Gość BENY72 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Kompresja w czasie sprawdzania będzie ok.W czasie pracy łapie wypadanie zapłonów i wyłącza wtrysk.Ciśnienie można i 100 razy mierzyć i będzie dobre.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73970-po-rozgrzaniu-pracuje-na-3-cylindrach/page/2/#findComment-612537 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweldzwo Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Jak można zdiagnozować że to zawory,oczywiście bez zdejmowania głowicy,jeśli się da?No i auto ma 70tyś km, i już miałoby problem z zaworami? Edytowane 18 Listopada 2015 przez paweldzwo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73970-po-rozgrzaniu-pracuje-na-3-cylindrach/page/2/#findComment-612539 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Luzy można bez ściągania zrobić.Reszta to demontaż głowicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73970-po-rozgrzaniu-pracuje-na-3-cylindrach/page/2/#findComment-612573 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweldzwo Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Poświęciłem trochę czasu i wyczytałem na kilku stronach ale na jednej było to ładnie opisane : W monitorze wypadania zapłonu, decyzję o zapaleniu lampki MIL sterownik podejmuje w wypadku przekroczenia liczby 9 proc. Jeżeli mamy do czynienia z wypadaniem zapłonu między 5 a 9 proc., to samochód zapisuje to w pamięci i dopiero jak taki wynik osiągnie podczas trzech kolejnych jazd (liczy się włączenie i wyłączenie zapłonu), to dopiero wtedy zobaczymy zapaloną lampkę MIL. Wykrycie wypadania zapłonu zmienia całą strategię sterowania. Najważniejsza sprawa to wyłączenie wtrysku paliwa w danym cylindrze. Jeżeli ten cylinder nie ma udziału w pracy silnika, to wpadające paliwo może nie ulegać spaleniu i w konsekwencji spowodować uszkodzenie katalizatora. Dlatego podejmuje się taką decyzję wyłączenia danego wtryskiwacza. I u mnie włąsnie tak się dzieje, jak jechałem autem bez gaszenia silnika na przykład na podmianę sterownika to wszystko teoretycznie było dobrze przez 40km a wystarczyło że ustałem i zgasiłem silnik i ponownie go odpaliłem i już chodził na 3 cylindrach, czyli został po prostu wyłącony. Więc mam trochę tak na prawdę rozjaśnioną sytuację, tylko co teraz może powodować ten stan. Zauważyłem że w zbiorniczku brakowało płynu chłodzącego dolałem około litra zanim był stan, może po rozgrzaniu silnika powstaje problem z uszczelką pod głowicą? Może tak być. Na to lekarstwem jest spraj do gaźników, sikany do dolotu podczas pracy silnika Jeśli faktycznie będzie to coś związane z zaworami to jest to sprawdzony sposób z tym sprayem do gaźników?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73970-po-rozgrzaniu-pracuje-na-3-cylindrach/page/2/#findComment-612575 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Robiłem tak dwukrotnie i dwukrotnie odniosłem sukces.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73970-po-rozgrzaniu-pracuje-na-3-cylindrach/page/2/#findComment-612613 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paweldzwo Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Czy chodzi Ci o przeczyszczenie układu tym preparatem na silniku kiedy pracuje na 4 cylindrach? Edytowane 20 Listopada 2015 przez paweldzwo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/73970-po-rozgrzaniu-pracuje-na-3-cylindrach/page/2/#findComment-612616 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.