Gość daraswrc Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Na początek chciałem się przywitać, jestem nowym użytkownikiem. To mój 5 Opel i zarazem pierwszy którego mam dosyć.....1.8 140 km 2007 r. Przechodząc do rzeczy: - LPG założone 2 lata temu przejechane 80 tyś, - wymienione koła zmiennych faz rozrządu, - rozrząd z gratami, - cewka, - świece, - filtry, - układ dolotowy szczelny, - 0 błędów na komputerze, - zużycie olej/płyn w normie, - auto sprawdzane u 3 niezależnych mechaników (rozrząd również, nie przeskoczył) każdy rozkłada ręce.... Poranne odpalenie jest katorgą silnik pracuje na przemian przez 5 sek jest dobrze po czym strzela w kolektor ssący (filtr). Rano musze go przynajmniej 3 razy uruchomić, jazda możliwa jest właściwie dopiero w momencie przełączenia na LPG. Wciśnięcie gazu po uruchomieniu czy próba jazdy równa się strzelaniu w kolektor/zgaśnięciu lub totalnemu zamuleniu. Jakieś pomysły bo wymieniłem połowę osprzętu silnika?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74075-strzela-w-kolektor-ss%C4%85cy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 odlacz LPG i zobacz czy bedzie rano strzelal   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74075-strzela-w-kolektor-ss%C4%85cy/#findComment-613592 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Ciekawe że żaden mechanik nie wpadł na pomysł wyrównania map benzyny.Piszesz że 80 tys jest przejechane na LPG.A ja zapytowywuję ile razy byłeś u gazownika sprawdzić instalację LPG?80 tys to już powinno się myśleć o wymianie reduktora LPG.Moim zdaniem masz rozjechane mapy benzyny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74075-strzela-w-kolektor-ss%C4%85cy/#findComment-613597 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zlotyorzech Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 (edytowane) Bez przesady, po 80 tys wymiana reduktora? Chyba jak miał zimne starty z gazu. Mój w astrze po 50 tys był prawie jak nowy, ale zależy jak kto dba. A benzyne masz świeżą w baku czy tankujesz raz na rok? Bo im starsza tym gorzej odparowuje, raz na jakiś czas warto wyjeździć i świeżą zalać. O mapach juz wspomniano. Edytowane 26 Listopada 2015 przez zlotyorzech   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74075-strzela-w-kolektor-ss%C4%85cy/#findComment-613599 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Bez przesady, po 80 tys wymiana reduktora? Ja po 60 tys. wymieniałem bebechy w reduktorze a temp.przełączania miałem 35st.C Wiele też zależy od gazu,dużo od regulacji itp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74075-strzela-w-kolektor-ss%C4%85cy/#findComment-613601 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zlotyorzech Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 (edytowane) Ja przełaczałem przy ok. 60 stopniach (podcisnieniowa, przełacznik ręczny). Fakt, benzyny więcej spaliłem ale reduktor trzymał parametry więc w sumie sie opłaciło, bo regeneracja kosztuje ok. 200 zł a znów 50 litrów beni nie zuzyłem na ciut dłuższą jazdę by silnik się zagrzał mocniej. Edytowane 27 Listopada 2015 przez zlotyorzech   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74075-strzela-w-kolektor-ss%C4%85cy/#findComment-613694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 27 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2015 po co az tyle ?? 40 to wystarczajaca temperatura na przelaczanie LPG   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74075-strzela-w-kolektor-ss%C4%85cy/#findComment-613712 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.