Gość marcino1983 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Witam. Około 2 tygodni temu pojawił się w mojej astrze problem. Zauważyłem, że przy ostrym przyśpieszaniu (zwłaszcza na dwójce i trójce) pojawia się szarpanie, tak jakby paliwo nie dopływało. Lekkie szarpanie ale ledwo odczuwalne wystepuje równiez na 5 biegu prz okolo 2000 obrotów. Myślalem że to sterownik pompy paliwa wiec wysłałem go do Redy. Zadzwonili że płyta głowna jest przegrzana i coś tam jeszcze no i kompleksowo go naprawili. Niestety problem szarpania nadal występuje.... Auto zapala bez problemu, obroty nie falują. przebieg 360000 km. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły co to może być proszę o porady.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73013-szarpanie-przy-ostrym-przy%C5%9Bpieszaniu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Mialem podobnie w 1.7 dti (isuzu). Wymienilem sporo części, egr, zawor TCV, czujnik wału i nic. Pomagalo na kilka tygodni. W koncu pomysl ze moze to przeplywka. Pojezdzilem miesiąc na odpietej, samochod zdecydowanie sie poprawil. Kupilem nowa za 350 boscha i problem z glowy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73013-szarpanie-przy-ostrym-przy%C5%9Bpieszaniu/#findComment-598953 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mareks4 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam. Około 2 tygodni temu pojawił się w mojej astrze problem. Zauważyłem, że przy ostrym przyśpieszaniu (zwłaszcza na dwójce i trójce) pojawia się szarpanie, tak jakby paliwo nie dopływało. Lekkie szarpanie ale ledwo odczuwalne wystepuje równiez na 5 biegu prz okolo 2000 obrotów. Myślalem że to sterownik pompy paliwa wiec wysłałem go do Redy. Zadzwonili że płyta głowna jest przegrzana i coś tam jeszcze no i kompleksowo go naprawili. Niestety problem szarpania nadal występuje.... Auto zapala bez problemu, obroty nie falują. przebieg 360000 km. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły co to może być proszę o porady. Witam Miałem identyczne objawy.Najpierw szarpanie występowało sporadycznie.Raz na jakiś czas.W pewnym momencie choroba tak postąpila,że przy każdym przyciśnięciu pedału gazu występowały przerwy w pracy silnika ,szarpanie.Wymontowałe sterownik pompy.Na pierwszy rzut oka płyta sterownika wygladała idealnie,ale po dokładnych ogledzinach pod lupą widać było ewidentne zimne luty na dużym kondensatorze orzaz przegrzane luty na cewce.Po usunięci zimnych lutów autko ożyło i chodzi idealnie.Myślę że to jest na 99% wina sterownika pompy.Wywala jakieś błędy? Podejrzewam spartaczoną naprawe sterownika Edytowane 24 Sierpnia 2015 przez mareks4   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73013-szarpanie-przy-ostrym-przy%C5%9Bpieszaniu/#findComment-598961 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcino1983 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) Sterownik naprawiali mi w ElektroBip w Redzie,mają dobre opinie wiec mam nadzieje ze nic nie schrzanili.... Cris91, odłączales tylko wtyczkę z przeplywomierza? Czy nie wywalalo wtedy zadnych bledow? Czy odrazu po odlączeniu poprawila sie dynamika samochodu? Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez marcino1983   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73013-szarpanie-przy-ostrym-przy%C5%9Bpieszaniu/#findComment-599032 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Dokladnoe jak piszesz, dynamika byla spowodowane tym ze komputer nie ma informacji o ilosci powietrza ktore wplywa i tym samym dozuje sobie paliwo jak chce. Odlaczylem tylko przeplywke z szybkozlaczki. Blad ktory pokazywalo to jedynie blad przeplywomierza. Nic wiecej. Aaa no i spalanie ciutke wzroslo. Niestety w niektorych autach jest tak ze po odpieciu przeplywki wlacza sie tryb awaryjny jaki ty masz silnik?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73013-szarpanie-przy-ostrym-przy%C5%9Bpieszaniu/#findComment-599085 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcino1983 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 1.7 DTI. Dzis odlaczylem kostkę od przeplywomierza, caly czas swiecila sie kontrolka kluczyk ale nie zauwazylem zeby auto lepiej jezdzilo, nawet bylo chyba troche gorzej....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73013-szarpanie-przy-ostrym-przy%C5%9Bpieszaniu/#findComment-599093 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 A jestes w stanie podac nam numery błędów? Moze ktorys wtrysk ci leje? Albo cos z egr. Otwiera sie wtedy kiedy nie powinien   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73013-szarpanie-przy-ostrym-przy%C5%9Bpieszaniu/#findComment-599101 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcino1983 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Metodą Gaz-Hamulec kontrolka KLUCZYK miga cały czas bez zadnych przerw. To chyba oznacza ze nie ma blędow...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73013-szarpanie-przy-ostrym-przy%C5%9Bpieszaniu/#findComment-599217 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cris91 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Nie nie i jeszcze raz nie. Trzeba liczyć mignięcia. Jedno mignięcie oznacza liczbę 1, dwa - 2 i tak dalej, 10 mignięć to liczba zero, najpierw pokazuje ci liczbę pojawienia się błędu, pozniej numer błędu w formacie x aaaa (gdzie x oznacza liczbę pojawienia błędu, natomiast a - kazdą kolejną cyfre błedu). Może pokazywać ci kilka błędów. Jak masz problem z rozszyfrowaniem błędu to daj filmik na forum, pomozemy. Skąd jestes?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73013-szarpanie-przy-ostrym-przy%C5%9Bpieszaniu/#findComment-599220 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcino1983 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) 0100 Nieprawidłowy sygnał z przepływomierza powietrza 0110 Czujnik temperatury powietrza zasysanego Co to moze oznaczac...? Jednak przepływomierz...? A ten czujnik, gdzie to jest? Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez marcino1983 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73013-szarpanie-przy-ostrym-przy%C5%9Bpieszaniu/#findComment-599247 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.