Skocz do zawartości
frota 2.4

Wchodzi na obroty po odpaleniu frontera 2.4 benzyna -gaz

Rekomendowane odpowiedzi

Wchodzi po odpaleniu na ciepłym silniku na wysokie obroty co to może być elektronicznie czujniki sprawdzone lecz na krótko bo nie mogę podpiąć kompa (brak połączenia mi wychodzi na 3 różnych kompach) silniczki krokowe 3 szt na każdym to samo lecz gdy odepnę krokówkę auto zachowuje się poprawnie dołączam link do filmiku


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź przepływomierz, i czujnik położenia przepustnicy. Tu do odczytu błędów nie trzeba kompa, wystarczy zworka. Poszukaj jest tego pełno w internecie.

Czy w aucie jest zamontowane LPG?

Sprawdź dokładnie szczelność rury dolotowej, między przepływomierzem a przepustnicą.

Spróbuj napisać, kiedy zaczęło to się dziać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z czytywałem kody i nic nie wychodzi auto ma lpg ale nawet jak jeżdżę na benzynie i na ciepłym go gaszę to po odpaleniu wchodzi dalej na obroty(zakręcałem butle i też nic to nie dało odpalam go na benzynie i jak przy gazuję do 2 tys załącza gazoline) auto mam juz 2 lata i od samego początku tak się dzieję kombinowałem ale nic to nie dało i musiałem odpinać krokówkę ale to nie rozwiązanie.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z czytywałem kody i nic nie wychodzi auto ma lpg ale nawet jak jeżdżę na benzynie i na ciepłym go gaszę to po odpaleniu wchodzi dalej na obroty(zakręcałem butle i też nic to nie dało odpalam go na benzynie i jak przy gazuję do 2 tys załącza gazoline) auto mam juz 2 lata i od samego początku tak się dzieję kombinowałem ale nic to nie dało i musiałem odpinać krokówkę ale to nie rozwiązanie.

Odepnij przepływomierz i odpal. Powiedz co się dzieje. Pytałem czy ma gaz bo w profilu masz, że nie.

Przy filtrze powietrza masz klapkę anty-wybuchową? Jak nie to mogło pogiąć klapkę przepływomierza, jak tak to musisz gdzieś mieć ujście oparów żeby przy strzale nie rozerwało gumowego przewodu dolotowego. Najczęściej jest to gumka po obwodzie i tam szukał bym nieszczelności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Cie odpiąłem przepływke silnik wchodzi max do 2 tys na obroty wiec jest lepiej mam dokładnie tak jak pisałeś klapkę anty i gumkę założoną obkleiłem to przed chwilą taśma silver tape ale nie pomogło ale mam przy dodawaniu gazu lub jak sam wchodzi na obroty efekt jak by była gdzieś dziura dławi się czasem do 2 tys później normalnie już mnie to wnerwia heheh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Witam Cie odpiąłem przepływke silnik wchodzi max do 2 tys na obroty wiec jest lepiej mam dokładnie tak jak pisałeś klapkę anty i gumkę założoną obkleiłem to przed chwilą taśma silver tape ale nie pomogło ale mam przy dodawaniu gazu lub jak sam wchodzi na obroty efekt jak by była gdzieś dziura dławi się czasem do 2 tys później normalnie już mnie to wnerwia heheh

Odklej tą taśmę bo po wybuchu rozerwie ci przewód dolotowy.

Możesz jeszcze spróbować odpiąć czujnik położenia przepustnicy i zobaczyć co się stanie. Więcej elektroniki tam nie ma(która mogła by wpływać na takie dziwne objawy).

Czujnik temperatury płynu chłodzącego też może broić (nie trzymać parametrów) miałem już taki przypadek, że nowy czujnik pochodził 2 tygodnie i się zepsuł (silnik nie zgłaszał błędu ale ciepły silnik słabo odpalał)

 

Jak możesz zrób parę zdjęć silnika może coś się rzuci w oczy.

Edytowane przez alien19999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po odpięciu czujnika przepustnicy podobna reakcja do odpięcia przepływki wchodzi na obroty nie za każdym razem ale max do ok 2 tys.Myślałem też nad kompem może uwalony jest i coś mu odbija. Czujnik temperatury dla Ecu sprawdzałem pokazuje dobre wartości zastanawia mnie to jeszcze że się dławi do 2 tysięcy nawet jak dam gaz w podłogę to nic nie idzie muszę delikatnie go wciskać i wtedy załapie 2 tys i jest ok.Ogólnie silnik jest po remoncie pierścienie głowica ale przed remontem było to samo jedynie odpięcie silniczka krokowego pomaga jutro nagram filmik i porobię zdjęcia silnika dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po odpięciu czujnika przepustnicy podobna reakcja do odpięcia przepływki wchodzi na obroty nie za każdym razem ale max do ok 2 tys.Myślałem też nad kompem może uwalony jest i coś mu odbija. Czujnik temperatury dla Ecu sprawdzałem pokazuje dobre wartości zastanawia mnie to jeszcze że się dławi do 2 tysięcy nawet jak dam gaz w podłogę to nic nie idzie muszę delikatnie go wciskać i wtedy załapie 2 tys i jest ok.Ogólnie silnik jest po remoncie pierścienie głowica ale przed remontem było to samo jedynie odpięcie silniczka krokowego pomaga jutro nagram filmik i porobię zdjęcia silnika dzięki za pomoc

Nie pasuje mi to wchodzenie na obroty. Czy na gazie dzieje się to samo? Jaki gaz masz założony, znaczy która generacja?

Czy rozrząd masz ustawiony dobrze? (w sensie czy jest na znakach?) To bardzo ważne, ja kupiłem fronterę i miała źle ustawiony rozrząd, po prawidłowym ustawieniu silnik zaraz lepiej pracował.

Napisz jeszcze od kiedy zaczęło się to dziać? Od razu jak go kupiłeś? Czy chodził dobrze, a teraz chodzi źle?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Alien - prośba - nie naciskaj odpowiedzi tylko pisz post pod postem.

 

Frota - a próbowałeś podmienić cewkę, czasem robi takie siupy.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam 2 cewkę zaraz będę coś kombinował to napisze co i jak


Po wymianie cewki ta sama reakcja


Kilka zdjęć silnika dziś po dopięciu tego zaworka podciśnienia Delco Remy wysypał się z niego ten węgielek pokruszony czy to normalne?? Jeżeli chodzi o gaz to nie wiem której jest generacji zrobiłem zdjęcie symulatora i komputera


foty


Po odpięciu silniczka krokowego


Mam 2 cewkę zaraz będę coś kombinował to napisze co i jak


Po wymianie cewki ta sama reakcja


Kilka zdjęć silnika dziś po dopięciu tego zaworka podciśnienia Delco Remy wysypał się z niego ten węgielek pokruszony czy to normalne?? Jeżeli chodzi o gaz to nie wiem której jest generacji zrobiłem zdjęcie symulatora i komputera


foty


Po odpięciu silniczka krokowego


po odpięciu krokówki

post-50848-0-66817800-1455972502_thumb.jpg

post-50848-0-63964000-1455972554_thumb.jpg

post-50848-0-61285400-1455972570_thumb.jpg

post-50848-0-82173000-1455972578_thumb.jpg

post-50848-0-73241200-1455972592_thumb.jpg

post-50848-0-41534500-1455972599_thumb.jpg

post-50848-0-23280800-1455972606_thumb.jpg

post-50848-0-79359300-1455972615_thumb.jpg

post-50848-0-91981100-1455972622_thumb.jpg

post-50848-0-31814400-1455972903_thumb.jpg

post-50848-0-54781600-1455972919_thumb.jpg

post-50848-0-66540600-1455972938_thumb.jpg

post-50848-0-12767500-1455972975_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten zaworek delco remy też może trochę broić. Łatwo go sprawdzić po podaniu napięcia, między tymi dwoma wyjściami musi być przelot powietrza. Gdy nie podajesz napięcia musi być zablokowane. U mnie jak ten zawór wysiadł, to przy wyższych obrotach samochód był słaby. Zapalała się również kontrolka silnika.

Podaj nr twojego przepływomierza. Może ktoś założył jakiś od innego silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz powietrza BOSCH 0280202211 taki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

nr przepływomierza ok. Posprawdzam dzisiaj u mnie, co może jeszcze być przyczyną.

 

Ogólnie zrób zdjęcia całego silnika z daleka w kilku miejscach. Spróbuj jeszcze obrócić aparat zapłonowy w którąś stronę. Ogólnie we fronterze zapłonu nie reguluje się aparatem zapłonowym, jednak przy skrajnych położeniach może zmieniać pracę silnika.

Edytowane przez alien19999

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko dzięki można normalnie zgłupieć stare auto a tak zagmatwane.Problem jeszcze że nie można podłączyć pod kompa może być coś pokazało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja odczytuję błędy kodami błyskowymi. Mój tester tak starego auta też nie obsługuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem czasu walczyć z frotą ale dziś zrobiłem ponownie test kodów błyskowych i wyszło mi kod 73-przepływomierz czy te obroty będą winą przepływki jest możliwość jakoś ją spróbować naprawić patrzyłem na nową to się załamałem prawie 2 tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przypominam, że odpinałeś przepływomierz do sprawdzenia i mogła zapamiętać ten kod. Oczywiście jest możliwość, że przepływomierz jest uszkodzony. Proponuję kupić ci używaną przepływkę, ja tak zrobiłem, bo miałem uszkodzony czujnik temperatury w przepływomierzu. z jakiego województwa jesteś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dolnyśląsk


Tylko że skasowałem błąd przepływki sprawdziłem nie było i pojeździłem dzień i znowu po sprawdzeniu mruga błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie okazało się, że był dziurawy tłumik i dostawał lewe powietrze. Po wymianie na nowy jak ręką odjął. Oczywiście temat sond i silników krokowych też przerabiałem ale to nie było to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.