Gość Piotrek_109 Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 No właśnie występuję na biegu i na wciśniętym sprzęgle. Cóż zobaczę na to łożysko i napiszę co i jak.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/2/#findComment-604895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 A nie masz przygiętej do tarczy osłony tarczy hamulcowej?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/2/#findComment-604911 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzechu924 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Witam, mam podobny problem, po wciśnięciu pedału gazu na postoju spod maski słychać dziwne "gwizdanie" dodatkowo moja astra straciła na mocy, na pierwszych 3 biegach czuć jak załancza się turbo i autko wyrywa do przodu a na pozostałych 3 strasznie "muli" silnik i bardzo wolno się rozpędza(wcześniej nie było z tym problemów). Dodatkowo od jakiegoś czasu jak dodam gazu to zostawiam za sobą czarną chmure dymu. Rozumiem ze diesel ma prawo puścić dymka, ale nie za kazdym razem gdy przyśpieszam. Po podpięciu auta pod kompa wyskakują mi dwa błędy: nieszczelność ukladu dolotowego oraz błąd recyrkulacji spalin. Od znajomego dowiedziałem się ze dymienie i spadek mocy mogą być spowodowane pęknięciem jakiegoś gumowego węża(u niego był to wąż od turbosprężarki). Jeśli ktoś byłby w stanie pomóc będe bardzo wdzięczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/2/#findComment-605502 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Spróbuj poszukać przy pomocy wyszukiwarki, twój motorek jest też montowany w innych modelach marki. Podobne tematy zatem mogą być opisane w innym modelu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/2/#findComment-605504 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Po podpięciu auta pod kompa wyskakują mi dwa błędy: nieszczelność ukladu dolotowego oraz błąd recyrkulacji spalin. Od znajomego dowiedziałem się ze dymienie i spadek mocy mogą być spowodowane pęknięciem jakiegoś gumowego węża(u niego był to wąż od turbosprężarki). Jeśli ktoś byłby w stanie pomóc będe bardzo wdzięczny. Grzechu .. masz wszystko jak na razie podane na tacy .. trzeba schylic się i poszukać, czy wąż jest rzeczywiście pękniety .. jeżeli tak to wymienić .. z tego co czytam, to Twój problem jest zupełnie inny bo masz błędy mówiące Ci co nalezy zrobić .. jak ktoś Ci powiedział, że błedy mówia o nieszczelnosci układu dolotowego i słyszysz hałas .. do tego puszczasz dymek, którego wczesniej nie było .. i brak mocy Twojemu autu u góry .. to wszystkie te objawy mówia, że rzeczywiście masz dziurę w wężu układu dolotowego i to za turbiną a przed kolektorem dolotowym. Oczywiscie, że taki wąż może być powodem tych Twoich objawów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/2/#findComment-605509 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzechu924 Opublikowano 5 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 Witam ponownie. Właśnie wróciłem od znajomego mechanika. Po ponad dwu godzinnym szukaniu pękniętego węża okazało się że problem leży gdzie indziej. Okazało się że nawala zawór sterowania turbiną. Po sprawdzeniu wakumometrem stwierdził on że ciśnienie które wychodzi z zaworu na turbine jest zbyt niskie(to które idzie do zaworu jest w pełnym zakresie zielonego). Zawór został tymczasowo wymontowany i problem z brakiem mocy zniknął. Jutro jade szukac używanego zaworu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/2/#findComment-605641 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 (edytowane) Po podpięciu auta pod kompa wyskakują mi dwa błędy: nieszczelność ukladu dolotowego oraz błąd recyrkulacji spalin nie masz tu numerów tych błedów, które wyskakują .. ale jezeli one wyskakiwały .. to nie wierzę, że powodem jest sam zawór sterujący .. być może problem lezy po stronie podciśnienia, ale tylko wtedy, gdyby w silniku Twoim EGR był również sterowany podciśnieniem (ale z tego co pamietam .. nie jest). Zawór został tymczasowo wymontowany i problem z brakiem mocy zniknął. i jak to sprawdziliście, że problem zniknął?? ciekawa analiza .. : SMILE : Edytowane 6 Października 2015 przez grzes08   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/2/#findComment-605676 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzechu924 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 Mechanik przejechał się autem przed i po zdjęciu zaworu. Stwierdził że bez niego auto odzyskalo moc i juz nie jest takie zamulone na wyzszych biegach. Przewody od podciśnienia połączył pomijając zawór i turbo teraz dziala w pełnym zakresie podciśnienia. Przyznam że jestem w tym kompletnie zielony i niewiem czy takie rozwiązanie jest dobre, ale jak narazie nie zawiodłem się na nim ani razu. Jeździłem do niego z eskortem i teraz z oplem i alhambra   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/2/#findComment-605691 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 6 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2015 no to brawo .. tak tez myślałem .. tylko nie wziął pod uwage tego, że nawet jak zawór jest dobry i działa na max. to podcisnienie za zaworkie i tak jest niższe niż na zasilaniu .. tak sie nie przeprowadza analizy. Mierzy sie podcisnienie i sprawdza jakie jest a jakie powinno byc .. byc może trafi .. że to zaworek. A nie wiesz jakie były symbole błędów, które miałes zapisane w komputerze??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/2/#findComment-605695 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzechu924 Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 Na kompie wyświetla błąd P2279 i P0400 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73332-gwizdanie-przy-wi%C4%99kszych-pr%C4%99dko%C5%9Bciach/page/2/#findComment-605800 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.