewką elektryczną on zaczyna sie zacierac, na cewke idzie większe natęzenie prądu bo ma sygnał ze musi go otworzyc a gdy tłoczek stoi cewka ulega uszkodzeniu-przepalenie,i natychmiast jest awarjia WIEC JAK DLAMNIE JET TO ZUPEŁNIE ZROZUMIAŁE TO TYLE .OD JUTRA STOSUJE ZALECENIA ELEKTRYKA ZOBACZYMY CO BĘDZIE DALEJ,O DOSWIADCZENIACH NAPISZE

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/#findComment-297875
Udostępnij na innych stronach

hehe mam to samo i tez filtr filtrona zalozylem i troche gorzej pali(moze zima?) ale fakt ze pompy w 2.0 DTI słabe:(

Atam akurat filtron to juz ma z polskiego tyle co nic juz dawno jest wykupiony i nawet na zachodzie go doceniaja- bo taki dobry. A co do pomp to juz jakis mit powstal. Niby ze te od Vw sie nie psuja tak bo co Lucas je robi a bosch to do bani tak? Dziwne ze te VP44 chodza i w nissanach i w chyba w BMW tez i jakos nikt tam takich mitow nie robi? Pompa w dieslu to pompa wysokocisnieniowa i ma prawo sie popsuć.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/#findComment-297183
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności