Gość micek Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Przy ostrym gazowaniu auto dochodzi do 80km/h i 3000obr i wtedy momentalnie spadają obroty i od tej pory do "restartu" auta turbo nie działa. Przy tym na moment zapala się kontrolka auta z kluczykiem. W techu pokazuje błąd DTC-P0234 - wysokie ciśnienie doładowania. jaka może być tego przyczyna? Auto ma 220tyś km przebiegu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) na poczatek zapytam czy sprezarka nie byla wymieniana lub po regeneracji i czy ten objaw ma swoj poczatek od jakiejs naprawy? czy poprostu bez ingerencji sam sie pojawil , auto posiadasz od ...?jak dlugo? do rzczy PRZELADOWUJE a nie wylacza sie - to tryb awaryjny jezeli masz z13dtj jak podajesz w opisie tak wiec zmiennej geometri nie masz zatym sprawdz gumowy waz od gruszki do sprezarki kazda skaza powoduje nieszczelnosc co skutkuje slabym sterowanie bypasemm(overbost) i przeladuje jezeli nie bedzie uszkodzony to poszukamy dalej w mapsensorze Edytowane 13 Listopada 2014 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micek Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 auto mam od poczatku wczesniej bylo to moje sluzbowe było serwisowane. ostatnio pol roku temu byl wymieniany silnik dmuchawy a objawy sa od jakis 3-4miesiecy ale ostatnio sie nasiliły. ktos mi mowil ze to moze byc zawor przepustnicy turbiny, czy jest takie cos ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) jezeli masz 75 km to nie masz zaworu sterujacego jest najprostsza sprezarka z overbostemm i w niej szukalbym przyczyny zapieczony bypass chyba niespotykane a awaria gruszki mozliwa ale wczesniej wyzej wspomniany waz gumowy awaria mapsensora mozliwa ale to z tymi objawami raczej odpada sprawdz waz gumowy a jezeli byl wymieniany silnik dmuchawy (nawiew czy chlodnica)? jezeli chlodnicy to miedzy sprezarka sa centymetry wiec uszkodzenie czegos mozliwe szukam przyczyny w jakiejs najmniejszej ingerencji w okolicach sprezarki ... Edytowane 13 Listopada 2014 przez mati11294   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość micek Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 nawiew, jutro sprawdze ta turbine. i dam znać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 13 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2014 I jak sytuacja Mam ten sam problem ale nic z tym nie robię bo ... nie mam nerwów do pseudo mechaników.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 To jest trzeci już taki sam problem tu na forum i nikt nie powiedział co było przyczyną. Dlaczego tak jest !?!?!? Miałem nadzieję że tym razem się dowiemy o przyczynach ale nic z tych rzeczy. No zły jestem bo mam ten problem a w Łodzi same ofermy z mechaników. Powtarzającą się propozycja nowe turbo, regeneracja.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek1aa Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 jezeli masz 75 km to nie masz zaworu sterujacego jest najprostsza sprezarka z overbostemm i w niej szukalbym przyczyny zapieczony bypass chyba niespotykane a awaria gruszki mozliwa ale wczesniej wyzej wspomniany waz gumowy W mojej Corsie też się tak działo a winny był temu właśnie zapieczony zawór na turbinie, wyciągłem turbine i z całej siły prubowałem go otworzyć i dopiero po zastosowaniu WD i odczekaniu się udało z wielką siłą otworzyć i rozruszać, dlatego MATI11294 nie wykluczał bym tego zaworka, niestety dojście jest mizerne i trzeba wyciągać turbine   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin_zafirka Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 To jest trzeci już taki sam problem tu na forum i nikt nie powiedział co było przyczyną. Dlaczego tak jest !?!?!? Miałem nadzieję że tym razem się dowiemy o przyczynach ale nic z tych rzeczy. No zły jestem bo mam ten problem a w Łodzi same ofermy z mechaników. Powtarzającą się propozycja nowe turbo, regeneracja. Podleć do V-tech w Łowiczu, daleko z Łodzi nie masz. Myślę , że ogarną bez problemu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość TomekCorsa Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Dziękuję ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.