Gość grzes08 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 Jeżeli masz numer 10 cyfrowy np. 89 .... to pierwsza i ostatnia cyfrę możesz pomonąc i dostaniesz tzw. numer GMowy. Wiec jezeli pompa ma ostatni numer 0,1,2 lub 3 to ta pompa bedzie pracować. Ostatnia cyfra to tzw. prefiks .. czym wyzszy numer to kolejna zmiana, ale nie na tyle powazna, że autko nie bedzie chodzić .. np. eliminacja np. chromu dwuwartosciowego, eliminacja ołowiu, dodanie jakiejś osłonki .. itd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73164-wymiana-silnika/page/2/#findComment-602624 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 oczywiście, że się zmieni .. bo odczyt bedzie inny (bedzie różnica pomiędzy położeniem wału korbowego a położeniem wałka pompy) więc wyliczenia będą inne więc będzie inny zastaw parametru .. ale powtarzam, że jeżeli nie będzie działał zawór to niestety tej informacji nie otrzymasz .. no chyba, że wygeneruje się błąd. Nie ma tutaj informacji zwrotnej do modułu o połozeniu zaworu. Więc nie ma możliwości odczytu tej wartości. no w vagach jednak jest a tam tez bywa pompa blizniacza i tez robi bosch. Trzeba tez wiedziec co i jak obserwowac w jakich warunkach. Sprawdzanei auto to nei tylko odczytanie beldow na postoju. Przy probie dynamicznej mozna wiele wywnioskowac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73164-wymiana-silnika/page/2/#findComment-602703 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 i ciekawy jestem skad VAG ma tą informację .. ?? jak nie ma sygnału zwrotnego z zaworu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73164-wymiana-silnika/page/2/#findComment-602763 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ad134ian Opublikowano 17 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2015 Witam Dzisiaj byłem dowiedzieć się jak tam postępy prac... Po podłączeniu pod kompa wywala błąd ... coś tam... czujnik ciśnienia barometrycznego. Ma to być sprawdzone... i potem jeszcze cała pompa wtryskowa ma być wyjmowana i na stół.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73164-wymiana-silnika/page/2/#findComment-602850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 No to sporo .. ale powiedz co powiedział Ci mechanik?? Bo tekst że coś tam cisnienia barometrycznego .. to moze być czujnik .. a może czujnik ciśnienia doładowującego?? W ten sposób, jak Ty nie dasz informacji .. to nikt nie pomoze Ci i zweryfikuje tego, czy mechanik mówi prawdę, czy naciaga Cie na koszty .. bo rozumiem, że to chciałes skonsultować .. ale to Twoja kasa Twój wybór.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73164-wymiana-silnika/page/2/#findComment-603007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ad134ian Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Witam To był czujnik ciśnienia doładowania. Mówili, że sprawdzili i że czujnik jest OK, ale check z tym błędem po wykasowaniu za chwilę zapala się ponownie. Co może być nie tak Co do problemu opisanego wyżej we wcześniejszych postach, wpadli na pomysł, że przyczyną moich problemów z autem może być czujnik położenia wału korbowego(czujnik obrotów wału korbowego), a nie pompa wtryskowa; i nie ma sensu narażać mnie na koszty, bo wyjęcie i sprawdzenie pompy kosztuje... Owy czujnik ma być jutro i jest ciekaw czy ta diagnoza będzie właściwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73164-wymiana-silnika/page/2/#findComment-604006 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 a czujnik nie był wcześniej wymieniany .. jego można sprawdzic po wyjęciu samemu .. można mieżyc opornośc a potem podgrzewac go .. i jak bedzie mu za ciepło i staci opornośc lub zrobi zwarcie to bedziesz wiedział, ze on jest przyczyną .. ale ja byłem pewny, że on juz dawno był weryfikowany i sprawdzony. Tylko niepoi mnie skąd ta plama swieżego oleju pod silnikiem ..?? a może to była ropa a nie olej i własnie cieknie pompa spod zaworu sterowania kątem wtrysku??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73164-wymiana-silnika/page/2/#findComment-604112 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ad134ian Opublikowano 24 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2015 Witam ponownie, Odebrałem dziś auto. Dla testu zrobiłem w sumie kilkadziesiąt km. Póki co; chodzi jak przecinak. Pod samochodem w końcu suchutko. Obecnie jeszcze ciężko stwierdzić czy usterka jest wyeliminowana, ale pojeździm parę dni i będzie wiadomo. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73164-wymiana-silnika/page/2/#findComment-604189 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ad134ian Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) Witam Mogę potwierdzić, że winowajcą okazał się nieszczęsny czujnik położenia wału. Pozostał jeszcze jeden błąd do usunięcia. Błąd związany ze świecami żarowymi. Wszystkie świece sprawdzono i są dobre. Bezpiecznik raczej też, gdyż w niedzielę z rańca o 4 rano było 4 stopnie i pokazała się sprężynka od podgrzewania. Pozostaje chyba tylko przekaźnik świec żarowych. Po wyjęciu przekaźnika i odpaleniu auta check się nie świeci. Gdy założe spowrotem za parę sek. po odpaleniu pali się check, testowane kilka razy. Da się go jeszcze jakoś sprawdzić ?? Pozdro Edytowane 28 Września 2015 przez Ad134ian   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73164-wymiana-silnika/page/2/#findComment-604790 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 wymiana i tyle .. mam chyba albo nowy albo uzywkę jeszcze albo i jedno i drugie w garazu .. jak chcesz to napisz na priv. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73164-wymiana-silnika/page/2/#findComment-604870 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.