Skocz do zawartości

Wchodzi na obroty po odpaleniu frontera 2.4 benzyna -gaz


Gość frota 2.4

Rekomendowane odpowiedzi

Gość alien19999

Ten zaworek delco remy też może trochę broić. Łatwo go sprawdzić po podaniu napięcia, między tymi dwoma wyjściami musi być przelot powietrza. Gdy nie podajesz napięcia musi być zablokowane. U mnie jak ten zawór wysiadł, to przy wyższych obrotach samochód był słaby. Zapalała się również kontrolka silnika.

Podaj nr twojego przepływomierza. Może ktoś założył jakiś od innego silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość alien19999

nr przepływomierza ok. Posprawdzam dzisiaj u mnie, co może jeszcze być przyczyną.

 

Ogólnie zrób zdjęcia całego silnika z daleka w kilku miejscach. Spróbuj jeszcze obrócić aparat zapłonowy w którąś stronę. Ogólnie we fronterze zapłonu nie reguluje się aparatem zapłonowym, jednak przy skrajnych położeniach może zmieniać pracę silnika.

Edytowane przez alien19999

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość frota 2.4

spoko dzięki można normalnie zgłupieć stare auto a tak zagmatwane.Problem jeszcze że nie można podłączyć pod kompa może być coś pokazało

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość frota 2.4

Nie miałem czasu walczyć z frotą ale dziś zrobiłem ponownie test kodów błyskowych i wyszło mi kod 73-przepływomierz czy te obroty będą winą przepływki jest możliwość jakoś ją spróbować naprawić patrzyłem na nową to się załamałem prawie 2 tys

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość alien19999

Przypominam, że odpinałeś przepływomierz do sprawdzenia i mogła zapamiętać ten kod. Oczywiście jest możliwość, że przepływomierz jest uszkodzony. Proponuję kupić ci używaną przepływkę, ja tak zrobiłem, bo miałem uszkodzony czujnik temperatury w przepływomierzu. z jakiego województwa jesteś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość frota 2.4

Dolnyśląsk


Tylko że skasowałem błąd przepływki sprawdziłem nie było i pojeździłem dzień i znowu po sprawdzeniu mruga błąd

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość MakintoszFrontera

Miałem podobnie okazało się, że był dziurawy tłumik i dostawał lewe powietrze. Po wymianie na nowy jak ręką odjął. Oczywiście temat sond i silników krokowych też przerabiałem ale to nie było to.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności