Skocz do zawartości

Astra II Kombi Comfort 2000


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Myślę że dla Was banalne pytania, ale ja naprawde nie siedzę w temacie - jestem zielony. Otóż kupiłem Astre II Kombi Komfort (rocznik 2000 - Bochum) i niestety stwierdziłem ze mam tylko 2 głosniki przednie.

1 moje pytanie:

Czy w tylnych drzwiach będzie pociągnięta wiązka na tylne głośniki ? Czy wiązka do tzw. "gwizdków" będzie pociągnięta ??

2 moje pytanie:

Czy mój wyświetlacz będzie współpracował z Radiem RDS. Niestety mam oryginalne Radio Grundig bez RDS, pożyczyłem od kolegi oryginalne radio z Astry Blaupunkt i niestety wyświetlacz nie pokazuje żadnych informacji - zauważyłem że jeden z kabli mojej wiązki w samochodzie od radia jest przecięty - Czy to może być przyczyną że wyświetlacz nie pokazuje info z RADIA??, czy po prostu mój wyświetlacz jest "ubogi"??

Z góry dziękuje za informację

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w tym modelu powinny być głośniki w tylnich drzwiach ja mam,instalacja do gwizd, to nie wiem bo nie zciągałem tapicerki ,a ty demontowałeś tylną korbke do szyb ,podam ci strone z opisem złącz fabrycznych i tam jest jakiś grundig .

http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj24/studio24/kable/isooem.htm

Wyświetlacz raczej jest taki sam. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc dzięki za stronkę

 

Niestety głośników nie ma - ściągnąłem maskownice głośników, nie widzę także żadnych kabli, a nie chce bez powodu ściągać boków drzwi by sprawdzić czy jest tam wiązka. Więc może ktoś będzie wiedział czy wiązki do głośników są pociągnięte do wszystkich drzwi.

 

A i jeszcze jedno czy ma ktos moze opis poszczególnych kabli w wiązce radiowej ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do sprawy wyświetlacza. Dziś sprawdziłem ten jeden obcięty kabelek (link ponizej)