Skocz do zawartości

Astra F, silnik gaśnie, problem z zapaleniem silnika, zaniki mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Gość leszek 398

Od razu na to wpadłem, bo jak silnik gasł wyłączało się i włączało radio.

Pierwsza myśl coś ze stacyjką.

W sumie to chyba nawet niepotrzebnie kupowałem nową kostkę (bodajże wtedy koszt 30zł)

Po kabeli były luźne.

 

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość littlejohn

No to u mnie problemu z radiem nie ma, tzn nie wyłącza się i nie włącza.
Nie wiem czy to coś dało, ale od 2 dni jeżdże właśnie z wyłączonym radiem i auto nie gaśnie. Może po prostu przypadek.

 

  • 1 miesiąc temu...

U mnie znowu szarpanie jest tylko na benie, na LPG jedzie bez problemu... ostatnio wogóle miałem problem odpalić na benie co się okazało immo... na gazie awaryjnie bez problemu a bena odcinał paliwo. ostatnio pojeździłem na benzynie trochę, pompa nowa filtr nowy, ale ma czasem takiego muła... może w tryskiwacze się kończą....???

 

Jak dużo jeździsz na gazie dobrze jest luknoć na wtryski beni, mogą się przycinać.

 

No właśnie chyba trzeba będzie tam rzucić okiem... wlałem teraz coś do czyszczenia wtrysków ale czy STP pomoże wątpię :/

 

Warto spróbować, ja leje na co trzecie tankowanie do pełna, no i 100km latam na samej beni co trzecie tankowanie gazu do pełna.

 

I tak trzeba było chyba od razu robić :) ale jak się nie miało to zawsze taniej, jak to zawsze... mądry Polak po szkodzie :D

 

Jest taka poprawa... że nie mogę auta odpalić zrobiłem w ciągu dwóch dni z 300 km i dzisiaj rano... dziękuję do widzenia nie ma bata... i niewiem czy przekaźnik czy co, pompa nowa, filtr nowy.... a na dodatek wykasowałem mapę i nawet awaryjnie na gazie nie mogę auta odpalić... tylko się pociąć...

 

Te objawy gaśnięcia przypominają mi mój problem zaraz po zakupie auta, samochód nagle w trakcie jazdy tracił moc, zero reakcji na pedał gazu i nie miało to znaczenia czy jadę szybko czy dojezdzam do skrzyzowania, problemem okazał się zawór egr który sie zacinał i dawał błędy do ECU który odcinał prąd w samochodzie. Też nie wierzyłem że zaworek może dawać takie objawy. Po wymianie na nowy problemy zniknęły jak ręką odjął. Jeśli chodzi natomiast o szarpanie na benzynie sprawdziłbym sonde lambda. U mnie było tak że na benzynie silnik wariował, raz było w miarę dobrze, innym razem chodził jakby na 3 garach, brak mocy i płynności jazdy, na gazie było dobrze bo miałem ustawioną emulację sondy. Sprawdzić te elementy możesz samemu, nic nie tracisz. Eh.., też już trochę problemów rozwiązałem w swojej, ale wiem że jeszcze nie jednym mnie zaskoczy :-)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności