Gość Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Dodam że jak mam włączony na max ciepłe i dmuchawa na max to da się wyczuć niewielki spadek temperatury na przewodach od nagrzewnicy Można by się jeszcze uczepić zaworu trójdrożnego , ale używka też koło 6 dyszek i nie wiedomo czy pomoże. Nie chwaląc się , wróciłem właśnie ze szrotu z "nową" dmuchawą , ale u mnie od 2 tygodni rzęcholiła jak głupia i rozładowywała akumulator ( moc 200 W + opór wiatraka ) Z zaworem też walczyłem długo i drogo , bo grzał i przełączał , ale powyżej 3 k obrotów przeciekał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69350-ogrzewanie-20-16v-c20xe/page/2/#findComment-566130 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_112 Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Rocznik 1991 nie jest wyposażony w zawór. A mały obieg jest bezpośrednio przez nagrzewnice prowadzony   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69350-ogrzewanie-20-16v-c20xe/page/2/#findComment-566257 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Rocznik 1991 nie jest wyposażony w zawór. A mały obieg jest bezpośrednio przez nagrzewnice prowadzony A , czyli stały nawiew ciepłego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69350-ogrzewanie-20-16v-c20xe/page/2/#findComment-566329 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 A , czyli stały nawiew ciepłego Nie, stały przepływ płynu przez nagrzewnice. To by się trzeba było przyjrzeć klapom sterującym przepływu powietrza przez nagrzewnicę i czy zamyka się świeżego powietrza.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69350-ogrzewanie-20-16v-c20xe/page/2/#findComment-566358 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_112 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Wczoraj rozebrałem cały kokpit, wszystkie klapki sterujące otwierają i zamykają się prawidłowo żadna nie jest ukruszona ani ułamana, gumy nie są wygniecione. Gdzie szukać dalej ? p.s Przy wysokich obrotach silnika temperatura z nadmuchu nieznacznie wzrasta. Edytowane 3 Stycznia 2015 przez konrad_112   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69350-ogrzewanie-20-16v-c20xe/page/2/#findComment-566405 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Piszesz że termostat wymieniony - ale z doświadczenia wiem że nie zawsze to pomaga, trzeba sprawdzić czy: 1 posprawdzaj czy podpięcie gorące jest od dołu (do nagrzewnicy - góra powrót), 2 termostat dobrze trzyma temperaturę (prawidłowo), 3 przewody płynu są drożne do nagrzewnicy, 4 wlot powietrza nie jest zatkany.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69350-ogrzewanie-20-16v-c20xe/page/2/#findComment-566429 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_112 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Przewody sprawdzę jutro Termostat Idealnie trzyma temperaturę (Nowy) Układ był czyszczony i węże potem były przedmuchane Wlot powietrza to z góry maskownica i kabinowy (nowy)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69350-ogrzewanie-20-16v-c20xe/page/2/#findComment-566490 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Przewody sprawdzę jutro Termostat Idealnie trzyma temperaturę (Nowy) Układ był czyszczony i węże potem były przedmuchane Wlot powietrza to z góry maskownica i kabinowy (nowy) Ok. Nowy termostat nie znaczy że dobry ( ja z 4 wybrałem 1 - reszta źle działała a jeden był całkiem nieszczelny - przepuszczał) Dmuchanie - lepiej przepłukać jak coś jest w wężach to nową nagrzewnice zapchasz powietrzem. Wlot - wlotem ale czy jest drożne?? - sprawdź, może tam coś siedzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69350-ogrzewanie-20-16v-c20xe/page/2/#findComment-566510 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad_112 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 Co do termostatu to nie mam większego problemu z dogrzaniem auta. Wąż tuż poza termostatem robi cię ciepły dopiero po tym jak osiągnie 90, na małym obiegu, i miałem kilka innych na każdym podobnie było. Płukane było na starej nagrzewnicy, jak i starej chłodnicy. Po przepłukaniu nic nie pomogło to wymieniałem po kolei. Miałem nówkę chłodnice to założyłem,potem kupiłem nagrzewnice. Auto kupiłem jakiś czas temu to robiłem cały rozrząd to jest nowa pompa wody. Wyciągałem deskę rozdzielczą, aby dostać się do klapek i tam wszystko jest dobrze klapki wizualnie ładnie wyglądają, otwierają się i zamykają bez problemu, bez żadnych uszkodzeń.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69350-ogrzewanie-20-16v-c20xe/page/2/#findComment-566573 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 4 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2015 To jak jest wszystko ok - to musi grzać, - chyba że wentylator się kręci w drugą stronę!! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69350-ogrzewanie-20-16v-c20xe/page/2/#findComment-566574 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.