Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Chciał bym do swojej Cali wsadzic w.w. silnik. I mam do Was pytania dotyczące takiej ooeracji...a mianowicie

1- Czy automat z mojego auta bedzie pasowal?

2- Co z Klimatyzacją ? Czy sprężarka pasuje do 16v ( dawca nie posiada klimy)

3- czy jesli mam dawce tj. omega B to bede musiał dokupić jakieś części czy raczej mam wszystko co potrzeba?

I pytanie po za konkursem...czy ktoś z kolegów bawił sie w swap deski rozdzielczej z vectry B ?


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przygotuj się na dokupowanie i kombinowanie.

Smok olejowy, miska, zatkanie i wywalenie wałków równoważących itd...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze opcję kupić za rozsądne pieniądze vectre b z niemiec. Tylko przebieg spory bo juz ponad 370tkm. Co sądzisz kolego? Bo moim zdaniem to przed włożeniem do cali przydalo by sie rozdłubać motor i powymieniac co nie co.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalezienie silnika 150KM z mniejszym przebiegiem niż 300tys. to marzenie ściętej głowy.

Z pewnością łatwiej będzie przerzucić silnik z VB niż z Omegi, której przebieg pewnie też oscyluje w granicach 350-400tys. km

 

Skoro kupujesz całe auto, silnik można odpalić, sprawdzić kompresję, po prostu posłuchać.

 

Szukasz mocy? Nie baw sie w zmianę z 115 na 150, kup 3.0 V6 :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tyle mocy co tak czy siak silnik juz na wykończeniu.. W omedze moze trudno w to uwierzyc ale mam niespelna 75tkm. Auto od Ciotki z niemcowa. Kupili nowe wujo zmarl a ciotka trzymala bo jej szkoda uzywac bylo. Jak jej passat odmowil wspolpracy to wzięla omege i pechowo oberwala w lewy tyl...i tak trafila do mnie. Tak ze silnik pewniak z tym ze jesli jest troche kombinacji to moze jednak skusze sie na vectora...mniej czasochłonna opcja.

A jesli zalóżmy 3.0v6 to w jakim aucie szukac?

Wydaje mi sie ze z v6 to dopiero jest kombinowania...zawieszenia, hamulce, caly uklad napędowy no i raczej instalacja el. co by wszystko pięknie grało.. Cali mam od 2001r w tej chwili ma juz 660tkm tylko skrzynia wymieniona trzy lata wstecz. I chcial bym zeby zostalo wyposazenie ktore posiada i funkcjonuje... Zadnych tuningow tylko motor i dalej sie cieszyc bezawaryjna jazda.. Moze coś zaproponujesz? . Chcialem zamowic w aso nowy silnik 8v ale juz nie ma takiej opcji. Gościu skierowal mnie do aso w niemczech lecz czekam na odpowiedz i narazie cisza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krazor

za cene nowego c20ne starczyło by pewnie na cały swap 3.0 z omegi bfl

Nazbieraj sobie woreczek kasy i wtedy kup porządne auto zadbając przy okazji o swoje bezpieczeństwo, zamiast prowadzenia szrotowiska, lecz decyzje pozostawie tobie.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze by zostalo ;)u nas w aso jeszcze jak byl dostepny kosztowal okolo 23 tys. Lecz kasa to nie problem. Mam sentyment do Cali i chcial bym aby cieszyla moje oko i dusze za ladnych parę latek... Nie jest to samochod, ktorym jezdze na codzien. Od trzech lat uzywana bardzo sporadycznie 2-3x w roku na odcinku dom, stacja paliw. Karoseria bez jakiej kolwiek rdzy..lakier co prawda juz w stanie b.kiepskim ale reszta ladna. Lakier dostanie na wiosnę, ale najpierw musze zamknąć sprawę silnika. Chyba ze macie namiar na warsztat, który doprowadzi ten silnik ktory mam, do stanu zbliżonego do fabrycznego. Bo karoserię i wnętrze zrobię sam, ale z racji na interes który prowadzę nie mogę zająć się mechaniką

Pomyłka...znalazłem e-mail z Aso:

 

slawomir.krawczyk@ligeza.plWitam,

 

Silniki nie są już dostarczane. Ostatnia znana mi cena do tego modelu to od 24200;- do 30500;- z osprzętem

 

 

 

Pozdrawiam,

 

Sławomir Krawczyk

 

Kierownik działu części i akcesoriów

 

F.M. „LIGĘZA” Sp. z o.o.

 

Wincentego Pola 28; 58-500 Jelenia Góra

 

PL057 / PL557

 

( 75 642-14-82 wew. 114

 

Fax.75 642-14-80

 

--------------------------------------------------

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie, zrób kapitalkę, części są dostępne od zaraz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tu sie zaczyna rozlegly temat... Jakich producentów części wybierac?

Zawory, gniazda, prowadnice

Uszczelniacze

Szklanki

Płytki

Wałek roz.

Podpory

Koła pasowe

Pierścienie

Panewki

Tłoki

Cylindry

Ogrom tego wszystkiego a zeby to mialo sens to wybebeszyc wszystko.

czy kupic nową głowicę czy uzbrajać starą w nowe części,

Jeśli mam wymieniać wszystkie bebechy to potrzebuję mądrego człowieka, który posiada wiedzę z jakimi momentami dokręcać poszczególne elementy....a troszkę tego jest.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez android15
      Witam Wszystkich.
       
      Mam pewien problem z Astrą F "GSI" silnik to c20ne, w samochodzie najprawdopodobniej był zrobiony swap ponieważ jest masa kostek oraz złączy które zwisają "luzem" w komorze silnika. Problem jest następujący: Samochód nie odpala, napięcie na kostce która zasila cewkę wynosi 12,2V, podczas odpalania silnika pompa nie podaje paliwa na listwę wtryskową. czujnik położenia wału ma oporność 528ohma między zaciskiem 1 i 2. Na zegarach nie wyświetlają się żadne kontrolki po przekręceniu kluczyka na zapłon jedyna która jest wyświetlana to kontrolka od akumulatora. Co może być przyczyną że samochód nie chcę zapalić ? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
       
    • Przez dawid-1998
      Cześć. Mam zamiar kupić Calibre z silnikiem 8v niby idealny do gazu. Auto ma podobno 250 tys przebiegu może ma może nie. Otóż moje pytanie czy warto kłaść w nią gaz? Myślę tu głównie o głowicy zaworach i uszczelniaczach. Czy z niewiadomym przebiegiem ten gaz się najzwyczajniej przyjmie? Chodzić to będzie chodził najbardziej boje się tutaj o olej, czy ten 1-2l do wymiany wystarczy? Co myślicie?
      Gaz sekwencja oczywiście
    • Przez luki84
      Witam, posiadam cali20 8v 115 km, od jakiegos czasu slychac dziwne wkrecanie na obraty miedzy2tys a 2,5 tys na kazdym biegu. Auto jezdzi jak nalezy ma moc i nic wiecej sie nie dzieje...

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.