Gość wieszczdobrejnowiny Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 Witam, chciałbym skierować do Was pytanie w kwestii zakupu samochodu Opel Signum z 2005r. z silnikiem 2.0T. Czy kwota 25tys.+2ty.opłaty za prawie już 11-letni samochód jest ofertą odpowiednią, czy raczej wygórowaną jak na ten rocznik? Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_79 Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Wszystko zależy od tego w jakim stanie jest auto ale jest to dosyć wygórowana cena. W tej cenie oczywiście mówimy o polifcie w pełnym wyposażeniu skóra/navi itd. ? Dodatkowo warto zainteresować się w jakim stanie jest turbina i rozrząd bo to spore koszta naprawy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wieszczdobrejnowiny Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 jest skóra i jest navi . i dodatkowo własnie obawiam się jak napisałeś: napinacz rozrządu turbo + pompa paliwa oraz sprzęgło nie było ruszane jak i o cim-e nie ma wzmianki w książce serwisowej czyli te koszty będą jeszcze przede mną. dodatkowo w tej cenie oczekiwał bym auta bez obsługowego tj. nie chce dolewać na 1 tyś km litr oleju lub więcej. ponadto utrata wartości za rok czy dwa będzie dramatyczna wiec jak się zdecyduje to będę musiał nim już pojeździć z 6 - 8 lat także chce dobrze wszystko przemyśleć i skalkulować. pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 31 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2015 Co masz na myśli pisząc o utracie wartości? Przecież w aucie 10 letnim wartość jest bardziej zależna od stanu technicznego niż od wieku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał_79 Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Utrata wartości zawsze jest ale jak napisane wyżej stan techniczny ma duże znaczenie. W tym wypadku musisz bardzo dokładnie prześwietlić auto żeby mieć pewność. Jeśli chodzi o rozrząd to ciężko sprawdzić w jakim jest stanie bez rozebrania osłony, sama naprawa nie kończy się na wymianie napinaczy, najlepiej od razu wymienić komplet góra+dół, koszt z robocizną ok 1800zł. Turbo ogarnięty mechanik sprawdzi i stan sprzęgła też powinien wyczuć. Regeneracja turbo ok.1300zł, sprzęgło 800-1000zł Na szczęście mam już toi wszystko za sobą ale niestety zabolało. Po około 7tyś/km od zakupu zaczął mi stukać łańcuch rozrządu aż w końcu pękła płoza od dolnego rozrządu, opiłki plastiku/ebonitu z płoz rozrządu podziurawiły filtr oleju i wszystko poszło na turbinę.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wieszczdobrejnowiny Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2015 stan ma znaczenie ale jeśli dziś kupisz 10 letnie auto za 27 tyś to powiedzmy za 2 lata już 12 -letniego Opla niezależnie od stanu nikt nie weźmie za 20 tyś a za wiele mniej . sądzę że Niemcy opanowali moment sprzedaży do perfekcji i doskonale zdają sobie sprawę że bardziej się opłaca szybko sprzedać takie auto niż inwestować euro w serwis, który nie jest u nich tani. np taki rozrząd z robotą kosztuje ok 1300 euro kiedy całe auto jest wyceniane na 4000 - 4800 euro   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Ale to tylko w przypadku gdy przepłacisz przy kupnie. Umówmy się auto 10cio letnie przez 2 lata i przez 40tys km nie straci 50%wartości... Niemcy chłodno kalkulują, a koszta robocizny u nich większe no i mechanicy tylko wymieniają całe podzespoły, więc zwykła matematyka im podpowiada kiedy zrobić zamianę. Do tego lepsze warunki kredytowe i większa siła nabywca eur robią swoje...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertkanon Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Za kilkanaście lat taki samochód i tak czeka auto skup.Wrocław jest pełny takich samochodów, które niestety, ale - prędzej czy później przestaną jeździć /kic oczywiście ale to za kilknaście lat...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość accord2.4 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2015 powiem tak 27 tyś + tyś na pierwszy serwis za siga z 2015? dodatkowo jeśli będziesz chciał do tego gaz to juz masz ponad 30 tyś! nie kupuj w emocjach silnik fajnie się zbiera na prostej ale już na zakrętach auto staje się podsterowne przed zakupem zapoznaj sie z bolączkami tego silnika nie jest tak idealny jak go zachwalają. wszystko zależy od poprzedniego właściciela czy zmieniał terminowo olej(silnik bardzo wrażliwy na olej i jego jakość) dbał o turbo i wiele innych. Nie myśl że jak zapłacisz „dużo” to będziesz lał tylko benzynę i do przodu ja osobiście polecam 1.8 140km odchodzą problemy z rozrządem, pompą paliwa oraz przede wszystkim turbo i cały jego osprzęt(brak mocy kopcenie ubytki oleju olej w różnych miejscach) i spokojnie w tej cenie znajdziesz roczniki 2007 nie ma w nim już hydrauliki luzów zaworowych i przy ewentualnej inst. Gazu trzeba to częściej kontrolować niż jeżdżąc na samej benzynie sięgając wstecz ok 1 roku to ten samochód spokojnie zakupił byś taniej, teraz jest na Topie i każdy po info z netu chce jeździć jakże niezawodną i dynamiczną jednostką Opla a jak jest wystarczy przeszukać dobrze forum. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.