Gość Dawid96 Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 Witam, otóż dziś zobaczyłem, że pewien wężyk nie był wpięty w swoje miejsce. Gdy go wpiąłem i zapaliłem auto, silnik zgasł. Ktoś może powiedzieć od czego to jest. Załączam zdjęcie http://zapodaj.net/a764efb73ef9a.jpg.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70960-od-czego-ten-w%C4%99%C5%BCyk/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Podciśnienie. Zobacz, gdzie biegnie i czy jest drożne.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70960-od-czego-ten-w%C4%99%C5%BCyk/#findComment-574217 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid96 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 Hmm, idzie on do jakiegoś modułu czy coś, nie wiem jak to nazwać... Jutro sprawdzę jego drożność. W tym miejscu jest to, do czego idzie ten wężyk http://zapodaj.net/a3222fab29325.jpg.htmlCzy od tego samochód mogłby mi gasnąć na niskich obrotach? Czy to może być powodem palącego się check'a? A jeszcze jedno mam pytanie, czy silniczek krokowy powinien być wciśnięty po jego wyjęciu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70960-od-czego-ten-w%C4%99%C5%BCyk/#findComment-574236 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid96 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Edit. Dziś sprawdzałem błędy i wykryło mi dwa: Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie oraz Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków. Ten pierwszy błąd zapewne będzie przez to, że to podciśnienie nie podczepione. Jak myślicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70960-od-czego-ten-w%C4%99%C5%BCyk/#findComment-574373 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie Mapsensor - jest na grodzi pod plastikiem, kostka ma 3 piny. Wężyk z podciśnieniem idzie do niego i podaje informację, o ile trzeba wyprzedzić zapłon (czyli jakie podciśnienie jest w kolektorze ssącym czyli jak mocno jest obciążony silnik). Zbyt wysokie napięcie to przerwa w obwodzie - zaśniedziała lub nie wpięta wtyczka? Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków Może być powiązany z tym powyżej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70960-od-czego-ten-w%C4%99%C5%BCyk/#findComment-574374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid96 Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Jutro sprawdzę wtyczkę czy nie jest zaśniedziała- przeczyszczę ją. No i przede wszystkim ten wężyk od podciśnienia muszę podłączyć. Dziękuję za odpowiedź   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70960-od-czego-ten-w%C4%99%C5%BCyk/#findComment-574375 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.