Gość paula1602 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 To mnie pocieszyleś.... rano od razu ogarniam temat Dzięki WIELKIE a tak przy okazji,wszyscy "ala" spece mowia ze mam za duzy akumulator bo 75 na taka corsinke?? taki juz byl kiedy ja kupowalam. czy faktycznie jest za duzy i lepiej zmienic go na mniejszy???   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 wedlug tego http://www.akumulatorybosch.pl/wyszukiwarka.php 61 jest najwieksza 75 po prostu nie doladuje do konca chyba ze masz wiekszy/mocniejszy alternator czesto sie je wymienia przy rozbudowie np car audio daje sie wiekszy aku i mocniejszy alternator to jest problem ze tak powiem drugorzedny aku szybciej padnie i tyle albo trzeba go doladowywac co pewien czas z gniazdka   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paula1602 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 Uzywany alternator i dalej jest to samo tylko predkosciomierz zaczal dzialac   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 ehhh uzywany regenerowany jest niewiele drozszy a ten moze nie byc sprawny kostka watpie zeby miala z tym cokolwiek wspolnego czuje ze tutaj bedzie wiecej rycia zeby ustalic co to o ile altek jest w 100& sprawny dioda ladowania sie zapala a to nie bierze sie z powietrza nie zapytalem jak dlugo jezdzilas z uszkodzonym alternatorem u mnie niestety popalilo sporo osprzetu auto sprzedalem bo nie chcialo mi sie z tym walczyc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paula1602 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 dlugo nie od zapalenia sie kontrolki to kilometr do domu i na kanal to wszystko na zapalonej kontrolce   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 teraz to i tak nic nie zmieni trzeba ryc szukac bez auta niewiele jestem w stanie pomoc masy posprawdzac kable od altka do aku pomierzyc dokladnie ladowanie na wolnych z obciazeniem i bez (z obciazeniem powlaczane wszystko co sie da) no i przy np 4000 rpm tez z obciazeniem i bez   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paula1602 Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 to jak dioda w altku sie spali to moze pojsc wiekszy prad na inne rzeczy i poupalac mi cos np?nawet jak przekrece kluczykiem zeby wlaczyc zaplon to kontrolka od oleu w ogole sie nie zapala,nic nie pali sie na plupicie tylko ta od ladowania sie zapala   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 15 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2015 jesli ladowanie bylo za duze regulator napiecia za to odpowiada a nie diody to moglo sie sporo rzeczy uszkodzic bezpieczniki niestety nic nie pomogly ja z tym walczylem w 3 letniej vectrze B i sie poddalem teraz z tym co wiem juz bym wiecej zdzialal a wtedy niestety stracilem serce do auta i poszlo za bezcen do ludzi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paula1602 Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 Juz wiadomo co bylo ..... alarm....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 16 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2015 ? jakis dokladany ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.