Skocz do zawartości

Opel vectra C czy astra H ?


Gość zuberek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Noszę się z zamiarem zakupu auta . Zastanawiam się właśnie między tymi dwoma modelami . Mam 21 lat studiuję zaocznie i pracuję , więc bardzo ważne są dla mnie koszty utrzymania pojazdu . Moim pierwszym autkiem , które nadal posiadam jest corsa b 1.0 . Uważam , że jest ona po prostu za słaba aczkolwiek zrobiłem nią już blisko 20 tyś km i oprócz awarii czujnika położenia wału autku nic jej nie dolega poza ogromnym zużyciem oleju tj. litr na 1000 km co uważam za duża wadę i dlatego też planuje zmienic samochód na coś nowszego i o większej mocy pod uwagę biorę właśnie astre h i vectre c w silniku 1.8 , planuję oczywiście ich zagazowanie . Budżet to maksymalnie 18 tyś zł , a samochód kupuję na wiosnę . Co bycie polecali ? Naczytałem się dużo o zawieszeniu w vectrze . Przyznam , że obawiam się kosztów z tym związanych , ale mimo wszystko jest to samochód większy , który będzie się lepiej prowadził i wolałbym jednak vectrę . Co na ten temat sądzicie ? Czy rzeczywiście kiepsko jest aż tak z tym zawieszeniem Z góry dziękuję za odpowiedź , pozdrawiam zuberek .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam obydwa z takim samym silnikiem i w mojej ocenie astra jest lepsza i tańsza w utrzymaniu. Na długie trasy vectra jest wygodniejsza. Wszystko zależy czego oczekujesz po aucie. Astra jest mniejsza ale wcale nie latwiej nią manewrować bo promień skrętu jest większy niż w vectrze. Wyposażenie to samo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeździsz sam? Czy bedziesz woził rodzinę? Fakt dużą drabinę zmieszczę do mojej signum. Do astry raczej mała wejdzie. Jednak astra wszędzie wejdzie bo wyżej zawieszona i mnijeszy rozstaw osi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej sam , nie planuję jeszcze rodziny zakładac ;d