Skocz do zawartości

ASTRA G 1.8 16v 125 PS problem dosc poważny


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

pozdrawiam wszystkich starszych kolegów

 

problem dotyczy astry G 1.8 16v 2001 rok 125 PS sterownik ECU simens simtec 70 auto odpala ze strzałą po czym gaśnie, jak się uda nagrzać samochód wóczas nie zgaśnie ale utrzymuje obroty 500 obr/ min że lubi sama zadusić się nie ma mocy wkręca sie czsem do 4 tys obrotów . Sterownik zgłosl błąd przedniej sondy, została wymieniiona, podmieniona pompa paliwa , podmieniona przepustnica chociaz adaptacja jest OK. odapa idealnie na PLAKU :) wowczas mozna gazowac do 6,5 tys obrotów , wumieniony filtr paliwa przedmuchane przewody paliwowe, sterownik ECU wysłany do fiirmy specjalizującej się w naprawach tych hybrydowych steroników, twierdzą iż jest dobry. nie podmieniłem tylko czujnika wału rozrządu oraz czunika wałka rozrządu pozatym to prosty silnik , ktos moze doradzi miał moze podobny problem z góry dziekuję

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71312-astra-g-18-16v-125-ps-problem-dosc-powa%C5%BCny/
Udostępnij na innych stronach

Kolego wymieniłeś chyba wszystkie czujniki, a jaki błąd się pojawił, co zczytałeś.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71312-astra-g-18-16v-125-ps-problem-dosc-powa%C5%BCny/#findComment-577437
Udostępnij na innych stronach

Kolego wymieniłeś chyba wszystkie czujniki, a jaki błąd się pojawił, co zczytałeś.

bład był tylko z ubogą mieszanka paliwa bank 1 p171 , sonda wymieniona na nową . Czujnik temp nowy porawnie wskazuje temp. nie wymieniłem tylko czujnika położenia wału oraz czujnik położenia wałka rozrządu , jeszcze jedna rzecz ubiegła mojej uwadze Zawór powietrza kolektora ssącego Jetronic o numerze Opel GM 90 530 479 juz mi ręce opadają , Najprościej było by chyba zagazować auto:) z tym że odrazu trzbeba by było odpalać z rana na gazie

bład był tylko z ubogą mieszanka paliwa bank 1 p171 , sonda wymieniona na nową . Czujnik temp nowy porawnie wskazuje temp. nie wymieniłem tylko czujnika położenia wału oraz czujnik położenia wałka rozrządu , jeszcze jedna rzecz ubiegła mojej uwadze Zawór powietrza kolektora ssącego Jetronic o numerze Opel GM 90 530 479 juz mi ręce opadają , Najprościej było by chyba zagazować auto:) z tym że odrazu trzbeba by było odpalać z rana na gazie

 

dodam że był robiony test wtryskiwaczów umiejscowione wtryski w 4 zbiorniczkach rozpraszają mgiełką paliwo po kręceniu rozrusznikiem, wyłapałem pewną niezależnosc w blokach pomiarowych, gdy na ssaniu auto pracuje mam korekcje wtrysków 2,5 Ms do , po rozgrzaniu silnika na plaku do 60 stopni silnik kuleje jak by miał zadusić się trzyma 500 obr./min czasem zdarzy się cód że przez chwilę popracuje normalnie ale korekcje wtrysków w momecnie duszenia się silnika tak to ujmę wynoszą wówczas 7 ms

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/71312-astra-g-18-16v-125-ps-problem-dosc-powa%C5%BCny/#findComment-577463
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności