Gość Anonymous Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Norma fabryczna wedlug instrukcji obslugi to 0,7l/1000km.Ja kupilem swoja Vectre niedawno takze nie wiem czy pali i ile pali oleju.Dopiero bede sprawdzal. Witam, 0,7l/1000km to daje 7l. oleju od zmiany do zmiany. W moim 1,6 16v z LPG i przebiegiem ponad 250 000 km. pobiera ok 1,5l / 10 000km. Pozdrawiam,   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Marvis pisalem o tym wiele razy norma to gorna poprzeczka a nie dolna znam ludzi z 1,6 16v ktorym nic nie bierze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 znam ludzi z 1,6 16v ktorym nic nie bierze Dokładnie - ja jestem tego przykładem :/   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Ja mam 1.6 16V X16XEL 1998r. I nie bierze mi NIC oleju.Dowiedziałem się o braniu oleju przez auto po jego zakupie i po wizycie na forach. Olej już zmieniałem kilka razy i nie dolewam naprawdę nic.A kontroluję jego stan dość często. Na liczniku mam 162tyś nie mam pojęcia czy prawdziwy przebieg ale auto zbiera się jak głupkowate.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 to super taki silniczek to marzenie. u mnie litr mało na 1000 a i jeździć jeszcze będę bo nie uśmiecha mi się wymiana pierścieni. ogólnie silniki te w większości biorą olej a przyczyn może być wiele. jednostka napędowa nie jest mocną strona opla i nie ma się czym chwalić.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Oprócz pierścieni to jeszcze uszczelniacze do roboty   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 i planowanie głowicy, dotarcie zaworów/wymiana/, itd, itp. http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/madanimated.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Mi ten cholerny X16XEL bierze 0,5l na 1000 km oleju mobil 1 S 10W-40. Jak ktoś pisze że mu nic nie bierze to chyba mu krasnoludki olej dolewają chyba że wymienił pierścienie. Ale wymiana pierścieni po 100+ tys. km to powinna byc. Owszem. Ale w maluchu. Ten silnik to totalny niewypał opla i trzeba się go wystrzegać bo może przysporzyc wielu kłopotów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miły Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Ten silnik to totalny niewypał opla i trzeba się go wystrzegać bo może przysporzyc wielu kłopotów. mam taki silnik od 2003 roku i jakoś kłopotów mi nie przysporzył a zagazowany jest II generacją   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 I ja mam taki silniczek w swojej Vikunii (1.6, 16v X16XEL) i nie ma z nim żadnego problemu, ojej bierze i owszem, ale w przedziale 0.5-1 litra na 10 000, ale o auto trzeba dbać jak o kobietę (ale to moje prywatne zdanie ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.