Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A mierzyłęś napięcie ładowania ?

Oraz napięcie na samych żarówkach?

 

Nie tak dawno mierzyłem i było wszystko okej. Jutro sprawdzę jak będę wymieniał z tyłu pozycyjną 

 

Moze masz rzuty napięcia 

Może warto podpiąć miernik do zapalniczki i tak pojeździć sprawdzając zachowanie napięcia 

 

Miernik... a może tak kostkę do gniazda zapalniczki która pokazuje napięcie? Będzie to dobre rozwiązanie czy nie za bardzo? 

 

Ja bardziej polegam na miernikach.

Jest jeszcze opcja podpięcia interfejsu i robienie logów podczas jazd.

Ale interfejsy czasem lubią przekłamywać napięcie.

Po drugie on bierze napięcie z pinu 16 a on nie jest podłączony bezpośrednio do aku

 

Wymieniłem żarówkę, przy sprawdzaniu czy jeszcze jakaś się nie przepaliła okazało się, że 1 podświetlania tablicy też się przepaliła... kiedyś wymieniłem tam tylko jedną, więc wydaje mi się, że to zwykły przypadek...  

 

Jeśli chodzi o napięcie no to po odpaleniu pokazywało 14.4V przy włączonych światłach 13.8V a przy włączeniu ogrzewania lusterek na chwilę spada na 12.8V później utrzymywało się na 13.8-13.85 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności