Skocz do zawartości

0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza Corsa C 1.0 2003


Gość michnik1_82

Rekomendowane odpowiedzi

Gość michnik1_82

Witam szanownych forumowiczów,



Na początku dodam, że jestem laikiem jeśli chodzi o mechanikę samochodową więc z góry przepraszam za opis.



Temat wygląda następująco, samochód ma problem z zachowaniem płynności obrotów (pływa) niezależnie czy silnik jest ciepły czy zimny, wyskakuje błąd 0100 jak w temacie, samochód muli, dusi się i czasami gaśnie, kontrolka błędu zapala się i gaśnie.



Gdy odłączam przepływomierz samochód przechodzi w tryb awaryjny (zapala się kontrolka z silnikiem) i chodzi o niebo lepiej, ale nie tak jak powinien. Przetestowałem inny przepływomierz (nowy) i samochód zachowuje się dokładnie tak samo jak na moim starym przepływomierzu. Sprawdziłem szczelność przewodów powietrza, wymieniłem obejmy oraz filtr powietrza, efekt jest taki sam.



Prośba o poradę jeśli ktoś miał podobny problem, lub co mogę jeszcze sprawdzić.



PS. Dodam, że ostatni mój post został zamknięty przez moderatora z uwagi na wybranie złego miejsca na forum, więc myślę, że tym razem miejsce jest dobre.



PS2. Zostałem również posądzony o to, że nie skorzystałem z wyszukiwarki, otóż skorzystałem, ale "Gdy odłączam przepływomierz samochód przechodzi w tryb awaryjny (zapala się kontrolka z silnikiem) i chodzi o niebo lepiej, ale nie tak jak powinien. Przetestowałem inny przepływomierz (nowy) i samochód zachowuje się dokładnie tak samo jak na moim starym przepływomierzu. Sprawdziłem szczelność przewodów powietrza, wymieniłem obejmy oraz filtr powietrza, efekt jest taki sam."



Będę wdzięczny za pomoc bez zbędnej krytyki i wylewania pomyj bo jeśli dobrze rozumiem forum powstało aby forumowicze pomagali sobie nawzajem a nie ich krytykowali (przynajmniej w teorii)


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.nie moderatora tylko admin

2.nie napisales nawet na jaka to przeplywke podmieniles

mamy zgadywac ??