Skocz do zawartości

Problem z odpaleniem Opla Astry II 1,7 DTI


Rekomendowane odpowiedzi

Dostepne sa napewno i pewnie bedzie troszke kosztowac ale narazie polecam go sprawdzic bo wydaje mi sie ze bym go naprawil co by w nim nie padlo( oczewiscie jak sie nie spalil)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/3/#findComment-292479
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

wesol a jeżeli bym wymienił przekaźnik i świecę i auto by było już sprawne to czy muszę jechać na komputer zresetować obecne błędy?

Słyszałem iż można zresetować błędy odpinając klemy od akumulatora na 10minut czy to prawda czy nie...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/3/#findComment-292476
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem iż można zresetować błędy odpinając klemy od akumulatora na 10minut czy to prawda

Prawda :) Ale z zastrzeżeniem :idea: Bo nie wszystkie błędy można skasować w ten sposób .Ale spróbować można :evil:

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/3/#findComment-292472
Udostępnij na innych stronach

wesol a jeżeli bym wymienił przekaźnik i świecę i auto by było już sprawne to czy muszę jechać na komputer zresetować obecne błędy?

Nie jest to potrzebne i w niczym to nie pomoze, jesli bedzie juz sprawne wszytko to komp po kilkudziesieciu odpaleniach sam wykasuje ten błąd.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/3/#findComment-292378
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje ci wesol za wszelką pomoc, ale zanim nie usunę awarii w aucie to będę pytał, no chyba że mnie to wszystko przerośnie to sobie odpuszczę...Myślę że nie masz nic przeciwko....

Mam pytanie wesol czy przekaźnik znajduje się w tej czarnej plastikowej puszce koło bezpieczników i jest kwadratowy? Gdzie znajdę EGR?

 

[ Dodano: Wto Sty 22, 2008 17:01 ]

No i wyszło poszła jednak pompa wtryskowa a dokładnie sterownik pompy....

Mam pytanie ile taki może kosztować nowy i używany?

 

Dziękuje za odpowiedzi......

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/3/#findComment-292366
Udostępnij na innych stronach

Tia, u mnie to samo, jak sie okazalo. Pompa wtryskowa padla. Regeneracja 3500 z robocizna, transportem itp. Do tego rozrzad i alternator - calosc ok 4000zl. Masakra...teraz to juz chyba tylko mniej powazne awarie moga mi sie przydarzyc chyba. Bo z tego co mi mowil mechanik, to w sumie loteria, nie mozna ocenic stanu pompy bez jej wymontowywania i nigdy nie wiadomo w tym modelu kiedy padnie, ponoc to pieta achillesowa 1,7DT (opel). Well, ogolnie stypa, ale co zrobic, czyms do pracy jezdzic musze.

 

A przy okazji pytanie, zakladajac, ze nie szanowalby turbiny, to srednio ile jestem w stanie ujechac na niej zanim bedzie do regeneracji ? ( w tej chwili na liczniku nabite 76k km ). Do tej pory tankowalem na Statoil, ale po tej awarii pompy sam nie wiem - ostatecznie jedyny czynnik chyba jaki ma wplyw na jej awaryjnosc poza szczesciem/pechem, to jakosc paliwa ?

 

Kiss

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/3/#findComment-291614
Udostępnij na innych stronach

A przy okazji pytanie, zakladajac, ze nie szanowalby turbiny, to srednio ile jestem w stanie ujechac na niej zanim bedzie do regeneracji ? ( w tej chwili na liczniku nabite 76k km ). Do tej pory tankowalem na Statoil, ale po tej awarii pompy sam nie wiem - ostatecznie jedyny czynnik chyba jaki ma wplyw na jej awaryjnosc poza szczesciem/pechem, to jakosc paliwa ?

Co do turbiny to nikt Ci tego nie powie bo daj mi auto a ja ci ja zajade w tydzień. Pasc tez moze ot tak od siebie bez powodu wielkiego bo tak tez bywa. W 1.7 jest taka samama jak w 2.0 i ja mam najechane prawie 200 tys i nadal dobra i ni eprzepuszcza oleju. Powiedz mi jak ie znaczenie ma jakosc paliwa na elektronike pompy?? Odpowiem- żadną! Tam jest w tym sterowniku taki maly uklad ktory jest zatopiony w zelu( w celu chlodzenia i niwelowania wstrzasow i przewaznie to on nawala) Zrywa sie kabelke cieniutki jak wlas a lutownica sie nie podejdzie do tego. Wszystko to kwestia szczescia.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/3/#findComment-291467
Udostępnij na innych stronach

Aye, z tymze u mnie z tego co zrozumialem, to nie sterownik padl, ale pompa sie zatarla. A to chyba fizyczne uszkodzenie, ktore jest wynikiem jakosc oleju.

 

Kiss

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/3/#findComment-291429
Udostępnij na innych stronach

Mowia ze to od zlej jakosci paliwa ale mi sie wydaje ze w 50% to wina wady produkcyjnej pompy bo sporo osob pisalo ze padla pompa( mechanika) a paliwo lali dobre.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/7461-problem-z-odpaleniem-opla-astry-ii-17-dti/page/3/#findComment-291414
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności