Skocz do zawartości

opel corsa b 1.4 bezyna


Gość paula1602

Rekomendowane odpowiedzi

Gość paula1602

To mnie pocieszyleś.... rano od razu ogarniam temat :) Dzięki WIELKIE :)


a tak przy okazji,wszyscy "ala" spece mowia ze mam za duzy akumulator bo 75 na taka corsinke?? taki juz byl kiedy ja kupowalam. czy faktycznie jest za duzy i lepiej zmienic go na mniejszy???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

wedlug tego

http://www.akumulatorybosch.pl/wyszukiwarka.php

61 jest najwieksza

75 po prostu nie doladuje do konca

chyba ze masz wiekszy/mocniejszy alternator

czesto sie je wymienia przy rozbudowie np car audio

daje sie wiekszy aku i mocniejszy alternator

 

to jest problem ze tak powiem drugorzedny

aku szybciej padnie i tyle

albo trzeba go doladowywac co pewien czas z gniazdka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehhh uzywany :/

regenerowany jest niewiele drozszy

a ten moze nie byc sprawny

kostka watpie zeby miala z tym cokolwiek wspolnego

czuje ze tutaj bedzie wiecej rycia zeby ustalic co to

o ile altek jest w 100& sprawny

dioda ladowania sie zapala a to nie bierze sie z powietrza

 

nie zapytalem jak dlugo jezdzilas z uszkodzonym alternatorem

u mnie niestety popalilo sporo osprzetu

auto sprzedalem bo nie chcialo mi sie z tym walczyc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz to i tak nic nie zmieni

trzeba ryc szukac

bez auta niewiele jestem w stanie pomoc

masy posprawdzac

kable od altka do aku

pomierzyc dokladnie ladowanie

na wolnych z obciazeniem i bez (z obciazeniem powlaczane wszystko co sie da)

no i przy np 4000 rpm tez z obciazeniem i bez

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość paula1602

to jak dioda w altku sie spali to moze pojsc wiekszy prad na inne rzeczy i poupalac mi cos np?nawet jak przekrece kluczykiem zeby wlaczyc zaplon to kontrolka od oleu w ogole sie nie zapala,nic nie pali sie na plupicie tylko ta od ladowania sie zapala

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli ladowanie bylo za duze

regulator napiecia za to odpowiada a nie diody

to moglo sie sporo rzeczy uszkodzic

bezpieczniki niestety nic nie pomogly

ja z tym walczylem w 3 letniej vectrze B

i sie poddalem

teraz z tym co wiem juz bym wiecej zdzialal

a wtedy niestety stracilem serce do auta i poszlo za bezcen do ludzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności