Gość impress Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 (edytowane) Witam... Panowie potrzebuje szybkiej porady....mam wrażenie, że moja corsa straciła troche mocy....jakby wolniej sie zbierala....żaden błąd nie wyskakuje....może jakaś nieszczelność na przewodach ....od czego zaczac sprawdzac ? Zauważyłem. że rura ktora wchodzi do pokrywy rozrzadu od gory jest lekko zapocona olejem...? Czy to moze byc przyczyna ? Moze byc tak .ze poprostu mi sie zdaje bo 1.3 cdtt to nie demon predkosci... Na dole zdjecie gumowej rury wchodzacej do komory rozrzadu na ktorej jest olej..../zdjecie z www\ nie przedstawia mojego silnika Edytowane 24 Grudnia 2015 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74356-corsa-c-13-cdti-s%C5%82aba/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 A co do mocy ? Co spr?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74356-corsa-c-13-cdti-s%C5%82aba/#findComment-616690 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 24 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2015 Kontrolka z kluczykiem nie wyskakuje....przy przyspieszaniu nic sie nie zapala....normalnie wchodzi na wysokie obroty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74356-corsa-c-13-cdti-s%C5%82aba/#findComment-616693 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 jakieś podpowiedzi ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74356-corsa-c-13-cdti-s%C5%82aba/#findComment-617337 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mixmich Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) 1. Możesz sprawdzić przepływomierz, czy nie jest zabrudzony. 2. Sprawdź, czy nie masz żadnych nieszczelności w układzie dolotowym, jak i wydechowym. Powinieneś usłyszeć wtedy charakterystyczny świst powietrza. U mnie kiedyś osunął się wąż przed intercoolerem i gwizdało strasznie. Spryskuj węże plakiem i jeśli obroty wzrosną, to tam jest nieszczelność. 3. Jak masz dostęp do opcoma sprawdź dane na żywo, może któryś z czujników pokazuje złe wartości (przeważnie masz wartości pożądane podane obok), a komputer niejako z automatu ignoruje te wartości. Przy okazji sprawdź korekcje wtryskiwaczy. 4. Zawór EGR - nie powinien mieć dużego wpływu, ale jeśli jego zablokowanie się spowodowało zatkaniem się od nagaru kolektora dolotowego to ma prawo silnik być zamulony. W pierwszym załączniku zdjęcie zapchanego kolektora przy 90tys. km i uszkodzonym zaworem EGR. Po czyszczeniu zdecydowanie poprawiła się reakcja na gaz przy niskich obrotach. Czy pojawiają się jakieś dodatkowe dźwięki. Czy problem występuje zarówno przy ciepłym jak i zimnym silniku? Edytowane 30 Grudnia 2015 przez Mixmich   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74356-corsa-c-13-cdti-s%C5%82aba/#findComment-617391 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Dziekuje za wyczerpujaca odp....jak mróz zejdzie to sprawdze tak jak piszesz .....zawor egr mam plan na wiosne wyczysci a raczej kolektro dolotowy .... Ale nie jest dziwne to, dlaczego nie wywala żadnego błędu (samochod z kluczykiem) ...albo nie wywala bledu przy wyzszych obrotach...Corsa zaczyna ciagnac przy 1700 obrotowa do tej wysokosci obrotow jakby cos go zamulalo.... Edytowane 3 Stycznia 2016 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74356-corsa-c-13-cdti-s%C5%82aba/#findComment-617829 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 zawor egr mam plan na wiosne wyczysci a raczej kolektro dolotowy .... Ale nie jest dziwne to, dlaczego nie wywala żadnego błędu (samochod z kluczykiem) No może być że do wiosny nie dociągniesz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74356-corsa-c-13-cdti-s%C5%82aba/#findComment-617861 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 A nie jest dziwne to ,że nie wywala żadnego błędu EGR jeżeli zaczyna być już zasyfiony ?? Danie mu po garach pod maxymalne obroty przeczyści go trochę ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74356-corsa-c-13-cdti-s%C5%82aba/#findComment-617886 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Do 1800 obrotów zawsze jest i bedzie mułem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74356-corsa-c-13-cdti-s%C5%82aba/#findComment-617898 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Czytałem BAD ,ze miałeś 3000 tyś. przebiegu i przy EGR nic kompletnie nie robiłeś ani przy kolektorze ?? Zawsze wyskakuje błąd EGR ?? Czy teraz danie mu grubo w palnik jak byłby EGR zasyfiony coś mu da ?? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/74356-corsa-c-13-cdti-s%C5%82aba/#findComment-617906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.