Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam .Poszukuję fachowca do wymiany kolektora ssącego bez klap i ich wyłączenia w sterowniku,wyłączenia egr oraz optymalizacji oprogramowania czyli modyfikacji map w sterowniku silnika (ecotuning).Znalazłem dobrego fachmana ale zbyt daleko za Debicą(firma auto-krak).Czy robiliscie podobne rzeczy w swojej astrze.Jestem z okolic Sosnowca(śląskie) i prosiłbym o namiary w tych okolicach.Silnik 1.9 CDTI 150KM

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/72487-wy%C5%82%C4%85czenie-klap-wirowych-egr-mechanicznie-i-elektronicznie/
Udostępnij na innych stronach

Dobry fuchman od kolektorów i klap jest pod Tuszynem. Sam do niego się udałem celem pozbycia się klap, ale okazało się, że kolektor był u mnie niedawno wymieniany najprawdopodobniej i nie ma sensu teraz się za to brać :)

 

Niemniej bardzo dużo osób sobie chwali jegomościa.

Edytowane przez MrSeeba

 

Dobry fuchman od kolektorów i klap jest pod Tuszynem. Sam do niego się udałem celem pozbycia się klap, ale okazało się, że kolektor był u mnie niedawno wymieniany najprawdopodobniej i nie ma sensu teraz się za to brać : SMILE :

 

Niemniej bardzo dużo osób sobie chwali jegomościa.

Dzięki za informacje.Proszę jeszcze podać nazwę firmy lub numer telefonu.Pozdrawiam

 

Gość norweski

W czeladzi jest warsztat który usuwa klapy wirowe www.in-car.pl. Jest to człowiek z forum vectry. Programowo nie trzeba usuwać klap. Wystarczy odpiąć cięgno nastawnika od kolektora żeby sobie swobodnie pracowało.

 

Co do map to polecany jest Bear (firma VTR z Kobióra). Jeżeli się tu nie udziela to info o nim znajdziesz na forum vectry.

 

Witam.Jednak zdecydowałem udać się do firmy Auto-krak.Wymieniłem kolektor ssący(po regeneracji bez klap wirowych).Elektronicznie zablokowałem kolektor,egr oraz został podniesiony moment obrotowy z około 320 do 370 Nm.Efekt piorunujący.Autko dostało takiego kopa jakby podmienili silnik.A co najważniejsze to przestało kopcić i zmniejszyło się z zużycie paliwa o około 1lit/100km.Wszystkie opinie znajdujące się w necie na temat profesjonalizmu firmy Auto-krak są prawdziwe .Jeśli ktokolwiek ma jakieś pytania to zapraszam.Wątek uważam za zamknięty.

 

  • 3 tygodnie później...

Mysle o tym zeby zrobic rowniez to u auto-krak, ale z kolektorem. Mowili o tym ze bedzie do 180KM pod przyciskiem Sport. a dlaczego nie wymenil kolektor?

 

  • 2 tygodnie później...
Gość Cyfrowy_Opelek

Kolego w Z19DTH zawsze warto to zrobić. Może bez chiptuningu ale za to z optymalizacją. DPF, EGR i klapy w kolektorze ssącym to podstawowe i najczęstrze problemy. Usuwasz klapy w kolektorze, wyłączasz programowo DPFi EGR robisz optymalizacje i cieszysz sie mocą silnika. Bez patrzenia kiedy wypalił sie DPF, że oleju są dwa stany, czy listwa na klapach wirowych jeszcze nie spadła, bezszrpania i bez syfu w kolektorze ssącym który w 70% powoduje EGR. Za wszystkie wymienione usługi z zaślepionym kolektorem wyrobisz sie w 1500. Dla wersji bez DPF oczywiście mniej.

 

Witam.Wymiana kolektora ssącego bez klap wirowych,wyłączenie elektronicznie klap i egr,optymalizacja map(podniesienie momentu obrotowego z 317 na 370)+ robocizna.Za wszystko zapłaciłem 1200 zł.Najlepiej przedzwonić do p.Zbyszka i samemu porozmawiać.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności