luk2501 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Witam Nie popadajmy w paranoje z tymi całymi zestawami wystarczy sam sterownik nawet bez pinu a ogarnięty elektronik samochodowy powinien zrobić to za ok 150 zł. Z pinem jeżeli będzie to powinno być taniej i prościej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek775 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 ogarnięty elektronik Słowo klucz. W moich stronach za 150 nikt tego nie zrobi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarcar Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Witam Kolegów ! Podłączę się pod ten temat, aby nie tworzyć niepotrzebnie nowego. Dla ścisłości, auto Meriva 1.6 silnik Z16SE z LPG Ostatnio w gorące dni, zaczęło mi się zapalać auto z kluczykiem. Meriva nic nie straciła na mocy, nie dało się nic odczuć, żadnego szarpnięcia, czy coś. Kolega sprawdził na komputerze - Błąd przekaźnika wentylatora, wykasował błędy, stwierdził, że może się coś zawiesiło. Przejechałem 200m do garażu, rozgrzałem auto, aby sprawdzić, czy wentylator się załączy, znów zapaliła się kontrolka, a wentylator za chwilę załączył się normalnie. Zamówiłem 2 szt. przekaźników (zamienniki), dzisiaj przy odłączonym akumulatorze, wymieniłem je. Odpaliłem auto, błąd nie świecił, rozgrzałem auto, przy około 90 stopniach zapaliła się kontrolka, a wentylator ruszył chwilę później. Metoda gaz-hamulec pokazała błąd 1482. Zauważyłem, że przy zimnym silniku kontrolka się nie pali, a zapala przy około 90 stopniach i później rusza wentylator. Czy z tą zapalającą się kontrolką można jeździć, czy lepiej sobie odpuścić i szybko naprawiać ? Czy to może już świadczyć o uszkodzonym ECU ? Jak już to gdzie odesłać do naprawy ? Co polecacie, Rumia, Elektro-Bip, czy może jeszcze gdzieś indziej wysłać ? Może najpierw oddać auto w ręce elektryka samochodowego, może to jednak jakaś drobna rzecz do naprawy, czy lepiej już nie pakować się w dodatkowe koszty ? Już mnie trochę to auto kosztowało, a jeszcze następne problemy wychodzą, rączki opadają Pozdrawiam !   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek775 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Na ciepło przestaje działać - tez tak mialem. Wyrzuca błąd pierwszego biegu, wentylator działa na drugim biegu. Czy można jeździć - u mnie ciężko było bo nie dość ze wysiadł mi 2 bieg wentylatora to jeszcze mialem uszkodzoną opornicę i nie działał pierwszy To jest typowa usterka sterownika tak jak przekaźnik pompy i pedał gazu. Ja mialem uszkodzony obwod pompy i wentylatora wyszło 700 ale moj sterownik był już naprawiany w szwabowie. Widzę ze dręczą cie identyczne usterki jak u mnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarcar Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Witam i dziękuję za odpowiedź ! Proszę tylko jeszcze Kolegów o poradę, podpowiedź, gdzie odesłać do naprawy, Eltronic24 Lipowa 42 Rumia, czy Elektro-Bip Kazimierska 26 Reda ? Może macie jakieś doświadczenie. Dziękuję i Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek775 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Eltronic24 Lipowa 42 Rumia, czy Elektro-Bip Kazimierska 26 Reda ? Może macie jakieś doświadczenie. Ja robilem w elektrobip - zadzwonili o kosztach naprawy i o przewidywanym czasie. Trwało to z wysyłkami 5 dni roboczych i kostowało 700. Wszystko zalezy od tego czy sterownik byl juz kiedys otwierany i ile ma usterek. Warto zadzwonić - konkretnie i rzeczowo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.