Gość zetex Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 No ok wielkie dzięki za pomoc myślę że w najbliższą sobotę dopiero podlacze opcona ale przynajmniej wiem czego szukać jeszcze raz dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70585-problem-z-ro%C5%BCnica-cisnienia-dpf/page/2/#findComment-570621 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Na Twoim miejscu jak dużo jeździłeś od ostatniego wypalania, nie zwlekałbym tak długo bo całkowicie zapchasz dpf. Czujniki B1S i B2S to czujniki temperatury.Sprawdź na odczycie czy Kpa się zmieniają. I pytanie czy masz czujnik różnicy ciśnienia(dwa wężyki) czy tylko czujnik ciśnienia(jeden wężyk).Te temperatury odczytywane są chyba z tych właśnie czujników. Beny72 o jakich wężykach piszesz? U mnie idą dwa wężyki od elektrozaworu i wydawało mi się że nimi właśnie idzie paliwo do dpf. W sumie to aż tak mocno tego nie analizowałem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70585-problem-z-ro%C5%BCnica-cisnienia-dpf/page/2/#findComment-570631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zetex Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 U mnie od zaworu ciśnienia idą 2 wężyki a Dpf mi się wypala normalnie tylko e czasie mszy wyskakuje mi błąd a w tedy nie ma mocy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70585-problem-z-ro%C5%BCnica-cisnienia-dpf/page/2/#findComment-570643 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Paliwo jest dostarczane przez wtryskiwacze silnika. Macie czujniki różnicy ciśnienia.Jest ono mierzone przed filtrem i za nim i na jego podstawie komputer oblicza stopień nasycenia a co za tym idzie uruchamia w przypadku potrzeby proces wypalania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70585-problem-z-ro%C5%BCnica-cisnienia-dpf/page/2/#findComment-570646 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 ok. z tego co pamiętam jak byłem pod autem to do na samym dpf są dwa czujniki (przed i za) pewnie one mierzą ciśnienia, a do czego są metalowe dwa przewody? Myślałem że nimi podawane jest paliwo. Muszę się temu przyjrzeć dokładniej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70585-problem-z-ro%C5%BCnica-cisnienia-dpf/page/2/#findComment-570660 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Mi się wydaje że wypalanie DPF jest przez zwiększone podawanie paliwa na wtryski i odpowiedniemu wzrostowi obrotów - stąd większe spalanie - a te rurki idą do jakiegoś modułu podciśnienia - ale nie jestem fachowcem w tej dziedzinie. Stąd fachowcy zalecają od czasu do czasu przegonienie autka z dpf po autostradzie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70585-problem-z-ro%C5%BCnica-cisnienia-dpf/page/2/#findComment-570663 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 znalazłem w necie czujnik różnicy ciśnień który zlokalizowany jest na grodzi silnika i dochodzą do niego dwa przewody od dpf. Więc Beny72 ma rację. W takim razie do czego ten czujnik w samym dpf? Jutro muszę i tak zajrzeć do autka więc muszę to sprawdzić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70585-problem-z-ro%C5%BCnica-cisnienia-dpf/page/2/#findComment-570676 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 znalazłem w necie czujnik różnicy ciśnień który zlokalizowany jest na grodzi silnika i dochodzą do niego dwa przewody od dpf. Więc Beny72 ma rację. W takim razie do czego ten czujnik w samym dpf? Jutro muszę i tak zajrzeć do autka więc muszę to sprawdzić. Przecież muszą mieć co mierzyć, ciśnienie przed i ciśnienie za, z różnicy wychodzi wynik muszą być dwa pomiary, "Fizyki pan nie zmienisz ..." komputer jest mądry ale musi mieć dane. w DPF są sądy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70585-problem-z-ro%C5%BCnica-cisnienia-dpf/page/2/#findComment-570678 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Pisałem,to czujnik temperatury filtra.Jeden masz zaraz za turbiną drugi w filtrze.1.7 DTJ ma trzy czujniki temperatury. Sonda jak jest to w turbinie lub zaraz za nią tak jak czujnik temperatury,choć są i sondy z czujnikiem temperatury. Edytowane 1 Lutego 2015 przez BENY72   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70585-problem-z-ro%C5%BCnica-cisnienia-dpf/page/2/#findComment-570681 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zetex Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Witam po przerwie ... A wiec zrobiłem j z swoja Astrę Wiec przewód ciśnienia dpf był pęknięty w 2 miejscach po naprawie nie miałem wogole mocy bo nasycenie dpf było Ogromne (116%) a wiec chciałem go wypalic niestety do silnika leciało lewe powietrze wiec szukalem i szukalem i znalazlem. Rura która idzie do egr się poluzowala i tu jest problem. Przykrecone, samochód zagrzany, dpf sam się zalaczyl i trzeba było go przeciągnąć ... I teraz wszystko jest dobrze. W każdym bądź razie dziękuje wszystkim za chęć pomocy mi i mam nadzieje ze tez będę mógł wam pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70585-problem-z-ro%C5%BCnica-cisnienia-dpf/page/2/#findComment-571834 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.