Gość RODI86 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Sprawdziłem dzisiaj okablowanie miernikiem od wtrysków zwarcia nie ma żaden się nie masuje z drugim połączenie od wtyczki wtrysku do samego kompa jest w jakiś jeszcze sposób można sprawdzić to okablowanie?? Panowie proszę was o pomoc o jakieś informacje na temat komputera bo szykuje mi się wymiana komputera znalazłem na necie kompa o takich samych numerach ale czy nie będą problemy z immobilazerem i czym się różnią komputery z innymi numerami bo ja to rozumiem jako różnicę w wyposażeniu silnika proszę o wyrozumiałość nie wiem na czym to polega a chciałbym się czegoś na ten temat dowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71163-opel-tigra-nie-pali-na-dwa-gary-b%C5%82%C4%85d-f-95/page/3/#findComment-576675 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Masz kompa z immo i musisz kupic najlepiej taki sam czyli oprócz takich samych numerów musi byc komplet , komputer,czytnik pod kierownicą i transponder(pestka z kluczyka) Chyba ze sa tez wersje też do tego silnika bez immo.(kompy przed 1995) Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71163-opel-tigra-nie-pali-na-dwa-gary-b%C5%82%C4%85d-f-95/page/3/#findComment-576776 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RODI86 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 niestety znaleziony komp na necie nie posiada nic po za zgodnością numerów jest dużo kompów na necie ale nie o takich samych numerach szukając różnych informacji na google wydaje mi się, że lepiej będzie oddać do naprawy bo ceny odblokowania plus zakup kompa to w granicach 300zł są jakieś pętle na immo ale czy to by zdało egzamin u mnie kupić kompa i tą pętle ?? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71163-opel-tigra-nie-pali-na-dwa-gary-b%C5%82%C4%85d-f-95/page/3/#findComment-576798 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Petla to ecu czytnik i transponder . Ktoś potwierdził ze uszkodzony jest sterownik? Edytowane 22 Marca 2015 przez mk5 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71163-opel-tigra-nie-pali-na-dwa-gary-b%C5%82%C4%85d-f-95/page/3/#findComment-576813 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 W dniu 22.03.2015 o 09:09, RODI86 napisał: Sprawdziłem dzisiaj okablowanie miernikiem od wtrysków zwarcia nie ma żaden się nie masuje z drugim połączenie od wtyczki wtrysku do samego kompa jest w jakiś jeszcze sposób można sprawdzić to okablowanie?? Sprawdzałeś czy masz napięcie na wszystkich wtyczkach wtryskiwaczy po włączeniu zapłonu ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71163-opel-tigra-nie-pali-na-dwa-gary-b%C5%82%C4%85d-f-95/page/3/#findComment-576815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RODI86 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) sterownika nie sprawdzałem nie mam pojęcia jak a jak chce komuś kto się tym zajmuje dać to od razu mi go oddają bo widać, że był już naprawiany tyle,że ja tam nic nie robiłem nie sprawdzałem napięcia na wtyczkach od wtryskiwaczy wydawało mi się, że się nie da podobno tam jest wysyłany bardzo krotki sygnał impulsowy i miernik będzie wariował. Jedyne po czym stwierdzam, że to sterownik padł to po sprawdzeniu kompresji w cylindrach,listwy z wtryskami czy nie leją itd,ciśnienia pompy paliwa,podciśnienia wszystkie,zaślepiłem zawór egr oraz sprawdziłem całe okablowanie od wtrysków aż do samego kompa i wszystko jest dobre w jaki sposób mogę sprawdzić jeszcze ?? Edytowane 26 Marca 2015 przez RODI86 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71163-opel-tigra-nie-pali-na-dwa-gary-b%C5%82%C4%85d-f-95/page/3/#findComment-577359 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Masz schemat do tego silnika ? Jak nie to daj znać. Jeśli zmostkujesz styki przekaźnika pompki paliwa to ta powinna wystartować Jednocześnie na wszystkich czterech wtryskiwaczach powinno pojawić się napięcie (takie jak w instalacji) Wspominałeś wcześniej że po zamianie wtyczek wtryskiwaczy pojawił się błąd na innych cylindrach. Możliwe że właśnie dwa wtryski nie maja napięcia i po zamianie sterownik wykrył to wtedy na innych. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71163-opel-tigra-nie-pali-na-dwa-gary-b%C5%82%C4%85d-f-95/page/3/#findComment-577370 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RODI86 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Nie mam schematu ani nic posiadam tą tigre od 3 tygodni z czego tylko tydzień jeździła po zmianie wtyczek zmieniała sie awaria ale ze skutkiem zalewania cylindrów Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71163-opel-tigra-nie-pali-na-dwa-gary-b%C5%82%C4%85d-f-95/page/3/#findComment-577378 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Przygotuje więc trochę materiałów - może się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71163-opel-tigra-nie-pali-na-dwa-gary-b%C5%82%C4%85d-f-95/page/3/#findComment-577389 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RODI86 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Kacper jak przygotowania idą materialów przepraszam,że pytam ale facet od komputera się nie cierpliwi Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71163-opel-tigra-nie-pali-na-dwa-gary-b%C5%82%C4%85d-f-95/page/3/#findComment-577496 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.