Gość Kacper Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Miernik prawdę powie, jeszcze jedna ważna uwaga - nie odpalaj na pych bo przeskoczy pasek rozrządu i wtedy będziesz miał dopiero kłopot.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/2/#findComment-601169 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stszur Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Jutro zobaczę co się będzie działo jak włożę naładowaną baterie i dam znać co i jak=) miernika napięcia nie mam, ale nabęde;) co do odpalania na popych jestem świadom ryzyka, z tym że czasem nie ma innego wyjścia, ale dzięki za radę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/2/#findComment-601172 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 spokojnie. Jak bedziesz na pych bral to nei strzelaja z pedalu sprzegla i nei na pierwszym biegu a na 2. ROzrusnzik tez delikatnie nie kreci walem wiec spokojnie i na pych sie odpali. Nei wskazen jest owszem jak ktos sie nei zna i robi to przy temperaturze -30 stopni a ten co go ciagnie to tez raz szaprnie raz agresywnei raz spokojnie. PAski tak z siebie same nie przeskakują.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/2/#findComment-601234 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marton10 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Jutro zobaczę co się będzie działo jak włożę naładowaną baterie i dam znać co i jak=) miernika napięcia nie mam, ale nabęde;) co do odpalania na popych jestem świadom ryzyka, z tym że czasem nie ma innego wyjścia, ale dzięki za radę Miałem podobny problem jak ty, wymieniłem alternator i na chwile było ok, po jakiś czasie problem powrócił tzn alternator nie ładował akumulatora, problem polegał na tym że alternator nie dawał prądu na akumulator. Pojechałem to gościa co stwerdził, że komp coś tam blokuje i z tego co zrozumiałem wgrał nowe oprogramowanie i działa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/2/#findComment-601369 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Ale bujda na kolkach ze szkoda nawet to tlumaczyć. Wczesniej neiblokowal a teraz blokuje i co niby jak tam ma blokowac. Widziales gdzies podpiecie kompa(ECM) pod alternator??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/2/#findComment-601382 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 wesol. W astrach (1,9 cdti 150 KM)jest przewód z alternatora do ECM. Jest to tzw regulacja prądu wzbudzenia zależna od obciążenia. Dla odmiany w signum z tym samym silnikiem tego przewodu nie ma. Ale nie wiem czy ona byłaby w stanie coś blokować. U mnie kiedyś po wymianie regulatora przez partacza pojawia się ten błąd i pewnie przez to aku nie jest ładowane napięciem 14,4V tylko dochodzącym do 14V. Nie mam czasu się za to zabrać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/2/#findComment-601454 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcino1983 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 No i co? Podlączyles w koncu ten akumulator czy on wiecznie sie bedzie ładował?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/2/#findComment-601506 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość stszur Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) naładowanie aku naprawiło wszystkie występujące niedogodności =D niestety po sprawdzeniu napięcia, rzeczywiście nie mam ładowania (napięcie na kablach przy wolnych obrotach to zaledwie 11v=/)... Myślicie że konieczna jest wymiana całego alternatora czy wystarczy np. wymiana szczotek? (czytałem że to najczęstsza usterka, którą ponoć łatwo usunąć ) Edytowane 8 Września 2015 przez stszur   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/2/#findComment-601539 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 wesol. W astrach (1,9 cdti 150 KM)jest przewód z alternatora do ECM. Jest to tzw regulacja prądu wzbudzenia zależna od obciążenia. Dla odmiany w signum z tym samym silnikiem tego przewodu nie ma. Ale nie wiem czy ona byłaby w stanie coś blokować. U mnie kiedyś po wymianie regulatora przez partacza pojawia się ten błąd i pewnie przez to aku nie jest ładowane napięciem 14,4V tylko dochodzącym do 14V. Nie mam czasu się za to zabrać. No to kuknij w budowe altka i zbacz czy jest tam reulator w nim czy jednak ECM nim steruje. TO ze nowsze tdi maja tez taki bajer jak monitorowanie pracy altka w sposob cyforwy i z emog esobie fejsem kunac obciazenie altka. W analogu tez moge to zreszta sobie na vcdsie sprawdzac co zreszta robilem. Wzbudznei to inna sprawa. Wzbudzenie wiekszosc altkow ma. Osotanio przyjechal do mnie kolega vlasnei viki C co mu tam robilem pare rzeczy i tez na wolnych po odpaleniu jest napiecie okolo 11-12V ale stopniowo rosnie. Ja doda sie gazu to mega szybko rosnie bo gdzies w 5 sekund osiaga juz te 13-14 V. Wywala mu blad lampki alternatora na opcomie. Jzu nie pamietam numeru. Mam mu to tez ogarnac. Ale zapewne bede wyciagal altek albo na poczetek pociagne wzbudzenie dzies bokiem. W sharnaie i golfie tez mam taki kabelek podpinany cieniutki w latkach. Bez niego tez nie bedzie ladowania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/2/#findComment-601543 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcino1983 Opublikowano 8 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Regeneracja alternatora powinna wystarczyc. Regulator napiecia i szczotki do wymiany. Nie baw sie w najtańsze opcje bo zaplacisz 2 razy tak jak ja. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73159-komputer-oszala%C5%82-pomocy/page/2/#findComment-601551 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.