Gość ArturS Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Od samego początku walczę z wyciekami. Mechanik kilka razy eliminował kolejne punkty i jak już myślałem, że wszystko jest ok, to zaczęło kapać z podstawy filtra oleju. Umyłem wszystko dokładnie, odtłuściłem i po uruchomieniu silnika już po kilku minutach pojawił się zaciek. Podstawa jest dogrzewana cieczą, a wyciek pojawia się dokładnie pod króćcami, do których podłączone są przewody wodne. W oleju wody brak, układ chłodzenia też czysty. Czy wewnątrz są jakieś uszczelnienia, które wystarczy wymienić i będzie po problemie, czy po prostu szukać "nowej" podstawy? Edytowane 14 Listopada 2015 przez ArturS   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 sa uszczelki, kiedy skladalem silnik wszedzie poza dolotem skladalem na sylikon i stare uszczelki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.