Gość matism2 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 witam pozdrawiam wszystkich starszych kolegów problem dotyczy astry G 1.8 16v 2001 rok 125 PS sterownik ECU simens simtec 70 auto odpala ze strzałą po czym gaśnie, jak się uda nagrzać samochód wóczas nie zgaśnie ale utrzymuje obroty 500 obr/ min że lubi sama zadusić się nie ma mocy wkręca sie czsem do 4 tys obrotów . Sterownik zgłosl błąd przedniej sondy, została wymieniiona, podmieniona pompa paliwa , podmieniona przepustnica chociaz adaptacja jest OK. odapa idealnie na PLAKU wowczas mozna gazowac do 6,5 tys obrotów , wumieniony filtr paliwa przedmuchane przewody paliwowe, sterownik ECU wysłany do fiirmy specjalizującej się w naprawach tych hybrydowych steroników, twierdzą iż jest dobry. nie podmieniłem tylko czujnika wału rozrządu oraz czunika wałka rozrządu pozatym to prosty silnik , ktos moze doradzi miał moze podobny problem z góry dziekuję   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71312-astra-g-18-16v-125-ps-problem-dosc-powa%C5%BCny/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Kolego wymieniłeś chyba wszystkie czujniki, a jaki błąd się pojawił, co zczytałeś.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71312-astra-g-18-16v-125-ps-problem-dosc-powa%C5%BCny/#findComment-577437 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matism2 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Kolego wymieniłeś chyba wszystkie czujniki, a jaki błąd się pojawił, co zczytałeś. bład był tylko z ubogą mieszanka paliwa bank 1 p171 , sonda wymieniona na nową . Czujnik temp nowy porawnie wskazuje temp. nie wymieniłem tylko czujnika położenia wału oraz czujnik położenia wałka rozrządu , jeszcze jedna rzecz ubiegła mojej uwadze Zawór powietrza kolektora ssącego Jetronic o numerze Opel GM 90 530 479 juz mi ręce opadają , Najprościej było by chyba zagazować auto:) z tym że odrazu trzbeba by było odpalać z rana na gazie bład był tylko z ubogą mieszanka paliwa bank 1 p171 , sonda wymieniona na nową . Czujnik temp nowy porawnie wskazuje temp. nie wymieniłem tylko czujnika położenia wału oraz czujnik położenia wałka rozrządu , jeszcze jedna rzecz ubiegła mojej uwadze Zawór powietrza kolektora ssącego Jetronic o numerze Opel GM 90 530 479 juz mi ręce opadają , Najprościej było by chyba zagazować auto:) z tym że odrazu trzbeba by było odpalać z rana na gazie dodam że był robiony test wtryskiwaczów umiejscowione wtryski w 4 zbiorniczkach rozpraszają mgiełką paliwo po kręceniu rozrusznikiem, wyłapałem pewną niezależnosc w blokach pomiarowych, gdy na ssaniu auto pracuje mam korekcje wtrysków 2,5 Ms do , po rozgrzaniu silnika na plaku do 60 stopni silnik kuleje jak by miał zadusić się trzyma 500 obr./min czasem zdarzy się cód że przez chwilę popracuje normalnie ale korekcje wtrysków w momecnie duszenia się silnika tak to ujmę wynoszą wówczas 7 ms   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71312-astra-g-18-16v-125-ps-problem-dosc-powa%C5%BCny/#findComment-577463 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.