Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem Opla Astry II 1,7 DTI


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

według mnie mógł pęknąć rozrząd.

nie napisałeś jaki masz silnik i kiedy zmieniałeś w/w pasek

Astrolot G, '99r, 1,7DT (68KM). Auto mam stosunkowo od niedawna i poprzedni wlasciciel twierdzil, ze wymienial rozrzad pare miesiecy przed sprzedaza. Z drugiej strony, zakladajac ze klamal, a dobijam wlasnie 80k km, to rozrzad moglby byc wlasnie przyczyna. Nie jestem superbiegly w te klocki, ale to byla moja pierwsza mysl. Ale z racji tego, ze pisza tu osoby bardziej w temacie, to chcac uprzedzic przyszlosc pytam tutaj ( rowniez m.in dlatego, by wiedziec na jakie koszty potencjalnie sie nastawic ).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/2/#findComment-292677
Udostępnij na innych stronach

zaholuj sie spokojnie do warsztatu i bedzie wiadomo o co chodzi... ciezko szacowac koszty bo nie wiadomo co sie stalo ale to moze byc od 0 do kilku tysi...

 

swoja droga nie wierzylbym w te 80kkm... a paski plyny i filty wymienia sie jak najszybciej po kupnie auta... bo koszty sa niewielkie w porownaniu do szkod jakie moga sie trafic...

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/2/#findComment-292665
Udostępnij na innych stronach

I wszystko wymienilem poza rozrzadem. Kupowalem od w miare zaufanej osoby ( znajomy znajomego ), wiec jesli mowil, ze wymienial rozrzad, to nie mialem podstaw nie wierzyc ( co nie zmienia faktu, ze rzeczywistosc weryfikuje poziom zaufania :). Anyway, wyjdzie w praniu najpewniej, jak zawsze.

 

Kiss

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/2/#findComment-292662
Udostępnij na innych stronach

I wszystko wymienilem poza rozrzadem. Kupowalem od w miare zaufanej osoby ( znajomy znajomego ), wiec jesli mowil, ze wymienial rozrzad, to nie mialem podstaw nie wierzyc ( co nie zmienia faktu, ze rzeczywistosc weryfikuje poziom zaufania http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif. Anyway, wyjdzie w praniu najpewniej, jak zawsze.

Jesli byl wymieniany rozrzad to popros poprzedniego wlasciciela o rachunek(gwarancje) zeby w razie czego pojechac do tego warsztatu. A tak apropo to mozna bylo sprawdzic w jakiej kondycji jest pasek. Powodzenia w naprawie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/2/#findComment-292659
Udostępnij na innych stronach

No i po podłączeniu komputera wyszło tak:

P0251 Pompa wtryskowa A

P1625 Przekaźnik główny napięcia wyjściowego

PO 400 EGR błąd przepływu

P1125 zawór ciśnienia doładowania

PO380 Świece żarowe A

 

Numery i Duże litery to błąd z komputera.

 

Jakie są ceny poszczególnych wymienionych wyżej części? Dziękuje za pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/2/#findComment-292507
Udostępnij na innych stronach

Diagnozy bledow ni ebierze sie doslownie bo np nie jest wcale powiedziane ze pompa padla jak w drugim punkcie piszesz ze brak napiecia wyjsciowego z przekaznika. Sporo rzeczy jest ze soba powiazanych np. EGR, przeplywka elektrozawory podcisnienia i sterowanie turbo. Swiece zarowe to tez moze byc przekaznik a nawet sam kabel do tych swiec moze miec gdzies przerwe.

Najpierw sie robi ogledziny wszystkich podzespolow. Badamy czy nie ma uszkodzen kabli wężów podcisnienia itp. Nie ma takiej diagnostyki ze powie ci ze to jest konkretnie uszkodzone. Np pompe mozna sprawdzic tylko przez podpiecie odpowiedniego sprzetu bezposrednio pod nią sama ( nie pod OBD2) jednak czy wykaze uszkodzenie mechaniczne to tez nie ma 100% pewnosci ale elektronike mozna sprawdzic napewno.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/2/#findComment-292503
Udostępnij na innych stronach

Mozna sprawdzic swieczki, wyczyscic EGR, sprawdzic szczelnosc przewodow (wezykow) podcisnienia odvacupompy do elementow wykonawczych (egr, silowniek na turbinie itd). Napewno nie zaszkodzi to zrobic ale wg mnie glowna przyczyna jest ten przekaznik- moze da sie go reanimowac moze gdzies sa w nim zimne luty lub go wymienic. Rozumiem ze3 bezpieczniki posprawdzales i wszystkie sa ok? Pompa narazie sie nie martw bo na 99% wg mnie to nie ona.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/2/#findComment-292496
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności