Gość Anonymous Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 popieram a w BMW tez sie spotyka czesto i mechanicy tez to wiedza i użytkownicy.taka prawda   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/page/2/#findComment-297118 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 witam byłem odebrałem auto wszystko gra chodzi jak zegarek(WSKAZÓWKI ELEKTRYKA) pompa w aucie bardzo delikatna nasza ropa jest za sucha -brak odpowiedniej lepkości i dużo zanieczyszczeń.ZALECENIA na 60L ropy wlewac ok 400ml oleju mixol,w żadnym przypadku nie stosowac fitrów paliwa FILTRON(za żadkie) TYLKO bosh lub opel ,może ma racje bo miesiąc temu robiłem wymiane własnie filtrona i kłopoty.PROPONUJE RÓWNIERZ stosowac płyn do czyszczenia wtryskiwaczy disla co jakis czas.MOJA USTERKA: w pompie chodzi tłoczek sterowany cewką elektryczną on zaczyna sie zacierac, na cewke idzie większe natęzenie prądu bo ma sygnał ze musi go otworzyc a gdy tłoczek stoi cewka ulega uszkodzeniu-przepalenie,i natychmiast jest awarjia WIEC JAK DLAMNIE JET TO ZUPEŁNIE ZROZUMIAŁE TO TYLE .OD JUTRA STOSUJE ZALECENIA ELEKTRYKA ZOBACZYMY CO BĘDZIE DALEJ,O DOSWIADCZENIACH NAPISZE ijak wlewasz ten mixol ?? czy inne uszlachetniacze ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/page/2/#findComment-296545 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Kurcze z tymi pompami to już nieźle namieszane jest. Przede wszystkim to chyba należy rozgraniczyć dwa rodzaje uszkodzeń - elektroniczne i mechaniczne. Z tego co wiem to przypadłością pomp montowanych w DTI i DTL jest częsta usterka elektroniki, a konkretnie sterownika pompy. Skoro usterka tkwi w elektronice to żadne sprawy związane z czystością paliwa czy rzekomo z filtrem nie mają tu znaczenia. Drugi rodzaj usterek to usterka mechaniczna i tutaj juz wpływ ma jakość paliwa, jego czystość, dbałość o regularną wymiane filtra oraz by układ nie był zapowietrzony. W przypadku uszkodzeń mechanicznych lanie mixolu rzeczywiście może mieć jakieś znaczenie i co do tego nie a wątpliwości. Uszkodzenia mechaniczne mają prawo wystąpić i występują zarówno w pompach do benzyniaków i diesli wszystkich marek i raczej nie można tu chyba mówić że pod tym względem pompy montowane w oplach są gorsze od tych np w VW. Mam nadzieję że nie przytrafi mi się awaria pompy booczywiście jest to wydatek no i problemy bo pompa może paść gdy jestesmy w trasie daleko od domu i wtedy dopiero zaczynają się schody. Moim zdaniem przed usterką elektroniczną w żaden sposób nie jesteśmy w stanie sie uchronić i jest to tylko kwestia szczęścia. Ja osobiście od samego początku odkąd mam astre tankuję tylko na shellu i leję V-Power Diesel które jest o jakieś 20 groszy droższe od Diesel Extra. Nie wiem czy to coś daje czy nie ale przynajmniej mam samopoczucie że teoretycznie tankuję dobre paliwo i w razie usterki mechanicznej nie będę miał do sibie pretensji że próbowałem oszczędzic parę groszy i lałem jakiś syf. Sprawa druga którą robie, to staram sie mieć jak najwięcej paliwa w baku. Zalałem pod korek, przejeżdzam ok 300km i znowu do pełna więc zawsze mam ponad pół baku paliwa - chyba że mam dłuższą trasę ale i tak staram się nie przejeżdzać więcej jak 500km żeby nie zbierać ewentualnego syfu z dna baku. Od maja zrobiłem 25000km i póki co (odpukać) wszystko jest ok i mam nadzieje że będzie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/page/2/#findComment-296375 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość smalcerz Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 a czy ktos z was stosuje ten mixol do paliwa?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/page/2/#findComment-291276 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 a czy ktos z was stosuje ten mixol do paliwa? smalcerz, Nic mu nie zaszkodzi jak wlejesz 100-200g Mixolu na zbiornik .Gdy np. pójdą uszczelnienia na wtryskach to masz pełno w filtrze paliwa za czym sie człowiek połapie to zrobi kilka tyś i też nic się nie dzieje . Ja tez dolewam i tankuje gdzie popadnie!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/page/2/#findComment-291268 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 tak ja stosuje w proporcji 300 ml na zbiornik i dodaje jeszcze uszlachetniacza narazie wszystko ok   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/page/2/#findComment-291112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 panowie pytanko czy wlewacie mixol ten co do serenek i komarków czy olej nowszej generacji co jest przeznaczony do pił łańcuchowych i skuterów ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/page/2/#findComment-291004 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 ja stosuje ten zajzwyklejszy choc musze powiedziec ze kiedys na forum cztałem ze ktos tam polecał własnie do pilarek niby mniej sadzy po spaleniu niewiem twoja decyzja   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/page/2/#findComment-291000 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stan; Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 a ja powiem tak jak wcześniej pisałem stosowałem paliwo werwa i dodatki czyszczące no i tysięcy przejechałem ale rok temu mechanik powiedział tak dodatki czyszczące nie zaszkodzą ale lepsze paliwo to tylko raz na jakiś czas bo jest za suche i lepiej tankować zwykłe paliwo ale żeby było pewne i co 12tyś km.filtr wymieniać a jeżeli chodzi o olej to powiedział że w starych motorach polecał ale tam były inne pompy i inne ciśnienie sprężania i czy w tych motorach nie będzie to miało wpływu na egr i czy nie będą się zapiekać końcówki wtryskiwaczy i ja tak robię a jeżdżę tylko 25 tyś rocznie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/page/2/#findComment-423530 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 a ja powiem tak jak wcześniej pisałem stosowałem paliwo werwa i dodatki czyszczące no i tysięcy przejechałem ale rok temu mechanik powiedział tak dodatki czyszczące nie zaszkodzą ale lepsze paliwo to tylko raz na jakiś czas bo jest za suche i lepiej tankować zwykłe paliwo ale żeby było pewne i co 12tyś km.filtr wymieniać a jeżeli chodzi o olej to powiedział że w starych motorach polecał ale tam były inne pompy i inne ciśnienie sprężania i czy w tych motorach nie będzie to miało wpływu na egr i czy nie będą się zapiekać końcówki wtryskiwaczy i ja tak robię a jeżdżę tylko 25 tyś rocznie odgrzales koltleta 4 letniego - okej nie ma problemu ale o jakim silniku piszesz to juz sie niestety nie domysle. Co za technologia tam siedzi ze sie cos tam zatrze. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/6905-astra-g-20-dti-pompa-paliwa/page/2/#findComment-423551 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.