Gość kolor1 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 W czasie ostatniej podróży autostradą wyświetlił mi się błąd "P1125 Wadliwe dzialanie ukladu krytycznego 2" (zczytany op-com). Oczywiście momentalnie auto straciło przyspieszenie. Co sadzicie - gdzie szukać przyczyny?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73035-p1125-wadliwe-dzialanie-ukladu-krytycznego-2-przy-130kmh/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 szkoda, że nie masz symptomu .. ale ogólnie bład 1125 w tym silniku oznacza problem z doładowaniem .. zakładam, że masz problem z przeładowaniem .. z racji wieku auta i silnika proponuje przejrzeć układ sterowania podciśnieniowego, turbiną (przewody i zawór sterowania). To najczęstsze problemy .. lub wiązka silnika (brak zasilania zaworu sterującego)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73035-p1125-wadliwe-dzialanie-ukladu-krytycznego-2-przy-130kmh/#findComment-599184 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 (edytowane) grzes ma racje,mialem ten bład i było przeładowanie . Masz opcoma to zerknij na prace turbiny. Edytowane 25 Sierpnia 2015 przez mk5   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73035-p1125-wadliwe-dzialanie-ukladu-krytycznego-2-przy-130kmh/#findComment-599201 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolor1 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Czy dobrze wnioskuję, że "uklad krytyczny 2" oznacza jeden z tych elektrozaworów sterujących podciśnieniem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73035-p1125-wadliwe-dzialanie-ukladu-krytycznego-2-przy-130kmh/#findComment-599227 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Nie tak do końca zawory,moze byc niesczelnosc w układzie podcisnieniowym,moze byc tez oczywiscie i zawór.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73035-p1125-wadliwe-dzialanie-ukladu-krytycznego-2-przy-130kmh/#findComment-599229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 jakies idiotyczne to tlumaczenie bledu al eto mzoe wina wersji opcoma. Generalnei blad P1125 to blad Zawor regulacyjny cisnienia doladowania -niesprawnoc obwodu pradowego. Mozliwe przyczyny to kabloteka albo sam zawór.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73035-p1125-wadliwe-dzialanie-ukladu-krytycznego-2-przy-130kmh/#findComment-599299 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolor1 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 (edytowane) jakies idiotyczne to tlumaczenie bledu al eto mzoe wina wersji opcoma. Generalnei blad P1125 to blad Zawor regulacyjny cisnienia doladowania -niesprawnoc obwodu pradowego. Mozliwe przyczyny to kabloteka albo sam zawór. Kabloteka? Masz na myśli przewody elektryczne? Czy ten nr (2) w opisie błędu kieruje do konkretnego zaworu? (Zdaje się że są dwa..?) Edytowane 26 Sierpnia 2015 przez kolor1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73035-p1125-wadliwe-dzialanie-ukladu-krytycznego-2-przy-130kmh/#findComment-599316 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 od doladowania turbiny masz jeden. Nie mieszaj innych systemow ktore nie sa istotne w tym momencie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73035-p1125-wadliwe-dzialanie-ukladu-krytycznego-2-przy-130kmh/#findComment-599321 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kolor1 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 od doladowania turbiny masz jeden. Nie mieszaj innych systemow ktore nie sa istotne w tym momencie. Masz na myśli zaworek schowany za podstawą sterownika pompy wtryskowej?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73035-p1125-wadliwe-dzialanie-ukladu-krytycznego-2-przy-130kmh/#findComment-599338 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Tu masz zawór http://sklep.dixi-car.pl/elektrozawor-turbosprezarki-astracorsamerivazafira-p-2001.html. Sprawdz najpierw stan przewodów podcisnień i czy vacum ma własciwe wartosci. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73035-p1125-wadliwe-dzialanie-ukladu-krytycznego-2-przy-130kmh/#findComment-599339 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.