Skocz do zawartości

problem z alternatorem lub akumulatorem plus bardzo dziwne objawy w astra g


Rekomendowane odpowiedzi

 

 

zanim wyłączyłem go ostatnim razem to lekko żarzyła się kontrolka od ładowania.

Wskazuje na alternator. Akumulator można sprawdzić testerem - mają go w punktach sprzedaży akumulatorów.

 

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ok w takim razie zabieram się za temat alternatora( a z akumulatorem podjadę na test). Jak mogę sprawdzić ilu amperowy jest mój aktualny? Może ktoś da radę rozkodować to po Vinie?

 

Jak masz klimę to zapewne 100A. Jak nie ma to 70A. Jeśli nawet nie masz klimy, to 100A też może być.

 

Dobra to szukam alternatora na 100A po wstępnym rozeznaniu ceny nowych są przesadne i zastanawiam się nad używką albo regenerowanym.

 

Sprawdzanie testerem aku do konca nie jest miarodajne.Sprawdzalismy z kolegą w roverze.Niby test wypadł pozytywnie a auto nadal nie chciało odpalac pomimo że nie stwierdziłem ubytku"lewgo"prądu.Dopiero po przekładce z mojego okazało sie jednak ze to wina aku

Sprawdz jeszcze raz ladowanie i poleczenia stan przewodów ,stan klem i polaczenia przewodów przy klemie czy sie nie grzeją itp.

 

Ok jutro jak będę montował aku to sprawdzę to wszystko. Jak wyciągałem teraz akumulator bo znowu nie chciał odpalić to miernik pokazywał napięcie 11,8 V na akumulatorze, czy takie napięcie nie wystarczy żeby uruchomić silnik? Teraz szukam alternatora i znalazłem coś takiego:

http://www.ebay.de/itm/MONARK-Regler-fur-Generator-Lichtmaschine-120A-140A-OPEL-2-2-DTI-REGULATOR-/221416798437?pt=DE_Autoteile&hash=item338d7838e5

 

chyba wszystko co się może zepsuć w alternatorze znajduje się w tej części prawda? może warto wymienić tylko to zamiast cały alternator.

 

Rozladowany masz aku.Dziwne ze brak ladowania a wspomaganie działa,Skoro jezdziłes dwa dni na aku bez ladowania to mozna przypuszczas ze aku sprawny...

Lepiej dac komus dac do sprawdzenia altka bo wymieniac w ciemno to nie warto.

Oprócz tej częsci mogą sie zepsuc diody ,wirnik stojan(bardzo rzadko te ostatnie dwa).Choc ja osobiscie podejrzewam regulator ten element w tym linku.

Edytowane przez mk5

 

Sprawdziłem przed chwilą bezpiecznik F7 i jako jedyny nie był oryginalny tak więc ktoś wcześniej musiał już mieć problemy pompą wspomagania. Wygląda tak jak na zdjęciu.

04e45a68434309edm.jpg

 

kurde już sam nie wiem co robić z tym alternatorem bo nowy kosztuje minimum 150€ ten regulator tylko 50€ muszę poszukać czy ktoś u mnie na miejscu byłby w stanie mi go zregenerować. Najgorzej będzie go wykręcić...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności