Kelso Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Kierując się taką logiką - wszystkie nowe auta z fabryki powinny kiepsko hamować aż się ułoży...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70453-uk%C5%82ad-hamulcowy/page/2/#findComment-569353 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mały 25 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 nie wiem, jak hamują auta z fabryky (nigdy nie miałem przyjemności) pisze jak było u mnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70453-uk%C5%82ad-hamulcowy/page/2/#findComment-569524 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Mały 25 - po jakichkolwiek pracach przy hamulcach zawsze pompuję żeby się poukładały klocki i tłoczyska (przed wyjazdem), pewnie że klocki czy szczęki muszą się ułożyć i dotrzeć (jak bębny/tarcze nie toczone), ale jak robię wszystkie koła to spuszczam część płynu, i odpowietrzam układ - profilaktycznie. Wiadomo że pedał na początku będzie trochę miękki ale nie ma powietrza w układzie i raczej będzie wysoki, nie powinien przy pompowaniu rosnąć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70453-uk%C5%82ad-hamulcowy/page/2/#findComment-569541 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartru95 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Ok dzięki wszystkim za porady okazało się ,że to była wina pompy hamulcowej .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70453-uk%C5%82ad-hamulcowy/page/2/#findComment-570377 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MJ85 Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Witam mam problem z hamulcami po wymianie tarcz i klocków przy mojej astrze h. napomnę że przed wymianą hamulce były żylety tylko zużyte juz i przyszedł czas na wymianę. A teraz na odpalonym silniku pedał wpada w podłogę a jak jest samochód wyłączony to jest ok twardy co sie mogło stać próbowałem wszystkiego odpowietrzania odpowietrzania pompy, wymiany płynu hamulcowego i nadal nic, jeden znajomy mi podpowiada że tech'a by było trzeba podłączyć i ustawić coś ąstra ma różne wspomagania hamowania abs, kontrola trakcji itp PROSZĘ O POMOC   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70453-uk%C5%82ad-hamulcowy/page/2/#findComment-583568 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 12 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2015 Witam mam problem z hamulcami po wymianie tarcz i klocków przy mojej astrze h. napomnę że przed wymianą hamulce były żylety tylko zużyte juz i przyszedł czas na wymianę. A teraz na odpalonym silniku pedał wpada w podłogę a jak jest samochód wyłączony to jest ok twardy co sie mogło stać próbowałem wszystkiego odpowietrzania odpowietrzania pompy, wymiany płynu hamulcowego i nadal nic, jeden znajomy mi podpowiada że tech'a by było trzeba podłączyć i ustawić coś ąstra ma różne wspomagania hamowania abs, kontrola trakcji itp PROSZĘ O POMOC Poczytaj o odpowietrzaniu autka z ABS, pewnie tu coś jest nie tak, lub coś przy wymianie sknocone.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70453-uk%C5%82ad-hamulcowy/page/2/#findComment-583570 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MJ85 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 Astra była u dwóch różnych mechaników każdy odpowietrzał i nic , wymieniona została pompa hamulcowa i nic bez zmian, elektryk podłączał techa i nic każdy sie poddaje POPMOCY wie ktoś co to może być   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70453-uk%C5%82ad-hamulcowy/page/2/#findComment-583859 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin84 Opublikowano 8 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2015 Witam Będę wmieniał klocki z przodu astra F i mam w związku z tym pytanie czy smaruje się czymś prowadnice klocków bo teraz to są zapieczone, że jeden klocek to się wogóle nie rusza. Druga sprawa to tłoczki się wpycha czy wkręca? tłoczki też się jakoś czyści czy smaruje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70453-uk%C5%82ad-hamulcowy/page/2/#findComment-606096 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Prowadnice smaruje się specjalnym smarem do układów hamulcowych lub wazeliną techniczną. To samo tyczy się zacisków - rozbiera się, czyści, wymienia zużyte części, smaruje smarem jak wyżej i składa. Smarów ropopochodnych raczej nie używaj, rozpęczniają gumę. Jak rozbierasz to wkręcasz jak nie to wciskasz, tył jak jest zacisk to wkręcasz, cylinderki raczej tylko zabezpieczasz żeby się nie rozsypał, jak leje wymieniasz na dobry.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70453-uk%C5%82ad-hamulcowy/page/2/#findComment-606097 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin84 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Więc prowadnice mam bardzo skorodowane a klocek ten stały (nie ten co jest przy tłoczku) siedzi ciasno i sie nie przesuwa. Muszę to oczyścic i będzie ok czy to juz złom. Co siętyczy zaisków to w jaki sposób to rozebrać tzn śiągnąć tą gumę co chodzi tłoczek, czy tylko z zewnątrz wyczścić. Smar to ile tubek zakupić? Sorry za głupie pytania ale rozbieram to pierwszy raz Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70453-uk%C5%82ad-hamulcowy/page/2/#findComment-606134 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.