Gość Bartek97 Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Witam szanowne grono. Po wielu dziwnych przypadkach z moim Vivaro ( 1.9 CDI 2004 ) , chciałem się podzielić pewnymi spostrzeżeniami. Otóż spadek mocy , wyskakiwanie kontrolki grzania świec , brak płynności w trakcie jazdy itp. były w moim przypadku nie winą zaworu EGR tylko samych przewodów , które są do niego podłączone. Zanim zaczniecie wymieniać pół silnika ( tak jak to było w moim przypadku - wymieniłem wszystko ) sprawdźcie wiązki . Błędy zaworu EGR powstały z powodu urwanego kabelka przy wtyczce zaworu. Błędy związane z termostatem i skaczącą temperaturą powstały w wyniku zmurszałych kabli przy termostacie. Błędy na zegarze związane z poduszką powietrzną powstały w wyniku zmurszałych kabli pod fotelem kierowcy. Przypuszczam , że moje auto zostało sprowadzone z krainy wiecznej wilgoci . Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 wieczna wilgoc pod maska masz podczas kazdego deszczu, gdybys poczytal forum to nie wymienil bys pol silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek97 Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Wystarczy poczytać moje posty. Silnik wymieniłem cały. Zaczęło się od takich właśnie pierdół . Jakoś na moje wcześniejsze pytania nikt nie zasugerował sprawdzenia wiązki. Widzę , że kolega coś dziś nie w humorze . Nie prosiłem w poście o komentarze dot. mojego silnika tylko zasugerowałem coś co może się przydać innym użytkownikom zanim skończą tak jak ja.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekcichy Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 bez urazy kolego ale na 10 kolejnych z tym problemem 8-9 napisze nowy temat i nawet nie zoboczy Twoich odpowiedzi, jestem tu kilka latek i praktycznie w kolko sa te same pytania tylko rozne tematy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek97 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Bolączką każdego podobnego forum jest to , że każdy zaczyna zadawać pytania gdy coś zaczyna się dziać. Po to są fora, żebyśmy unikali mechaników-naciągaczy i przy okazji zadbali o swój portfel. Zakup samochodu to już jest koszt , a zepsutego samochodu to już klapa. Stąd nowe pytania i w kółko o to samo. Jako wieloletni i z tego co widzę , doświadczony uzytkownik forum i posiadacz Vivaro powinieneś zrozumieć , że nowy użytkownik najczęściej nie będzie wiedział co to jest kolektor , zawór EGR i podobne pierdy ( tak było w moim przypadku ) . Dużo łatwiej jest newbiemu zadać nowe pytanie niż czytać już powstałe posty , które owszem oddają sedno sprawy ale robią wodę z mózgu w związku ilością informacji. Sam dzięki temu forum poradziłem sobie z kilkoma rzeczami ( między innymi Twoje porady były cenne ) . Ale do wielu innych doszedłem sam lub z pomocą specjalistów. Stąd mój post. Pozdrawiam. A tak przy okazji . Silnik wymieniłem bo zatrał się tłok .Padłem ofiarą nieuczciwego sprzedawcy . Czytanie forum nie pomogłoby w tym przypadku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.