Gość eiman691 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Panowie tak jak pisałem na zimnym pali jak nówka a na ciepłym trzeba kręcić,kompa podpinałem wywaliło błąd egr-a p-0444 p-0195 czyli temperatura oleju-pewnie czujnik i jeszcze p-1125 kat wtrysku tak mi powiedziano ale on chyba się nie zmienia na ciepłym silniku? Zaówarzyłem że na biegu jałowym od 2500obr do 3000obr delikatnie szarpie a puziniej do 5000 obr jest ok. Dodam jeszcze że już jak odpali to wszystko jest ok ładnie się zbiera nie szarpie,tylko raz mi sie zdarzyło że przy 120-tu zapalił się chec i delikatnie osłab ale przy 140-tu mu oddało. Trzech mechaników stwierdzało trzy różne usterk,takie jak-pompa,podciśnienia i przestawiony rozrząd. Ratujcie bo auto jest fajne a troche kicha jak trzeba go chechłać na parkingu.Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70286-egr/page/2/#findComment-567923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 P0444 to nie blad egr. Jaki silnik masz bo nie bede zgadywal.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70286-egr/page/2/#findComment-567952 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eiman691 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Sorki pomyliłem się to miało być p-0400 a silnik to 2.2 dti Witam ponownie mam dodatkowe informacje,mianowicie chodzi o to że za każdym razem jak dłubie przy układzie paliwowym,to po odpowietrzeniu auto przez jakiś czas odpala bez problemu za każdym razem,po jakimś czasie problem wraca. Kończą już mi się pomysły na dalszą walkę z tym odpalaniem. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70286-egr/page/2/#findComment-567962 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 zapewne masz egr sterowany podcisnieniem wiec musisz go wyczyscic i rozruszac tak by mial mozliowsc pracy swojej. Co do ukladu paliwoego to juz temat mocno oklepany od lat. Wywalic neiszczsny filtr oplwiski. Wstawic filtr puszkowy od innego auta golf2 1.6 td albo escort 1.8 td. Sprawdzic przewody od baku do pompy wtryskowej. Mozna tez zapodac dodatkowo pompe elektryczna z innego auta. Bardzo poprawia pierwsze odpalanie po dluzszym postoju.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70286-egr/page/2/#findComment-568180 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eiman691 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 egr jest na podciśnienie,został wyczyszczony wraz z kolektorem,filtr paliwa wymieniony na model z lublinka,przewody wymienione od a do z. Chodzi o to że gdy auto zaczyna zle palić to wystarczy zdjąć przewód paliwowy z filtra i założyć go zpowrotem,podpompować pompką i na jakiś czas pomaga na jakieś 2 godziny czasami tylko 30min.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70286-egr/page/2/#findComment-568278 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Czyli gdzieś ssie powietrze.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70286-egr/page/2/#findComment-568285 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość eiman691 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 tylko gdzie? Powymieniałem przewody paliwowe,przelewy,opaski a nawet oryngi na zaworkach w pompie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70286-egr/page/2/#findComment-568290 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.