wesol Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 nie od dolu ni euzyska mocy. Tu powietrz anei uchodzi tak duzo by go brakowalo. Wstawanie turbo zalezne jest od podlania paliwem z dolu. Nie mozna podlac z aduzo by oszczedzac dwumas no i uklad napedowy. Jak chesz to podjedz do tunera to ci mega podleje z dolu tak z enawet chmurke zostawi ale co pol roku bedzie trzeba wymieniac dwumas i sprzeglo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69505-egr-dpf-klapy-wirowe/page/2/#findComment-559594 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olexi Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 jak bede wywalał dpf i zaslepiał egr to myśle dołożyć pare koników ale z rozsądkiem, tak żeby oszczędzić dwumase i sprzeglo, przy tym przebiegu predzej czy pozniej trzeba się liczyć z wymianą dwumasy jeżdże jeszcze octavia 1.9 TDi 105 km i to auto jedzie bez porównania... ma kopa od dołu i jest duuuzo żwawsze niz astra 120 KM a powinno byc na odwrót ... szukam przyczyny, musze na hamownie podjechać jeszcze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69505-egr-dpf-klapy-wirowe/page/2/#findComment-559596 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 8 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2014 nic nie rozumiesz. Ale nie wazne. Lepiej takim autem po wykastrowaniu DPF'a nie smigaj za nasza zachodnia granice bo juz tym autem nie wrocisz. Tam zieloni sa czuli na tym punkcie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69505-egr-dpf-klapy-wirowe/page/2/#findComment-559608 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 jesli Ty masz moc od 2500obr/min to bardziej zwrocilbym uwage na egr, zaslep go pelna blacha I jak moc wroci ....to wiesz. Dalej to podcisnienia sprawdzic- szczelnosc wezykow. No I wyczyscic czujnik doladowania, przepustnice. Ja mysle ze to nic powaznego u Ciebie...stawiam na egr I brud.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69505-egr-dpf-klapy-wirowe/page/2/#findComment-559626 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olexi Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 czyściłem już przepustnicę, boost sensor, egr i wstawiłem częściową zaślepkę, ale przypuszczam że EGR do wymiany będzie, bo nadal w momencie zamknięcia czuć charakterystyczne szarpnięcie....nic jak znajde chwile podjade do jakiegos warsztatu sprawdzić parametry pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69505-egr-dpf-klapy-wirowe/page/2/#findComment-559693 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wolf80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 walnij plena zaslepke...I jak pomoze...to mozesz tak jezdzic chwilke. Tylko nie rob zaslepki z ouszki po piwie albo np. konserwy itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/69505-egr-dpf-klapy-wirowe/page/2/#findComment-559704 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.